Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • 6 months later...

Pytanie dla posiadaczy Wolverine Bolt: czy w tym systemie ustawiacie jakoś dawkę powietrza? Czy system jest tak celny i cichy na fabrycznej ( a przynajmniej tak wygląda na YT)?

 

Druga sprawa różnicy Bolt / Mancraft? Jest naprawdę tak dobrze że warto dopłacić 3x różnicę w cenie?

 

Dzięki!

Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedno pytanie: planowana lufa 430mm 6.05 PDI ( trochę martwi mnie dostępność kulek pod 6.01 oraz strata celności na dużych dystansach). Regulator Valken Ultra Rig max 220psi czyli do wykorzystania pełny zakres ciśnień dla BOLTa.

 

Taki set pozwoli na osiągnięcie bez problemu 550 - 600fps? Wg producenta max 650fps ale nie podają długości oraz średnicy lufy:)

Edited by Szycha201
Link to post
Share on other sites

Reduktor wybrałes bardzo dobry do Bolta. Używam takiego samego. Ciasna lufa byłaby lepsza ale jeśli już masz 6.05 to testuj. Pamiętaj że jak ustawisz te 600fps na 0.20g i zmienisz kulki na cięższe to przy Bolcie wynik cię bardzo zaskoczy.

Madbulle 0.36g są naprawde ok jeśli chodzi o białe kulki. Reszta to już tak sobie.

Link to post
Share on other sites

Tak przy okazji. Jak się ma sprawność tego reduktora Valken'a przy konwersjach full auto? Nada się, czy ma powolne odświeżanie?

 

[Edit] I czy regulacja ciśnienia jest płynna? Pytam dlatego że nowy reduktor Mancrafta ma problemy z odświeżaniem do tego samego ciśnienia przy ustawieniu poniżej 8 bar. Bije 7>5,5>7>5,5>7>5,5 i tak non stop.

Edited by progressive
Link to post
Share on other sites

Tak, Bolt w stocku jest gazo żerny.

 

Nie nie nie. Źle rozumujesz. Psi, a więc ciśnienie robocze ustawiasz na reduktorze.

Bolt nie ma Tuning Kit'a w pudełku, trzeba go dokupić osobno.

 

Bolt naprawdę jest cichy nawet prosto z pudełka. Nie testowałem Bolta na jakich Psi ile FPS wyjdzie. Jeszcze.

 

Ten Tuning Kit właśnie wczoraj ukazał się na rynku.

Link to post
Share on other sites

Bolt jest gazożerny właśnie przez fabryczne ustawienie oszczędzania na 80psi, niejasno się wyraziłem:)

 

Tłumaczą to na filmiku jako optymalne ciśnienie na regulatorze przy którym Air Saver działa najwydajniej. Zestaw tuningowy podnosi wartości optymalne.

 

Natomiast nie słyszałem żeby Air Saver był do dokupienia osobno. W instrucji rozkładania konwersji jest wyraźnie pokazany jak tłoczek i srebrna sprężynka.

 

Ps. Gdyby ktoś zastanawiał się na czym cały system oszczędzania polega:

 

Zawór uzupełnia przy strzale zbiornik - rezerwuar powietrza. Powietrze z rezerwuaru wypycha kulkę, gdy ciśnienie w lufie spadnie (=kulka opuszcza lufę) poniżej zadanej wartości Air Savera (stockowo podobno 60psi, zmieniane zestawem tuningowym) zamyka się dopływ powietrza do lufy. Stąd nie wywala ze zbiorniczka całego powietrza= oszczędność/ dobrze dobrana dawka- cisza i celność.

 

A przynajmniej tak to producenci na filmie tłumaczą. Dodają, że system obsłuży wszystkie lufy znane w airsofcie!

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

Przyjrzałem się i faktycznie bardzo ciekawa alternatywa.

 

Ma osobny zasobnik na powietrze jak mancraft (czyt. odmierza za każdym razem tę samą porcję) to bardzo dobrze.

Zawór jest elektryczny... Szybkość otwierania go i czy jest to lepsze niż mechaniczne rozwiązania mancrafta?

Na pewno otworzy się szybciej i bez głośnego "klank", co do powtarzalności to zawór powinien otwierać się wolniej i wolniej wraz z rozładowaniem baterii. Niektórzy sugerują że absolutnie nie zachodzi coś takiego ale fizyka obowiązuje i cewki opierają się zmianom w natężeniu. Upraszczając muszą się najpierw naładować a to kosztuje czas, im wyższe natężenie tym krótszy a im wyższe napięcie tym wyższe natężenie zgodnie prawem ohma.

Funkcja oszczędzania jest genialna, mancraft powinien to spapugować. Na pewno wydmuchuje mniej powietrza i łatwiej nad tym zapanować. Nie wspominając o rozmiarze butli...

 

Ps. Gdyby ktoś zastanawiał się na czym cały system oszczędzania polega:

 

Zawór uzupełnia przy strzale zbiornik - rezerwuar powietrza. Powietrze z rezerwuaru wypycha kulkę, gdy ciśnienie w lufie spadnie (=kulka opuszcza lufę) poniżej zadanej wartości Air Savera (stockowo podobno 60psi, zmieniane zestawem tuningowym) zamyka się dopływ powietrza do lufy. Stąd nie wywala ze zbiorniczka całego powietrza= oszczędność/ dobrze dobrana dawka- cisza i celność.

 

A przynajmniej tak to producenci na filmie tłumaczą. Dodają, że system obsłuży wszystkie lufy znane w airsofcie!

 

Nie przy strzale as przed, rezerwuar jest podłączony do rega. Czyli ciśnienie ma utrzymane cały czas takie jak wychodzi z rega.

Naciskasz spust i rezerwuar odłącza się od rega a podłącza do lufy. Tak samo działają oba mancrafty

Link to post
Share on other sites

Źle się wyraziłem, miało być tuning kit w pudełku. Air Saver jak opisuje to Rich Lort jest niczym innym jak sposobem do ustawienia idealnej dawki gazu dla długości lufy. Nie mniej jednak Bolt z ASaverem jest przynajmniej 50% bardziej gazo żerny niż Mancrafty.

 

@Szycha201

500fps @ 140psi @ 430mm 6.05 Edgi.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...