Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Baza do DMR


Recommended Posts

No to trzeba było pisać. Nadal jednak nie podałeś budżetu, a to jest to bardzo istotna rzecz, jeżeli budujesz replikę, która może pochłonąć spore fundusze. Właśnie mam klienta, który twierdzi, że te 1300, które wydał (na san tuning of kors) do tej pory, to taka ok cena :icon_razz:

Edited by EndeBeats
Link to post
Share on other sites

Tak jak powiedział kolega wyżej, 450 FPS i karabin wyborowy mija się z celem. Skoro ma to być DMRka, to znaczy, że chcesz strzelać ze sporej odległości, ergo kulka musi lecieć szybko, aby przeciwnik nie miał czasu na schowanie się za drzewem po usłyszeniu dźwięku silnika. Dźwięk w powietrzu rozchodzi się w prędkością ok. 300 m/s, więc moim zdaniem powinieneś celować przynajmniej w 155-160 m/s (ok. 525 FPS). Potrzebujesz również lufy precyzyjnej klasy prometheusa - skoro masz strzelać na single, musisz mieć świetne skupienie. Budowanie DMRki na półśrodkach to bardzo zła decyzja, ponieważ nie będzie to strzelać na tyle dobrze na singlu, aby móc to mianem DMRki określić. Rozwali cię byle gracz z lekko podkręconym szturmiakiem. Przemyśl jeszcze raz, czy na pewno chcesz się w to bawić. DMRki są o tyle śliskim tematem, że wszystko musi się w nich idealnie zgrać, aby strzelały "w punkt". Body nie może być grzechotką, ponieważ musi trzymać osiowość (a body pierwszej klasy swoje kosztuje). Części wew. muszą być wytrzymałe, aby uciągnąć springi pokroju SP140-SP150. Lufa nie może być tania, bo ze względu na używanie trybu semi musisz trafiać pierwszą, drugą lub trzecią kulką albo narażasz siebie i innych wokół siebie na ogień odwetowy nieprzyjaciela. To wszystko kosztuje, więc niestety twoje kryterium "jak najtaniej" nie może zostać spełnione, a ja osobiście chcę ochronić Ciebie przed brnięciem w półśrodki i wydawaniem kasy na projekt, który ostatecznie porzucisz ze względu na niezadowolenie z osiągów.

Edited by ZłyDuch
Link to post
Share on other sites

No.. z tą słyszalnością dźwięku to pojechałeś. Po pierwsze spróbuj po jednym strzale zlokalizować strzelca powiedzmy z 40m. Podoba mi się twoje szybkie obliczenie w głowie FPS na podstawie prędkości dźwięku. Zapomniałeś o oporze aerodynamicznym kulki? Dlaczego strzelając np. z 600fps, kulka dolatuje do 100m nie po 0,5s ale po około 2? FPS mierzysz na wylocie lufy, gdzie w zaokrągleniu masz prędkość maksymalną, potem z każdą chwilą prędkość spada.

Link to post
Share on other sites

Tak Ojcowie, ale nie jestem w PL, tylko zza granicą. Tu jest trochę inaczej z fps, szturmiak, boczniak max 360 fps, snajperka samopowtarzalna max 450+ (10)fps, snajperka pojedyncza 500fps. I to jest sprawdzane na każdym ewencie, wiec wyżej ch... nie podskoczysz. A nawet jak dojdzie mi10m zasięgu to będzie bajka, teraz na aresie mam zwijasa M110 i 355-360 fps

Link to post
Share on other sites

Nie, bo to jest szturmiak i tak ma zostać.

Czy w 1600zl wyrobię się z replika i podkręcaniem jej do 450fps chodzi mi o SL9

 

Nie, bo to jest szturmiak i tak ma zostać.

Czy w 1600zl wyrobię się z replika i podkręcaniem jej do 450fps chodzi mi o SL9

 

Znalazłem slek na allegro, hm.. warta jest 900zl. Ciekawe jak stan jej

http://allegro.pl/asg-replika-snajperka-ares-g36-sl9-i6495156096.html

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...