zrxg Posted November 6, 2021 Report Share Posted November 6, 2021 dzień dobry chciałbym zapytać czy mógłby mi ktoś podesłać link do silnika którego używa z mocną sprężyną typu np 170-190 z góry dziękuje Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 6, 2021 Report Share Posted November 6, 2021 Z ciekawości, po co Ci taka sprężyna? Ja nigdy więcej jak SP/M 150 nie wsadzałem, a do tego nawet chiński hight torque wystarczy. Mocny silnik to na przykład ASG Infinity CNC 18k. Quote Link to post Share on other sites
zrxg Posted November 6, 2021 Author Report Share Posted November 6, 2021 chce sobie zrobić snajperke AEG-a, w której nie musze ręcznie przeładowywać sprężyny Quote Link to post Share on other sites
Szuwarek79 Posted November 6, 2021 Report Share Posted November 6, 2021 (edited) Tak z ciekawości; do jakiej repliki chcesz to włożyć? Chodzi mi o markę i model. Edited November 6, 2021 by Szuwarek79 Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted November 6, 2021 Report Share Posted November 6, 2021 Widzę że nie tylko ja jestem ciekawy komu taka sprężyna w replice XD Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 7, 2021 Report Share Posted November 7, 2021 14 godzin temu, Szuwarek79 napisał: Tak z ciekawości; do jakiej repliki chcesz to włożyć? Też mnie ciekawi baza. 14 godzin temu, zrxg napisał: chce sobie zrobić snajperke AEG-a, w której nie musze ręcznie przeładowywać sprężyny Zanim zaczniesz projekt zorientuj się w limitach na imprezach w Twoim otoczeniu. Na większych ogólnopolskich imprezach dla DMR (semi-auto) zazwyczaj jest ograniczenie do 2,8J i do tego replika faktycznego karabinu wyborowego. Na lokalnych bywa różnie, w lubelskim na przykład też jest limit 2,8J dla DMR, ale nie ma wymogu karabinu wyborowego, czyli jak masz tylko semi-auto, to możesz zrobić DMR nawet z MP5. Większe limity 3,3J lub 3,9J są zarezerwowane dla czterotaktów. Projekt sam dla siebie, abstrahując od limitów, jest ciekawy. Quote Link to post Share on other sites
zrxg Posted November 7, 2021 Author Report Share Posted November 7, 2021 baze mam od m4 ale gearbox za 500 zł plus zębatki za 300, wzmocnienie dodatkowe do gearboxa tłok cylinder też dobrej jakości Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 7, 2021 Report Share Posted November 7, 2021 Daj więcej szczegółów. Producent? Model? I powodzenia. Quote Link to post Share on other sites
zrxg Posted November 7, 2021 Author Report Share Posted November 7, 2021 zamierzam kupić osobne części i zrobić karabin prawie od zera ale moge podesłać link do częśći Metalowy korpus do replik typu M4 - Logo SA Regulowana tytanowa dysza Maxx Model do replik AEG 19 mm - 22 mm Aluminiowy szkielet gearboxa V2 CNC Specna Arms Mod2 Modularny zespół kół zębatych Modify 7 mm High Speed do Gearboxów v.2 i v3 Wzmocniony cylinder Maxx Model Products - Typ A Stalowy tłok LCT PK-366 do replik LCT AK EBB Silnik ASG Infinity CNC U-18000 Wzmocnienie gearboxa AirsoftPro MBlock - wersja 2 Głowica cylindra Prometheus Aero Cylinder Head Ver.2 Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 7, 2021 Report Share Posted November 7, 2021 Moje sugestie: - Body od Specny bywają krzywe. - Szkielet CNC Specna jest na 8mm łożyska, a zespół zębatek na 7mm. Nie wiem czy da się to jakoś dopasować. - Zębatki High Speed, nawet tylko 16:1, do sprężyny M190 to optymistyczne podejście. Ale może na LiPo 14,8. Ja bym raczej na początku zaczął od 32:1 i jakby nie było problemów to schodził niżej. - Stalowy tłok wygląda na zdjęciach jakby miał połowę zębów, a takie stosuje się z zębatkami helikalnymi. Ciekawe jak w ogóle stalowy tłok się zgra ze szkieletem GB. - Mblock bym sobie darował i raczej dołożył do GB do Retro Arms. Quote Link to post Share on other sites
zrxg Posted November 7, 2021 Author Report Share Posted November 7, 2021 Wzmocniony szkielet gearboxa CNC – v.2 8mm – QSC Komora zamkowa i spustowa do ASR Wzmocniony tłok poliwęglanowy Full Teeth Guarder Komplet stalowych kół zębatych SHS High Torque 32:1 te częśći będą lepsze? i bardzo dziękuje za pomoc Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted November 7, 2021 Report Share Posted November 7, 2021 Do 32:1 musi iść tłok połówkowy, zęby pełnej szerokości nie przejdą. Listwa tłoka tylko full metal. Nie wiem czy takie są, ale najlepiej cały tłok metalowy rezany z jednego kawałka metalu. Jeśli listwa nie będzie scalona z tłokiem na stałe, to chociaż ją dodatkowo wklej, bo prawie na bank wyjedzie tyłem i crash test gotowy. Musisz to na perfect wyskładać, inaczej co chwilę będziesz miał awarie, choć na 190 to raczej zbyt długo bez remontu nie podziała. Do listy dopisz jeszcze mosfet, byle budżetowy, bo bez niego popalisz styki, a jego też masz spore szanse sfajczyć przy zerwaniu tłoka czy czymś podobnym (a co prędzej czy później nastąpi), więc nie ma sensu przepłacać. Ogólnie, przemyśl może chociaż 170, bo 190 w AEGu bez "wybuchu" jeszcze nie widziałem ;) Quote Link to post Share on other sites
zrxg Posted November 8, 2021 Author Report Share Posted November 8, 2021 170 wystarczy bez problemu bardzo dziękuje Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted November 14, 2021 Report Share Posted November 14, 2021 Silnik gfc tornado f1 ht bez problemu uciaga m165 elementa przy standardowych zębatkach 18:1 i lipo 11,1V. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.