Gallain Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Szukam informacji o tym, jaką najmocniejsza sprężynę (i jak długo...) pociągnęły stockowe zębatki CA? Pytam, bo chcę zrobić tuning, a nie mam niestety kasy, aby kupić od razu wszystko. Więc chcę zupgradeować guna w ratach. Nie wiem tylko, co mam zmienić najpierw, a co mogę później. Może jakieś sugestie? Mój cel to G36 ze sprężyną Guardera M140. Pomijam póki co kwestię baterii. Będę dźwięczny za jakiekąkolwiek pomoc. Z góry thx, - Gallain Quote Link to post Share on other sites
skunks Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 M140 wyrżnie w pień zębatki stockowe CA. Max dla stock CA to 150PDI czyli 170%CA czyli 110 Guardera. Pzdr Sqnx Quote Link to post Share on other sites
zia Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 na stockowych zębatkach TM sprężyna 170 PDI ponad rok mocnego rżnięca wyłącznie seriami ( broń wsparcia ) nim starł się ząbek w tłokowej( i tak przezyły wzm gearboxa CA :) ) , CA powinny wytrzymac znacznie więcej obecnie spręzyna 110 na stock CA, do 120 już zalecaja wymieniać Quote Link to post Share on other sites
sabat Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 120 CA (170 DPI) gun juz strzela 3 miesiace co weekend Quote Link to post Share on other sites
majerSKY Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 to samo, 120CA przez 1,5roku i zebatki w bardzo dobrym stanie Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted May 16, 2006 Report Share Posted May 16, 2006 120CA spokojnie wytrzyma długo. 150 PDI przeszło 25k BB i zero zuzycia, teraz CA 120 przerabiam Quote Link to post Share on other sites
puzel Posted May 17, 2006 Report Share Posted May 17, 2006 150 PDI jade na zębatkach już rok mam cieżki palec ( wystrzelałem ok 50000 kulek) ZERO ZUŻYCIA Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted May 17, 2006 Report Share Posted May 17, 2006 Używałem przez rok sprężyny PDI150%, potem Hurricane SP140 (jakieś 490fps) Zębatki straciłem podczas zacięcia kulki goldfire, silnik systema zmielił zębatkę silnikową. Quote Link to post Share on other sites
Small_Hunter Posted May 17, 2006 Report Share Posted May 17, 2006 Moje ca przez rok ciągneły 190PDI. Niestety ostatnio się sypneły ze starości. Według mnie, żeby ich nie zarżnac, nie nalezy wkładac nic powyżej 170PDI, chyba że planujemy po pół roku wymienic je na coś lepszego. Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 Czy zębatki Torque up helikalne systemy uciągnął sprężynę m120 albo M130 ? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 (edited) Czy zębatki Torque up helikalne systemy uciągnął sprężynę m120 albo M130 ? A jaki ma to związek z powyższym tematem? :mrgreen: Odp Tak pociągną Edited March 19, 2008 by pidżefjat Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 Moje stokowe ca spokojnie dają rade na m120 guardera. Podczas zacinki na auto wyłamał mi się jeden ząb na środkowej zębatce ale mimo to dalej chodzą. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 (edited) Może odbiegnę od tematu. Stockowe zębatki z "shit chinola" Wytrzymują ponad 20-30tys strzałów. Oczywiście full plastik. Wczoraj rozkładałem GB (plastikowego) i wszystkie części w idealnym stanie. Sprężyna chyba M40-M60. Już nie pamiętam. Skoro lipne chińskie zębatki full plastik wytrzymują taką sprężynę to dlaczego metalowe CA miałyby się sypnąć na m120? rof jest dobry (batka 7,2 500mah) porównam z MP5 cymy. stockowe CA wytrzymają ci M120 jeśli masz dobre podkładki itp. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Edited March 19, 2008 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 Sr pomyliłem się chodziło mi o zębatki torque up CA :) nie wiem czemu napisałem systema. Chce do sowjego AK wsadzić sprężynę M130 i się zastanawiam nad zębatkami które to wytrzymają a akurat stać mnie max na torque up CA. Quote Link to post Share on other sites
19SzczureK90 Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 M120 CA 20k kulek i jak nowe :mrgreen: Ostatnio na m130 jakis 1000 kulek i tez nic im nie jest. Wszystko to przy potężnym rofie. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 Rok M120 guarder i 0 zużycia na CA i tych XYZ dawanych w cymach Jak na razie 0 zużycia znam natomiast 3przypadki gdzie 120 to już za dużo dla niektórych zębatek CA - mieliły się, niestety nie znam okoliczności. Niebawem daje M130 to zobaczę ile pociągną Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 No właśnie dlatego wole wydać troche więcej i zamiast stockowych CA kupiłbym niby te helikalne torque up do tuningów większa szansa ze pociągnął m130. Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 Jak juz jest taki temat to ja zadam pytanie. CA STU jaką maxymalnie pociągną spręzyne? Quote Link to post Share on other sites
redhiney Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 To i ja dorzucę swoje 3 grosze. M120 Systemy, 3 do 4 miesięcy. Zero zużycia. Quote Link to post Share on other sites
yamahar46 Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 Zauwazyłem że wiele osób przy tuningu boi się o zębatki,ja śmigam juz z 0,5 roku na stocku G&P i m135 prometheusa,zębatki sa jak nowe,polecam się nie bac tak bardzo o zębatki a poprostu dobrze je spodkładkowac.Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 (edited) Właśnie zamontowałem m120 Guarder'a mam stockowe zęby CA, i zastanawia mnie jedna rzecz bo w sprężynach M120 jest jedna strona z gęsto ustawionymi zwojami, z której strony ma być przy prowadnicy czy w tłoku ? i jakie ma to znaczenie. Edited March 19, 2008 by Tomasz_GS Quote Link to post Share on other sites
yamahar46 Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 Te zwoje które są bliżej siebie do prowadnicy, tam gdzie jest ich mniej do tłoka.Sprężyna łatwiej będzie sie napinac oraz nie będzie metalicznego podźwięku.Pozdro Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted March 20, 2008 Report Share Posted March 20, 2008 Jak juz jest taki temat to ja zadam pytanie. CA STU jaką maxymalnie pociągną spręzyne? Nikt nie zauważył Quote Link to post Share on other sites
skuziak Posted March 20, 2008 Report Share Posted March 20, 2008 Szersze zwoje do tłoka :) Mówicie o starym, czy nowym typie zębatek? Bo mam stare i się zastanawiam, czy one pociągną mi M120. Ale nowe podobno są słabsze, więc pewnie tak; upewniam się tylko. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.