Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

A&K MK12 SPR [Tuning]


Recommended Posts

Witam!

Posiadam MK12 SPR od A&K. Minęła gwarancja i czas na mały tuning. Potrzebny mi:

 

1.Bore-up - Słyszałem, że najlepszy jest od Guardera

2.Lepszą sprężynę od stockowej A&K M130 - czyli może M140 Guardera?

3.Kolega doradził także MBlocka, który nie zniszczy mi stockowej obudowy gearboxa.

4.Może silnik wymaga zmiany?

5.Czy efekt jest opłacalny? Czy wystarczy na długo? Ile fpsów osiągne przy szczelnym układzie? Czy jest coś o czym zapomniałem, a powinienem zakupić przy tuningu stockowej repliki?

 

Kabelki niskooporowe i MOSFET już załatwione. Potrzebuje lekko mocniejszego szturmiaka, który też będzie działać bez problemów podczas strzelania seryjnie na auto, ale i też będzie trwały i niezawodny na dłuższą metę. Proszę o pomoc, pozdro! :icon_mrgreen:

Edited by Johnnybravo
Link to post
Share on other sites

Kolega może i doradził Mblocka, ja natomiast odpuściłbym jego zakup - poleciłbym za to lepszy szkielet (Najlepiej CNC) i sorbopad. Do lekko mocniejszego szturmiaka SP140 Guardera to chyba lekka przesada. Zostałbym przy 130. Silnik może wymagać wymiany ale nie musi. Wyjdzie w praniu. Zapomniałeś o lufie, gumce.

Edited by senkuPH
Link to post
Share on other sites

Posiadam lufę Promyka i gumkę Guardera. Komora jest stockowa. Tylko, że szkielet CNC kosztuje 500zł a ten bloczek 70zł. Różnica jest diametralna. Naprawdę nie da się ulepszyć o trochę fps bez tak drogich zmian? To może komora, bore up, tłok i M130 Guardera? Słyszałem, że M130 Guardera jest ciut mocniejsze od M130 stocka. Może to byłoby jakieś wyjście. Potrzebuję lekki tuning w granicach 400-500zł, żeby to jakoś grało ze sobą.

Link to post
Share on other sites

Ja Ci powiem, że używam tego patentu w dwóch replikach (własnie P&J oraz A&K) i nie zauważyłem żadnego rodzaju śladów, które by wskazywały na tworzące się pęknięcia ani na gearboxie ani tym bardziej na dolnym czy górnym korpusie. Mblock nie wpływa w żadnym stopniu na podawanie kulek czy też możliwość blokady magazynka w gnieździe. Oprócz konieczności podłożenia pod niego sztywnej podkładki nic więcej robić nie musiałem i teraz pięknie utrzymuje w całości chiński szkielet przy M140 (chociaż wiem, że to nie jest jeszcze szczególnie duże obciążenie).

 

Więc skoro ten Pan mówi, że mu działa na A&K na M140 to dlaczego ma mi nie działać? Panowie to jak to jest w końcu? Może szyny wzmacniające gearboxa się nadadzą. Ponoć wytrzymują nawet na złamanych gearboxach. Ktoś coś?

Edited by Johnnybravo
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...