Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

mam problem z granatem classic army 40mm 168

granat przepuszcza gaz z gniazda ładowania prosto do luf. od kiedy go dostalem nie dawal sie naladowac do pelna, gaz ciągle jakos uciekal. a moze ja cos zle robie? czy granat napełnia się "do góry nogami" czy spłonką do dołu? robi to róznice gdyz gdy napełniam spłonką do dołu wówczas gaz wylatuje pod duzym cisnieniem z butli i wydaje sie ze wiecej go ulatuje na boki niz trafia do granatu. gdy napelniam granatem odwróconym wowczas napelnia sie powoli, ale gaz i tak czuc ulatniający się gaz.

gdy zaladuje wszystkie lufy oprocz jednej wówczas gaz ulatnia się tą jedną pustą, gdy ją zatkam palcem, zaczynają wylatywac kulki z pozostalych luf.

prosze o jakąkolwiek poradę :)

Link to post
Share on other sites

Hmmm... nie znam się na granatch, ale wydaje mi się, że ładuje się je zaworem do góry, tak jak i magazynki.

No i oczywiście wszystkie lufy muszą być zapchane ;)

A zauważyłeś różnice w strzale pomiędzy różnymi rodzajami nabicia gazem??

Najlepiej tak czy owak napisać maila do sklepu skąd kupiłeś i zapytać ;)

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

1. Złap granat w rękę.

2. Obróć go lufami do dołu, a "spłonką" do góry.

3. W wolną rękę weź jakiś śrubokręt, gwóźdź czy coś.

4. Śrubokrętem, gwoździem czy czymś (mocno trzymając granat) mocno naciśnij na spłonkę, aż usłyszysz kliknięcie, bądź cos przeskoczy.

5. Teraz ustaw spłonkę tak, aby "dobiła" do samej góry, tzn, żeby nie była krzywo tylko ładnie na całym obwodzie dotykała tylnej ścianki granatu.

6. Naładuj granat gazem.

 

Czynność trzeba powtórzyć po każdym strzale - ot, taki urok granatów gazowych.