lordpakernik Posted April 27, 2016 Report Share Posted April 27, 2016 Witam Strzelałem M4 i po prostu po pewnym czasie przestał strzelać. Nie było dymu, smrodu. Po prostu naciskam spust i nic się nie dzieje. Naciskam spust i cisza. Czy to mosfet? Czy może silnik? Replika nie była jakoś żyłowana. Przewody nie pourywane w okładzinie tam gdzie bateria. Nie chciałem rozłączać bo wszystko na termokurczkę. Co to może być możecie poradzić? Jeśli chodzi o rozbieranie to jeśli to będzie konieczne to poproszę jakiś filmik bo nigdy tego nie robiłem. Pozdrawiam forumowiczów Na przyszłość kolega trafniej dobiera działy. Buniek Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 27, 2016 Report Share Posted April 27, 2016 Może silnik się wypiął. Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted April 27, 2016 Report Share Posted April 27, 2016 Jak emka GFC to stawiam na ogranicznik kostki spustowej. Jeśli posiadasz średnio-zaawansowane umiejętności majsterkowania, przewiercasz otwór i wkręcasz śrubę która go zastąpi. W innym wypadku, lub jak nie chcesz się w to bawić - gwarancja. Quote Link to post Share on other sites
lordpakernik Posted April 28, 2016 Author Report Share Posted April 28, 2016 Jak emka GFC to stawiam na ogranicznik kostki spustowej. Jeśli posiadasz średnio-zaawansowane umiejętności majsterkowania, przewiercasz otwór i wkręcasz śrubę która go zastąpi. W innym wypadku, lub jak nie chcesz się w to bawić - gwarancja. Czyli muszę otworzyć emkę? Rozumiem po prostu, że coś się wysunęło? Jak mam to rozebrać? Narzędzia są, umiejętności też. Może silnik się wypiął. Czyli muszę dwie takie śruby rozkręcić? Jest jakiś manual. Gwarancji nie ma. Quote Link to post Share on other sites
Barsad Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 (edited) YouTube jest odpowiedzią na pytania twoje. :smile: Edited April 28, 2016 by Barsad Quote Link to post Share on other sites
lordpakernik Posted April 28, 2016 Author Report Share Posted April 28, 2016 Mogę po odkręceniu zatyczki we chwycie pistoletowym dać z zasilacza 10 V na krótko i zobaczyć czy silnik kręci? Przekręciłem tą środkową śrubą w chwycie pistoletowym czy to czymś grozi? Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Ta śruba to regulacja silnika. Nie powinna być ani zbytnio przykręcona, ani odkręcona. Tak żeby silnik był dobrze ustawiony. To nie jest tak że coś się wysunęło - po prostu się urwało. A że gb to znal, to nie przykleisz tego tak żeby działało (tym bardziej że to malutki elemencik). Należy zrobić otwór w ścianie gearboxa i wsadzić śrubę żeby to naprawić (pod warunkiem że to jest przyczyna). Jak nie rozkładałeś nigdy gb raczej się za to nie bierz. Quote Link to post Share on other sites
lordpakernik Posted April 29, 2016 Author Report Share Posted April 29, 2016 Ok sprawdzę na początku silnik. Odłączę go i bezpośrednio pod zasilacz. W chwycie tam gdzie bateria jest w koszulce zalakowane to chyba mosfet i bezpiecznik. Bezpiecznika całego nie widać ale nie widać, żeby był przepalony, może ściągnać tą koszulkę z tej płytki i zobaczyć co tam się dzieje? Od czego zacząć? Quote Link to post Share on other sites
lordpakernik Posted May 2, 2016 Author Report Share Posted May 2, 2016 Silnik sprawdziłem na zasilaczu tylko drgnał do przodu ale na baterii silnik śmiga. Wypiąłem silnik, podpiąłem baterię i w każdym położeniu SAFE/ SEMI/ AUTO na zaciskach silnika mam 10,32V tyle co bateria. Jak podłącze silnik to napięcie spada do 0V. Co to może być? Quote Link to post Share on other sites
lordpakernik Posted May 2, 2016 Author Report Share Posted May 2, 2016 http://wmasg.pl/board/topic/143625-m4-problem-ze-spustem-dosc-specyficzny-bo-teoretycznie-dziala/ Ja takich objawów nie mam. Czy ktoś może nakierować? Jutro strzelanka a replika w powijakach:( Quote Link to post Share on other sites
lordpakernik Posted May 2, 2016 Author Report Share Posted May 2, 2016 Prawdopodobnie odgięła się blaszka. Nie widzę potrzeby, żeby coś wiercić ale może nie wiem o co koledze chodziło. Teraz pytanie jak złożyć Gearbox? Co nasmarować? Quote Link to post Share on other sites
dwoik Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Kolego wpisz sobie w youtube Gearbox v2 assemmbly i są filmiki jak krok po kroku złożyć i rozłożyć gearbox. To najlepszy sposób bo takie opisywanie w poście nie odzwierciedli tego tak dobrze jak filmik. Quote Link to post Share on other sites
lordpakernik Posted May 3, 2016 Author Report Share Posted May 3, 2016 Dobra rozebrałem podgiąłem poprawiłem luty, wyczyściłem i nasmarowałem zębatki, podgiąłem styki, dałem WD40. Złożyłem ale potrzebowałem 2 osoby. Teraz jak włączyłem silnik to przy tym ustawieniu co wcześniej silnik tylko cyka. Ma 9,90V akumulator więc to za mało? Śrubka na środku chwytu wykręcona na maksa ale ta zaślepka zasłaniająca silnik dokręcona jest na maxa? To chyba dobrze? Ładuje akumulator zobaczę jak jest na naładowanym. Dziwne żeby silnik jak wcześniej działał a teraz nie działa. Silnik może odwrotnie włożyłem? Quote Link to post Share on other sites
Gr4b4rz Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 (edited) U mnie też lezy na serwisie jedna, też nie chodzi :) ma jakiś kiepski mosfet, który jest pewnie przepalony, chyba że asy z GF'a wstawiają jeszcze bezpiecznik.. Edited May 3, 2016 by Gr4b4rz Quote Link to post Share on other sites
lordpakernik Posted May 3, 2016 Author Report Share Posted May 3, 2016 Bezpiecznik jest ale bezpiecznik sprawny nieprzepalony. Mosfety są dwa u mnie w mosfecie prąd ciągły to 130A. Także ciężko go ubić. Nie wiem podładuje batkę i będę próbował. Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted May 4, 2016 Report Share Posted May 4, 2016 Wyreguluj śrubkę silnika zamiast ją dokręcać do końca. Quote Link to post Share on other sites
Gr4b4rz Posted May 4, 2016 Report Share Posted May 4, 2016 Nie dziwię się że te repliki od GFC się sypią jak mają taki shimming? http://postimg.org/image/40105wsm9/ zdjęcie z przed momentu. Też leży u mnie gfc i nie kręci :> ale wymienie kable wywale mosfet oraz sprawdzę całą elektryke, jak bym jeszcze coś ciekawego znalazł w tej replice też puszczę fotkę na wm. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted May 4, 2016 Report Share Posted May 4, 2016 Schimmingu nie ocenia się po tym ile na zewnątrz wystają ośki. Mogą być nierówno w zębatkach. Quote Link to post Share on other sites
lordpakernik Posted May 4, 2016 Author Report Share Posted May 4, 2016 Skręciłem wyczyściłem. Nic nie musiałem wiercić. Pewnie blaszki się wygięły czy coś. Podgiąłem wyczyściłem i złożyłem. Nasmarowałem od nowa także taki lekki przegląd zrobiłem. Zębatki ok, zęby tłoka też. Co to spustu to mam nadzieje, że problemów nie będzie jak nie to wymienie mosfet na ASCU i tyle. Największy problem miałem z silnikiem. Po złożeniu dekiel troszkę poluzowałem i strzela, głos jak sprzed awarii. W razie co będę regulował. Zamówiłem nową batkę lipo dam znać jak przyjdzie jak na niej śmiga. Kiedy wiadomo, że docisk silnika jest za duży? Ja bym na twoim miejscu nie wywalał Mosfetu. Quote Link to post Share on other sites
Gr4b4rz Posted May 4, 2016 Report Share Posted May 4, 2016 (edited) @mareq ale aż tak? :> czy to nie jest lekka przesada? pomine fakt że nie było tam żadnych podkładek chyba że ktoś juz ją otwierał przede mną i nieźle spierniczył sprawę.. Edited May 4, 2016 by Gr4b4rz Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted May 4, 2016 Report Share Posted May 4, 2016 Ją nie napisałem ,że tak ma być. Chciałem tylko uświadomić, że widok z zewnątrz nic nie mówi o jakości podkładkowania. Jeśli nie było ani jednej to albo ktoś grzebał albo to już producent się nie popisał. Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted May 4, 2016 Report Share Posted May 4, 2016 W tych emkach nie ma podkładek. Uprzedzając pytania - wiem z doświadczenia. Wbrew pozorom mimo ich braku nie najgorzej pracuje gb (nawet lepiej niż inne chińczyki). Quote Link to post Share on other sites
lordpakernik Posted May 5, 2016 Author Report Share Posted May 5, 2016 (edited) Tylko przy pierwszym strzelaniu coś kulki znosiło na prawo ale teraz chyba już po wystrzeleniu ok 100 kulekj jest ok. Hop up tylko reguluje góra dół? Podkładek nie ma bo rozkręcałem. A co dają takie podkładki? Edited May 5, 2016 by lordpakernik Quote Link to post Share on other sites
lordpakernik Posted July 10, 2016 Author Report Share Posted July 10, 2016 (edited) Hej replika na lipo się sprawuje wporządku. Czy przy czyszczeniu lufy można uszkodzić gumkę Hop-up? Co ile się zmienia taką gumkę? zaznaczam, że mam stockową. O jakich podkładkach rozmawiacie? Edited July 10, 2016 by lordpakernik Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted July 10, 2016 Report Share Posted July 10, 2016 1. Jak jesteś odpowiednio sprytny i czyścisz na skręconym hopku to tak 2. Jak zacznie słabej kręcić mozna o tym pomyśleć, jednak tobie daję czas do zimy przy stock gumie, gdyż jest wykonana z gumy, a nie silikonu. 3. Pod zębatki zapewne. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.