DAVVlD Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Witam chciałem się dowiedzieć czy ktoś używa tego silnika i jak on się sprawuje chce włożyć go do stock przełożenia i sprężyny 140. Czy zużycie prądu będzie na tyle duże żeby przejść z li po 7.4 na 11.1? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Ty chcesz m140 napedzać 7.4? Toć to szybciej rzucać będziesz tymi kulkami, aniżeli strzelając. 11.1 to mus przy tej sprezynie, zwłaszcza przy silniku HT. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Pragnę zauważyć, że E&L w stocku ma coś koło M130-M140, a zwykły silnik z niebieską dupą ciągnie bez problemu M150 na 18:1 i 7,4V. Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted January 12, 2016 Author Report Share Posted January 12, 2016 Dokladnie ten testowałem na m130 i rof był naprawdę bdb ale najbardziej interesuje mnie pradozernosc przy zasilaniu 7.4 na m140 bo jak wiadomo zbyt duża batka to pod dekiel nie wejdzie Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 (edited) Ja do suki e&l wcisnąłem 11.1 1200mah redoxa trójdzielny. Jednak skrzydeł ta replika dostaje dopiero przy jakimś 11.1 1600mah 40C. Ale to już byś musiał pomyśleć o ulokowaniu batki w kolbie. Tak mi śmigała na sp120 bodajże. https://www.dropbox.com/s/lq9ichhz7sm4m7w/2015-06-24%2016.13.55.mp4?dl=0 Nie zależało mi absolutnie na rofie, a jedynie na reakcji spustu. Jak widać jest natychmiastowa. Edited January 12, 2016 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted January 13, 2016 Author Report Share Posted January 13, 2016 Dzięki nitro ale nie dam rady dostać 11.1 do weekendu a 7.4 tak :-\ sprawdzałeś może suke na 7.4? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 13, 2016 Report Share Posted January 13, 2016 Niestety nie. Nie używam 7.4 Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted January 14, 2016 Author Report Share Posted January 14, 2016 wiec bede pierwszy ;) dam znac po weekendzie :) Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted January 18, 2016 Author Report Share Posted January 18, 2016 (edited) A więc tak :icon_wink: nie strzelałem z 7,4 bo niestety padla tak jak i moja nimh używałem turniga 11,1 ok 1000mah ktory padł po jakichś 4 hi capach (ale batka byla pozyczona i z tego co sie dowiedziałem nie byla qw najlepszej kondycji) dalej mam mętlik bo myslalem nad kupnem jakiegos turniga 11,1 i wyciagnieciu kabli do kolby. Najgorsze jest to ze moja nowa 7,4 juz jedzie i nie wiem czy jej odrazu nie sprzedać czy możne zostawic :icon_smile: Tak btw czy ktos wie czemu nimh naładowany do 1200mah (tak pokazala ładowarka redox alpha v2) padl po chwili od wyjecia z samochodu? strzeliłem z niego z 5 razy i zostawiłem na później bo mialem ta li po a jak później podłączyłem juz nie strzeli ani razu ;/ teraz laduje sie max 60mah i koniec ;/ Edited January 18, 2016 by DAVVlD Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 Bo nimhy to padaki wogóle nie odporne na niskie temperatury... Poza tym pewnie nie była nowa. traci pojemnośc z każdym ładowaniem jak I z wiekiem. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 (edited) 1000 mah i 4 hi-capy(ok 1800 kulek)? Niezły wynik, zwłaszcza przy tej spreżynie Odnośnie 7.4 napisałbym " A nie mówiłem?" ale się powstrzymam. Najlepsza opcja to lipoli 11.1 1600 mah do kolby. Co do nimha. Gówno to to jest, i na obecne temperatury się nie nadaje. Edited January 18, 2016 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
Galithar Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 kup sobie 11,1V 1600 tak jak mówi Nitro a 7,4 zostaw sobie na rezerwę, batka w ładownicy czy cargo dużo miejsca nie zajmuje a może uratować niejedną strzelankę dla Ciebie:) Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 Jak replika przestaje strzelać na 11.1 to nie chcę wiedzieć jak krytycznie niskie napięcie jest na celach... Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted January 18, 2016 Author Report Share Posted January 18, 2016 Tak przestała całkowicie a i moje 4 hi capy to ok 1000 kulek :-) tak właśnie chyba zrobię bo moja 7,4 chowa się w rurę gazowa wiec jak by jej nie było a w Kolbe włożę zippy 2200mah bo znalazłem tanio na allegro coś koło 60zl :-) o ile ta bateria to nie jakiś odpad bo nie słyszałem o nikim kto w ASG używa zippy? Tak przestała całkowicie a i moje 4 hi capy to ok 1000 kulek :-) tak właśnie chyba zrobię bo moja 7,4 chowa się w rurę gazowa wiec jak by jej nie było a w Kolbe włożę zippy 2200mah bo znalazłem tanio na allegro coś koło 60zl :-) o ile ta bateria to nie jakiś odpad bo nie słyszałem o nikim kto w ASG używa zippy? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 Ja na przykład jadę na głównie na Zippach, bo tanie. To takie samo gówno jak Tunigy... Te drugie mają tylko upstrzoną etykietkę z dopiskiem airsoft, żeby przyciągać uwagę i sugerować lepszą zgodność z replikami - no ok, są w wersjach stick, więc może kształt za nimi czasem przemawia, ale jeśli mamy brać kostkę to nie ma co płacić za kolorową naklejkę. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Jak nie słyszałeś to dobrze świadczy o pakietach, bo nikt się nie żali :-) Ja używam, 11.1/2200 , lekko opuchła z biegiem lat (!) I tyle. Replika aż się cieszy goniona tym słoniem :-) Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted January 19, 2016 Author Report Share Posted January 19, 2016 Ok wielkie dzięki chłopaki!! :-) Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 2200 nie wejdzie do kolby Akm, niezależnie od tego ile byś ją wyżłobił. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 A to na pewno. Pisałem w temacie samego ogniwa, sorry za wprowadzenie ewentualne w błąd. Używam go w eLce :-) Altrnatwą są jeszcze ogniwa LiFePo. Wpasowują się pomiędzy 7.4 a 11.1 LiPo. Wrazie W można nimi odpalać silniki benzynowe małoltrażowe ;-) Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Eeee.. Ja z lipola 3300mAh 35C odpaliłem Renault 19 benzyna z silnikiem 1.8 i nadal ten aku mi służy. Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted January 19, 2016 Author Report Share Posted January 19, 2016 Ja chce to wlozyc w opakowanie po bandazu i w kolbe skladana poniewaz mam rk02 wiec rozmiar to dla mnie nie jest przeszkoda :)) Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted January 23, 2016 Author Report Share Posted January 23, 2016 witam ponownie :) Mam kilka nowych pytan ;) czy pobor pradu na baterii 7,4 jest taki sam jak z baterii 11,1 na tym samym zestawie ? bo robilem testy mojego silnika i neodyma z cymy oddawalem 30 strzalow podczas ktorych moj silnik pobieral z baterii 2200mah 7,4 okolo 30-40 mah a silnik cymy w moim karabinie pobieral 16mah ;/ przy czym po dluzszej serji moj ise lekko grzeje czy mozna to jakos wyeliminowac i czy pobor pradu mojego silnika jest ok ? dodam ze przy dluzszej serji moj ciagnie jeszcze wiecej na strzal ;/ Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted January 24, 2016 Author Report Share Posted January 24, 2016 czy to forum jeszcze zyje ?? haloo Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Pytanie o pobór prądu- 11,1 na chłopski rozum powinno brać mniej prądu (mogę się mylić, nie jestem specjalistą), jednak silnik też jest bardzo ważny i to na nim bym się skupił. Jak lepiej działa na cymowskim- wsadzić cymowski. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Odbiornik ciagnie tyle ile mu potrzeba a nie ile mu dajesz... Jaki to mistyczny "Twój" silnik? Można wyeliminować - wymień silnik. Przecież odpowiedź masz w swoim poście... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.