Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jaka replika do 1400 zł


Recommended Posts

 

 

LCT > King Arms/Evolution Airosft > E&L > G&P,G&G i inne, nie wiadomo za co ceniące się firmy.

 

EA/KA przed G&P? Papierowe gearboksy King Arms'a, średnie zęby i słabe silniki przed bardzo dobrym szkieletem G&P, świetnym stockowym silnikiem, wzorową szczelnością i najładniejszej budzie? Tak samo przed samo G&G? Bardzo dobre zębatki, przyzwoite gumki HU i dobrą pół precką w stocku? Rozumiem, że inne, nie wiadomo za co ceniące się firmy to min. KWA? Najlepsza tuningowalna marka, z najmocniejszym seryjmym V2, über szczelnością i świetnymi stockowymi zębami TU? Przed tym wszystkim LCT, tak? Wyróżniające się jedynie stalowymi częściami (AK) i nienagannym spasowaniem, z zębatkamj na zasadzie są bo są, plasticzaną prowadnicą sprężyny i mega kiepską dyszą która na dzień dobry wylatuje? Miałem wszystkie repliki które wymieniłeś, łącznie ze starą serią KWA i powiem tyle - gadasz farmazony.

 

Wracając do tematu, w tej kasie eMki szukaj G&P, ASG lub KWA, AK tylko LCT.

Link to post
Share on other sites

Emmm.... łaj?

 

 

To może, ale nie musi być koniecznością. Wielu ludziom E&Le pracują na stocku bezproblemowo, ja jednak musiałem oddać na serwis po pierwszym strzale. No i straszne przewiewy, stockowa dysza jest okropna.

 

Za to w reszcie E&Li mam stocki i jestem zadowolony :)

 

Jak AK to FC/E&L, E&L albo LCT. Wszystkie stawiam na równi. (aczkolwiek FC/E&L ma najlepszy stosunek ceny do jakości)

Link to post
Share on other sites

Jak SCAR to tylko VFC!

LCT > E&L moim zdaniem, ładniejsza zewnętrznie, lepsza oksyda, do środka nie patrze bo i tak w większości moich replik wnętrze wylatuje całkowicie, E&L ma fajnieszy patent z komorą (dokręcana do GB) ale i tak najczęściej ląduje tam ProWin z tym samym patentem. ;)

Link to post
Share on other sites

Jak SCAR to tylko VFC!

LCT > E&L moim zdaniem, ładniejsza zewnętrznie, lepsza oksyda, do środka nie patrze bo i tak w większości moich replik wnętrze wylatuje całkowicie, E&L ma fajnieszy patent z komorą (dokręcana do GB) ale i tak najczęściej ląduje tam ProWin z tym samym patentem. :icon_wink:

 

 

Czy ja wiem, czy oksyda lepsza? Porównywałem LCT z Gen II i oba były na bardzo wysokim poziomie. Gen 1 ma trochę słabszą tę oksydę, i wtedy faktycznie ustępuje LCT. E&L ma przewagę w wytrzymałości zewnętrznej (np. suwadło, które w LCT jest zgrzewane z 3 elementów i ludzie je łamali). Za to jeśli chodzi o oznaczenia "producenta" i numer seryjny - LCT gniecie. Są świetne w porównaniu do dziwnego graweru na E&Lach.

 

Jestem fanem marki, mam kilka replik od E&L, ale kolejną będę szukał od LCT :icon_wink:

Edited by Hudy01
Link to post
Share on other sites

Oksyda w gen. II dalej jest kładziona na zimno i ma większe tendencje do zdzierania się, jest lepsza niż gen. I ale to dalej oksyda na zimno a suwadła w LCT za chiny ludowe nie mogłem połamać w mojej AK74NV, kwestia przypadku czy jakiejś wadliwej serii? LCT miałem, E&L dużo macałem i rozbierałem, palnych też miałem dużo w łapskach i strzelałem - z replik imo LCT wypada lepiej (mimo podobno palnych części E&L). Nie mówie, że E&L się nie umywa bo to genialne repliki i w zasadzie obie różnią się tylko kosmetyką (aczkolwiek ja zwracam dużą uwage na kosmetyke) - najzwyczajniej bardzien preferuje LCT. ;)

 

P.S. Swoją drogą jestem bardziej eMkowiczem aczkolwiek zenitowskie AK są przewspaniałe. :D Na dniach wyląduje u mnie AK104 LCT (choć zmiana maga powiduje transformacje 104 w 105 oraz 103 :x ) na stałe i zacznjemy zabawe. ;)

Edited by zielen
Link to post
Share on other sites

EA/KA przed G&P? Papierowe gearboksy King Arms'a, średnie zęby i słabe silniki przed bardzo dobrym szkieletem G&P, świetnym stockowym silnikiem, wzorową szczelnością i najładniejszej budzie? Tak samo przed samo G&G? Bardzo dobre zębatki, przyzwoite gumki HU i dobrą pół precką w stocku? Rozumiem, że inne, nie wiadomo za co ceniące się firmy to min. KWA? Najlepsza tuningowalna marka, z najmocniejszym seryjmym V2, über szczelnością i świetnymi stockowymi zębami TU? Przed tym wszystkim LCT, tak? Wyróżniające się jedynie stalowymi częściami (AK) i nienagannym spasowaniem, z zębatkamj na zasadzie są bo są, plasticzaną prowadnicą sprężyny i mega kiepską dyszą która na dzień dobry wylatuje? Miałem wszystkie repliki które wymieniłeś, łącznie ze starą serią KWA i powiem tyle - gadasz farmazony.

 

Wracając do tematu, w tej kasie eMki szukaj G&P, ASG lub KWA, AK tylko LCT.

 

Ale King Arms/EA ma działający bolt catch. A w G&P tego dekla nie idzie nawet zamknąć. :icon_lol:

 

W Kwa było coś niestandardowego (zdaje się, że komora i gumka HU) jak się komuś zepsuło to potem szukał po świecie nowej komory. Coś tam jeszcze kiedyś na forum czytałem, że komuś upper poleciał?

 

W G&P usunęli już problem z osią środkowej zębatki, czy dalej ludziom pada w stocku?

Poza tym, mało która z powyższych relpik zdaje egzamin w temacie: dostępność, cena.

 

No i w kategorii "na lata", taki AK od LCT czy E&L sprawdzi się wyśmienicie. Emki nie specjalnie lubią wypadki, niezależnie czy są od G&P, KWA i innych, nie wiem za co ceniących się producentów.

 

Jak pisałem LCT > EA > E&L itd. to teraz piszę bierz Pan LCT, może i dysza jest przewiewna, ale nie na tyle, żeby to gorzej strzelało od G36JG, a i podejrzewam, że i nie jedną stockową topową emkę weźmie w przedbiegach. Poza tym w Nowym Sączu goście nie tylko z JG biegają, pochodź popytaj co i jak, pooglądaj.

Link to post
Share on other sites

Co mi po bolt catchu? Blokująca się blaszka? Można do każdego M4 wsadzić system Lonexa i bŕdzie BC. G&P dawno nie ma problemu z ośkami a okna nie można zamknąć bo jest to przeniesienie wymiarów z realnej AR15 - zatrzask jest większy i wchodzi w wycięcie w suwadle, ot taki element realizmu. G&P ma sto razy ładniejsze zewnętrzne elementy i tysiąc razy mocniejsze niż KA. KWA ma dwudzielną komore i niestandardową dysze, to prawda ale dalej jest to NAJSZCZELNIEJSZA replika dostępna na rynku, tuning to kilka zł na sprężyne. Nie wiem jakim trzeba być artystą żeby zepsuç komore czy dysze. :x Ja mam "na lata" M4, przerobiłem ich mase i nigdy nic nie pękło a specjalnie nie oszczędzam replik. Dostępność? G&P i KWA na asgshopie, G&G na GF. Cenią się producenci za jakość wykonania. Kartonowe zębatki w LCT, wietrząca się dysza i losowość w E&L. Miałem LCT i byłem mega zadowolony a i tak wszystko wyleciało ze środka. Nie rozumiem hejtu na AR'ki i ich producentów. Gimnowojownicy którzy są bardziej ruscy od ruskich. Śmieszne to. Oba systemy mają zalety i wady, powie to każdy kto miał do czynienia z palnymi odpowiednikami więcej niż widział w kolejnej szklanej pułapce czy battlefieldzie szesnaście. Podobnie jest z replikami.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...