Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Koszyk to niby aluminium ale jakieś takie miękkie, jak czesto robisz przeglądy i mocno skręcasz kolbę to wyrabiają sie gwiny a że konstrukcja jest jaka jest i chwyt pistoletowy trzyma się na koszyku... to wiadomo co się może stać.

Jedyna żecz jaką wykombinowałem i trzyma narazie bardzo ładnie to wkłądki regeneracyjne do gwintów v-coil lub podobne.

Gumki Systemy sa raczej grube, komora KA raczej ciasna i szczelna więć żeby wsadzić tam Systemę trzeba się mocno nagimanstykować, ale jak ci się uda to niewielkie podkręcenie hu powoduje mocne kręcenie kulek i tu też zależy kto co lubi, jednym pasi że nie muszą mocno rozkręcać HU żeby kule były podkręcane inni wolą mieć pełny zakres regulacji tak jak ja, coby można było idealniepod wagomiar kulki skręcić HU.

Składać przedewszystkim powoli i ostrożnie 1stopień przekręcenia gumki/poduszki i już po 20m kule ci uciekają w jedną czy drugą stronę.

Bardzo wymagająca replika pod względem przeglądów.

 

PS przeczytaj moją wcześniejszą wypowiedz bo jeszcze ją aktualizowałem jak ją czytałeś.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 314
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Na systemie FAL słabo strzela ogólnie. Co do grubości, to Guarder jest gruby, systema - bym się ew. sprzeczał ;-).

 

Mój FAL "wisi nad kominkiem" przez koszyk właśnie, nie chce mi się (znaczy się nie mam w sumie czasu) sztukować tych gwintów. Ale GB z FAL`a przekładam do L1A1 jak potrzebuję więcej poweru (spring m130 koło 470 fps, z silnikiem elementa czerwonym kręci na Sanyo RC 8,4 15 k/s, na 11,1 prawie 23 k/s). Świetna replika jest "do lansu", jeżeli chodzi o wykonanie, lepiej pomyśl o L1A1, lub SA58 z CA, te repliki mają sporo lepiej wykonane bebechy i są o niebo lepiej dopracowane. Że o wymianie gumki hopa, czy czyszczeniu lufy w FAL`u nie wspomnę.. kara za grzechy niepopełnione, natomiast L1 to chwila rozrywki ze 3 śruby i wszystko na wierzchu.

 

L1 i FAL`a mam ja, SA58 ma Małżonka, więc mam spore pole do porównań.

 

EDYTA: L1A1 i SA mają normalne "pełne" koszyki silnika, normalnie mocowane i tam się nie ma za bardzo co popsuć ;-).

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

znalazłem jeszcze to

http://www.gm-softair.com/page_view.php?st...ca=&pos=105

 

tu znowu wygląda na to że działają tylko na terenie włoch ;/

 

Tak czy inaczej wyskrobałem już dwa maile do combatsquad i supershooter... mam nadzieję że odpowiedz będzie nieco bardziej optymistyczna niż od KA.

 

Jak by się dało te koszyki załatwić był by ktoś chętny?

 

 

!!! BRAK EDYCJI PROSZĘ O SKLEJKĘ !!!

Edited by shamoth
Link to post
Share on other sites

@KicpA

Hmmm dobrze wiedzieć, póki co na ehobbyasia jest status out of stock ;/

 

@Tuksiak

Jak byście coś wymyślili to daj znać... mam dwie udupione falki ;/

 

Jutro jak będę w pracy w pobliżu casg wpadnę do nich i się zapytam czy nie mogli by tego wyciągnąć od KA... w końcu jako dystrybutor może mają lepsze przełożenie na producenta...

 

W ostateczności a właściwie chyba jeszcze dzisiaj podeśle fotki do silesa factory i g&h z zapytaniem czy i za ile i z czego byli by w stanie coś takiego złożyć, tylko pytanie czy nawet taki stalowy spawany koszyk nie trafi szlag, w sumie cała replika na nim często "wisi".

 

Znacie jakąś inszą replikę o tak smukłej linii żeby się odkochać? ;P

 

Był bym zapomniał... jak bym się jednak nie odkochał to brać L1A1 Aresa czy KA pod mocny tuning? Krótka bym pewnie brał SA58, z braku alternatywy, chociaż jest brzydszą młodszą siostrą FAL'ki

Edited by shamoth
Link to post
Share on other sites

Hi,

 

Thanks for your interest in our 552 CNC motorcage.

 

In fact, you can contact Taiwangun in Poland. They sell our parts as well.

 

With any question, please let us know.

 

Best Wishes,

Bret

 

>Hi,

>I have found Super Shooter 552 Motor Cage on ehobbyasia.com but they are out of stock.

>Question is how much would cost 2 pcs and what would be shipment fee to Poland.

>Eventually can you guide me to other sellers/retailers/distributors of your products where i could find part mentioned above?

>

>With regards

 

Zapytanko do krakmana już wysłane... ciekawe co odpowiedzą

 

EDIT:

 

@Tuksiak

Znalazłem jeszcze to

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...e=STRK:MEWAX:IT

i kupiłem wszystkie 3 jakie zostały ;]

Piszesz się na jedną sztukę jak dojdą?

 

Podobno można zamówić mailowo po 22$ za sztukę ale wole dopłacić te 3$ i mieć ubezpieczoną transakcje ;]

Edited by shamoth
Link to post
Share on other sites

25 dollars za drogo dla mnie teraz... Remont chaty zjada wszelkie finanse ;-).

A i tak teraz z L1 latam, a tam inny jest koszyk ;-). I tak własnie pomyślałem, że muszę sprawdzić w wolnej chwili, czy chwyt cały z koszykiem od L1 by nie spasował do FAL`a, bo to lepsze rozwiązanie od tych nieszczęsnych sanek, a i silnik wtedy z normalnego standardu (krótki) tam każdy wetkniesz, a z tymi średnimi silnikami zawsze kicha jest.

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

Koszyk z silnikiem tak pasuje bez problemu. Chwyt idzie taki jak w L1 np. Przykręcany jest centralną śrubą do koszyka bezpośrednio. W kałachu masz odrobinkę inaczej chwyt mocowany z tego co pamiętam, tutaj jest przesunięcie śruby inaczej zrobione, a w chwycie masz dodatkowy otwór na dojście do śruby regulacyjnej silnika.

Co do spasowania z body Ci nie powiem, bo właśnie tutaj brak mi czasu na sprawdzenie. Na przysłowiowe "oko" powinno podejść bez problemu razem z kabłąkiem.

Link to post
Share on other sites

Hmm, wnioskuję że mimo tylko jednej śruby jest to bardziej niezawodny montaż niż dwie w FAL'u?

To zaczynam szukać koszyka i chwytu jak znajdę i się okaże że będzie pasować to ściągnę na wszelki wypadek.

 

Jeśli chodzi o L1A1 Ares czy KA lepiej jest brać na mocny tuning?

Link to post
Share on other sites

W KA masz GB V3 na łożyskach kulkowych, jedyne odstępstwo od standardu to dziura na EBB. Na wejściu masz 300 fps, po samym dosunięciu komory miałem 330, po wymianie gumy i lufy dobija bez zmian wewnętrznych do 350.

O Aresa pytaj Kicpę, z tego co z nim pisałem, GB w Aresie jest totalnie niestadardowy, ale na wejściu masz 400.

 

Ta śruba trzyma tylko chwyt, sam koszyk trzyma się dość sztywno na dwóch śrubach w GB, podobnie jak w kałachu. Po dobrym poskręcaniu jest to stabilne i możesz wywijać tą repliką trzymając ją za sam chwyt i nic nie chce odpaść. Stokowym FAL`em bym się nie odważył na takie coś ;-).

Link to post
Share on other sites

Odebrałem wczoraj koszyki z poczty, lżejsze od oryginalnych ale zdecydowanie lepsze robią wrażenie i trudniej wkręca się śruby. Prawie jak bym gwintował ale to pewnie efekt zdzierania anody z gwintu. Teraz trzeba będzie czekać i patrzeć kiedy się posypią, jak wytrzymają z 2 lata to będzie gites ;]

 

Ktoś wie czy jest sens i czym ew smarować śruby/gwinty żeby zapobiec ich wyrabianiu w trakcie rozkładania i składania repliki? Przynajmniej z 2 razy w miesiącu grzebie w nich i myślałem o smarze molibdenowym do dużych obciążeń ale może ktoś ma lepszy patent na zabezpieczenie tego, no chyba że loctite wystarczy?

Edited by shamoth
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam - i jak z tymi zamówieniami - czy ktoś nabył te sigowe koszyczki bo ja bym chętnie taki co najmniej jeden z pocałowaniem ...

A problem pękniętej komory hopup w miejscu gdzie wchodzi śrubeczka mocująca płytkę usztywniającą komorę aby się nie chybotała na boki - czy ktoś miałby sugestię jak to być może naprawić?

No i ten piekielny zatrzask magazynka - bo jestem tak przywiązany do tej repliki a tu nic. Pisałem nawet do ehobbyasia o taki zestaw http://www.kingarms.com/productpage.asp?prodid=730 i odpowiedzieli mi że jak tylko będzie to dadzą znać i że wpisują na listę oczekujących.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Witam - i jak z tymi zamówieniami - czy ktoś nabył te sigowe koszyczki bo ja bym chętnie taki co najmniej jeden z pocałowaniem ...

A problem pękniętej komory hopup w miejscu gdzie wchodzi śrubeczka mocująca płytkę usztywniającą komorę aby się nie chybotała na boki - czy ktoś miałby sugestię jak to być może naprawić?

No i ten piekielny zatrzask magazynka - bo jestem tak przywiązany do tej repliki a tu nic. Pisałem nawet do ehobbyasia o taki zestaw http://www.kingarms.com/productpage.asp?prodid=730 i odpowiedzieli mi że jak tylko będzie to dadzą znać i że wpisują na listę oczekujących.

Pozdrawiam.

 

Jedyne miejsce gdzie możesz próbować to eBay http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260646316376&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Pytaj wystawiającego czy jeszcze ma na stanie, namiar dostałem po napisaniu maila do Combat Squad.

3 sztuki dotarły do mnie w niespełna tydzień, siedzą w obu replikach i na razie naprawdę jestem z nich zadowolony, aluminium jedno z twardszych ale nie lotnicze i do tego anodyzowane na twardo/wojskowo czy jak to tam.

 

Co do powyższych to fotki komory i zatrzasku i będziemy myśleć.

Na komorę na szybko mogę poradzić gwint "wtapiany/wbijany" w plastikowe elementy, odpowiedniej długości, wpasować go i wkleić w miejsce starego i powinno trzymać ew jakieś ustrojstwo na obejmie/opasce w koło komory... fotki fotki fotki

Link to post
Share on other sites

Komora od SA (metalowa jest tylko) powinna podejść, na pierwszy, a nawet drugi rzut oka, to taka podobna całkiem jest. Nie mam kiedy tego porozkręcać żeby posprawdzać.

A jak coś to zawsze można wkleić coś w otwór po śrubie ustalającej i dać później jakiś blachowkręt byle nie za długi.

Link to post
Share on other sites

Poradziłem już sobie ze złamanym zwalniaczem magazynka, niestety nie mogę zamontować org. sprężynki odpychającej go zastąpię ją później inną jednak już mogę zmieniać raczej normalnie magi.

Mam za to pytanie jestem na etapie wyboru przewodów elektrycznych - proszę o sugestie jakie wybrać? Bo nie da się bawić w momencie gdy replika nie funkcjonuje pewnie. I raz jest efekt po naciśnięciu spustu a raz nie ma żadnego.

Link to post
Share on other sites

Co do losowości działania repliki to zapewne w którymś miejscu masz przepalony/przełamany przewód lub styki mocno sfajczone.

Do repliki bez mosfetu, czyli wymiana stockowego okablowania na nowe możesz się pokusić o wsadzenie modelarskich przewodów 2mm^2, jak będziesz chciał wrzucić mosfet to 1,5mm^2 to max a i tak miejscami trzeba będzie podebrać materiał w body żeby je sensownie poprowadzić bez narażania na przetarcia przy przeglądach. Sam mosfet ląduje w wydrążonej ze wszystkiego kolbie.

Jaki przebieg i tuning ma ta replika i czy ma feta czy nie, bo bardzo bym się skłaniał do rozebrania GB i sprawdzenia styków...

Link to post
Share on other sites

Jakoś w 2008 była na przeglądzie w asgshopie. Tam też był robiony tuning ale od razu po zakupie czyli jakieś 1,5 roku wcześniej. Zatem ma jakieś prawie 4 lata. Kulek przeszło około 17-20tys przez taki czas to jak uważam nie wiele. Nie ma zamontowanego mosfeta - jest tylko taki plan aby był jak się wsio uda z kablami.

 

Na pierwszym zdjęciu które nie wchodzi widać pęknięte oczko od koszyczka!

 

<a href=http://img543.imageshack.us/img543/4425/dsc03389b.th.jpg' alt='dsc03389b.th.jpg'> dsc03390u.th.jpgdsc03391m.th.jpg dsc03394aj.th.jpg dsc03395ai.th.jpg dsc03397k.th.jpg[/img]

 

Nie wiem do końca jak dobrze wstawić obrazki więc wybaczcie za te szlaczki na początku.

Edited by sakai80
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...