Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AK CM 0.28 Montaż układu MOSFET czy wymiana okablowania repliki


Recommended Posts

Witam. Posiadam replike cm 0.28 i jestem jej 2 właścicielem. 2 dni temu bawiłem się przy gearboxie przy kablach ponieważ bardzo słabo działała bateria stockowa. Przy patrzeniu silnika w gearboxie odpiąłem kabel z silnika i już nie zadziałał jak próbowałem go przyłożyć i zobaczyć czy działa. I pytanie co lepsze? wymiana okablowania czy montaż układu MOSFET bo jak się łapie to jest to samo ale nie jestem pewien.

Jakby ktoś wiedział w cm 0.28 to jest to kabel czerwony od silnika do góry. Jakby ktoś był miły to wyjaśnił by mi czym się różni owy montaż układu mosfet od wymiany okablowania

Edited by IlluMati
Link to post
Share on other sites

Czy tylko mi ciężko momentami zrozumieć co autor miał na myśli?

 

Stockowa bateria ma prawo kiepsko działać, zwłaszcza w zimę. Zabawa przy kablach za bardzo nie pomoże. Najlepiej kupić baterię LiPo i odpowiednia ładowarkę.

 

Przy dodaniu mosfeta i tak przydało by się wymienić okablowanie, ale można dołożyć mosfet bez wymiany, gdzie tylko jeden kabelek przylutowujemy w inne miejsce, a jeden dolutowujemy.

Masz to ładnie narysowane w instrukcjach mosfetów Gatee:

https://gatee.eu/ima.../nanossr-pl.pdf

 

Prawie we wszystkich replikach okablowanie wygląda tak samo. Czarny idzie od silnika do baterii. Czerwony idzie od silnika przez styki do baterii.

Dodanie mosfetu i wymiana okablowania do lepsze efekty niż sama wymiana okablowania, ale nie wiem czy jest sens wsadzania mosfetu do CM028. Kable można bo to koszt 20 zł.

Edited by Huba_lbn
Link to post
Share on other sites

Czyli uważasz że najlepiej będzie wymiana okablowania oraz dodanie mosfetu? Szczerze mówiąc nie znam się na tych różnych lutowaniach i tym podobne. Kupienie innego gearboxa odpada ponieważ jest tuningowany w środku , a wiedząć że go pewnie nie złoże to musze oddać do serwisu i muszą mi wymienić te kable.

Pytanie kierowane do Huba_lbn

Edited by IlluMati
Link to post
Share on other sites

Czy tylko mi ciężko momentami zrozumieć co autor miał na myśli?

 

Stockowa bateria ma prawo kiepsko działać, zwłaszcza w zimę. Zabawa przy kablach za bardzo nie pomoże. Najlepiej kupić baterię LiPo i odpowiednia ładowarkę.

 

Przy dodaniu mosfeta i tak przydało by się wymienić okablowanie, ale można dołożyć mosfet bez wymiany, gdzie tylko jeden kabelek przylutowujemy w inne miejsce, a jeden dolutowujemy.

Masz to ładnie narysowane w instrukcjach mosfetów Gatee:

https://gatee.eu/ima.../nanossr-pl.pdf

 

Prawie we wszystkich replikach okablowanie wygląda tak samo. Czarny idzie od silnika do baterii. Czerwony idzie od silnika przez styki do baterii.

Dodanie mosfetu i wymiana okablowania do lepsze efekty niż sama wymiana okablowania, ale nie wiem czy jest sens wsadzania mosfetu do CM028. Kable można bo to koszt 20 zł.

Czyli uważasz że najlepiej będzie wymiana okablowania oraz dodanie mosfetu? Szczerze mówiąc nie znam się na tych różnych lutowaniach i tym podobne. Kupienie innego gearboxa odpada ponieważ jest tuningowany w środku , a wiedząć że go pewnie nie złoże to musze oddać do serwisu i muszą mi wymienić te kable.
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...