Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning zewnętrzny AK 47


Recommended Posts

Trzeba ją skrócić ( w ostrym kolba wchodzi w body, w replice na odwrót, i trzeba jeszcze wydrążyć z tyłu, aby weszła. ) Dodatkowo trzeba wydrążyć miejsce na baterię, chyba że zamienisz jej miejsce i dasz pod pokrywę komory zamkowej ( oczywiście zmieniając na nową ) Ogólnie kupa roboty. Ale efekt znakomity.

 

batke mam pod deklem,wiec nie bedzie problemu. dzieki za odpowiedz:)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Jak sie ma dwie lewe ręce to trzeba płacić :)

 

 

Starałem się to ująć nieco delikatniej, ale o to właśnie chodzi :P

 

Cóż, sporym problemem może być "wydrążenie" kolby, aby móc do niej wsadzić baterię. Poza tym nie jestem w stanie - mimo wielu prób - zdjąć "stopki" w kolbie - śruby są chyba zapieczone.

Poza tym boję się uszkodzić moją TMkę :P nigdy w życiu nie rozkładałem AEGa.

Edited by Basu
Link to post
Share on other sites

Wywiercanie dość trudne ale jak nie będziesz pijany dasz rade, wsadzasz w imadło kolbę i zakładasz wiertło do drewna takie żeby pasowało wielkościowi ogniw, i dajesz.

Jaki jest problem ze stopką?

AEG'a rozkręcić to tylko strach pierwszy raz, zdejmujesz dekiel wkręcasz cały mechanizm suwadła (czyt. jedna mała śrubka), 4 śrubki pod spodem (2 w gnieździe maga i 2 troszke dalej na body. Potem wykręcasz śrubke na HU od suwadła i w chwycie pistoletowym. Wyjmujesz, a raczej wysuwasz przednią część body i finito, cały Gear-Box masz na dłoni. Dwa razy poskładasz i dostaniesz wprawy :)

Powodzenia :)

Link to post
Share on other sites
Wywiercanie dość trudne ale jak nie będziesz pijany dasz rade, wsadzasz w imadło kolbę i zakładasz wiertło do drewna takie żeby pasowało wielkościowi ogniw, i dajesz.

Otwór pod baterię to łatwizna nawet dla amatora. Problem większy dla takiej osoby, to wydrążyć kolbę od strony łączenia z body- bo tu jest więcej roboty. Ktoś, kto ma dwie lewe ręce- może mieć problemy ;)

Basu z łożem i nakładką na pewno dalbyś radę- wiele roboty nie ma- trochę popiować, trochę poszlifować i jest ;)

A śrubki ze stopki kolby wyjdą- siedzą cholernie mocno- najlepiej wsadz ją w imadło i odkręcaj mocno długim śrubokrtem. Puszczą ;)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Postanowiłem w luźny sposób przeklasyfikować Tokio Mariusza na AKM. Jednym z elementów tuningu będzie wymiana komory zamkowej na taką z AKMu czy AK-74. I tu pojawia się problem, bo z pewnych powodów nie chcę wymieniać przedniego body, więc nasuwa pytanie : czy tylne metal body od AK-74 będzie dobrze współpracowało z przednim plasticzanym od AK-47 TM ?

Link to post
Share on other sites

Postanowiłem w luźny sposób przeklasyfikować Tokio Mariusza na AKM. Jednym z elementów tuningu będzie wymiana komory zamkowej na taką z AKMu czy AK-74. I tu pojawia się problem, bo z pewnych powodów nie chcę wymieniać przedniego body, więc nasuwa pytanie : czy tylne metal body od AK-74 będzie dobrze współpracowało z przednim plasticzanym od AK-47 TM ?

 

Będzie OK.

Link to post
Share on other sites

Troszkę z innej beczki.

Próbował ktoś wyiciąć w chwycie z ostrego kbk aks miejsce na silnik i jego obudowe? Drewienko się nie rozpadnie? Według moich wyliczeń ścianka będzie miała w najcieńszym miejscu 0,7mm a w najgrubszym 2,1 mm czy to nie za mało? Opłaca się to wiercić? Gra jest warta świeczki? :D

Link to post
Share on other sites

Bierzesz jeden chwyt- rozcinasz go wzdłuż tak że masz dwie połówki.

Potem wycinasz z drugiego chwytu wzdłuż kawałek szeroki na ileś tam milimetrów i wklejasz pomiędzy te dwie połówki pierwszego. Potem delikatnie szlifujesz, bejcujesz i nie ma śladu po cięciu a chwyt jest szerszy i pomieści silnik

Link to post
Share on other sites

Ścianki wytrzymaja- bakielit jest bardzo twardy. Efekt jest bardzo "zadowalający". Po uszczelnieniu szczeliny albo proszkiem ze zeszlifowanej rękojeści albo szpachlą do drewna wyglada to całkiem dobrze. Na szerokość zmieści się jak pisał cyku bez problemu.

 

Powodem dla, którego zrezygnowałem z oryginalnej bakielitowej rękojeści było to, że jest ona za krótka. Pomiędzy body a rekojeścią na gorze zostaje ok 1-2 mm szczelina. Na początku mi to nie przeszkadzało, ale teraz jest to dla mnie nie do przyjęcia- więc kupiłem chwyt od VFC i jest lepiej (odczucie subiektywne).

 

ps. suwadło od oryginału też już zamontowałem, ale... z tego powodu trzeba będzei wymienić kolanko gazowe, a potem trzeba wymienić lufę zew. co pociąga za sobą nową podstawę muszki etc. etc - nic tylko wydatki.

Tym niemniej, możliwość przeładowania z trzaskiem jak w oryginale jest super.

Link to post
Share on other sites

Nie wiecie może Panowie gdzie mógłbym zakupić suwadło takie jak w ICS?

Chodzi mi to po głowie cały czas, a niestety nie mam

a)czasu

b)pieniędzy

c)czasu

d)wszystkie odpowiedzi są poprawne

na przerabianie orginalnego suwadła do AK i własnie dlatego chce je zastąpić tańszym i łatwiejszym w montazu ICSowskim (VFC ma podobne rozwiązanie z tego co pamiętam). Dlatego poszukuję ale jakoś mi nie idzie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...