Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Pablito666

G36C (JG) - Poprawa szczelności

Recommended Posts

Witam. Chcę poprawić odrobinę osiągi mojej giety ale na chwilę obecną bez wymiany lufy. Jestem nowy w temacie ASG więc proszę o pomoc: co powinienem wymienić? Dyszę, gumkę, komorę HU ? Jeśli temat już był to sorry - nie znalazłem nic :icon_wink: Aha - a jak ktoś wskaże konkretny link ze strony gunfire.pl i jest z Wrocka - stawiam Piffko :icon_wink: Dziękuję

 

https://gunfire.pl/search.php?text=G36

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim dysze, na niej jest największa strata, SHS będzie pasowała idealnie.

Gumę tak czy inaczej warto, polecane to raczej znasz ale od siebie powiem że czarna systema i niebieski madbull u mnie robią najlepiej.

Pokombinować możesz z obiema głowicami ale to już zależy jak w twoim g36 siedzą, najważniejsza jednak jest dysza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki serdeczne za pomoc KaXardas. A powiedz mi jeszcze coś na temat sprężyny - warto ruszać? Czy można zamienić na jakąś innej marki czy stock jest ok? Nie latam jeszcze po lesie - puki co : puszki, tarcze itp ;) Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz zmienić sprężynę to do wymiany jest też tłok. Masz dostęp do chronografu?? Bez tego uszczelnianie nie ma sensu bo nie wiesz ile fps ma replika czy dana modyfikacja pomogła czy nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz zmienić sprężynę to do wymiany jest też tłok. Masz dostęp do chronografu?? Bez tego uszczelnianie nie ma sensu bo nie wiesz ile fps ma replika czy dana modyfikacja pomogła czy nie.

 

Witam, gieta ma na chrono 360-370 fps w chwili obecnej bez żadnych modyfikacji. Mam "pare" złotych do wydania i zastanawiam się co dokupić. Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na twoim miejscu wymieniłbym gumkę na zielną GG lub czarną systemę do tego doszczelnić układ cylinder głowica cylindra, głowica tłoka i dysza. Do tego dołożyć najtańszy tuning czyli zmianę kulek na G&G. http://azteko.pl/gg-...0szt-p-330.html

Dysza ta powinna być: http://azteko.pl/protech-dysza-do-replik-typu-g36-standardu-jg-bore-up-25-25-mm-p-6453.html

Miałem ich dyszę w ak dawało super szczelność.

Edited by władek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest bo ma za krótką dyszę, plus jest wątpliwe czy cylinder wejdzie do Gearboxa, który z tego co zauważyłem lubi się wyłącznie ze "swoimi" cylindrami. Koledzy wyżej napisali Ci konkretnie co trzeba wymienić.

1. Gumka Hop-Up Systema Energy

2. Dysza do G36 JG

3. Lufa precyzyjna na poziomie minimum tych od Systemy.

 

Wsio. Wstaw te części, ewentualnie jakiś mosfet i nie ruszaj więcej, tylko odkładaj pieniądze na coś, co produkują na Taiwanie albo w Hong Kongu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

>nie zmieniaj lufy bo po co

>kupuj borapa za 2 stówy do stocka xD

>???

>brak profitu

 

Kolego zmień sobie gumę, wymień uszczelkę na tłoku jeśli nie ma strzykawki, jak bardzo chcesz to dyszę 25,2mm (np. wspomniany Protech) i dobrą preckę jeśli widzisz sens inwestycji i tyle. Żadnych borapów, wymieniania sprężyn, itp.

 

A temat OCZYWIŚCIE był, także zamykam. W razie dalszych wątpliwości proszę tam kontynuować (chociaż powiedziano tam już wszystko, ale oczywiście każdy nowy musi zapytać dokładnie o to samo co poprzednik...):

http://forum.wmasg.pl/topic/37270-rodzina-g36-jg/

 

PS. Nie, dysza SHS bez przeróbek jest za krótka i było to w temacie wyżej wałkowane x razy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...