Fizia Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Witam , Też to prawdopodobnie miałem i co i mam już nowy spóst bo standard z CA penkł notabene był z sera :lol: , a małam prośba jak byś rozkrecał ten GB to wklej jakieś fotke jak to zrobiłeś z góry THX Pozdrawiam , Fizia Quote Link to post Share on other sites
Cincin Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Niestety ani nie posiadam aparatu, ani nie zamierzam rozkręcać GB dopóki nie będzie to konieczne. Jednak wykorzystam zdjęcia zrobione przez 0L0 w innym temacie - mam nadzieję że się nie pogniewa - dla dobra ogółu ;) Tak więc w GB DF (w innych zresztą też) na prawej połówce jest dodatkowa ścianka, która ogranicza ruch spustu (zaznaczone na czerwono): W DF jest ona najwyraźniej "niższa" - przez co po naciśnięciu spustu nie następuje zamknięcie obwodu. Dlatego należy delikatnie zeszlifować "ogonek" spustu (zaznaczone na czerwono) aby miał więcej miejsca: Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 (edited) Witam, założyłem gb którym mowa w temacie do gr-16 a3. Sam szkielet jak już pisano, sprawia bardzo solidne wrażenie, oryginalny gb g&g wygląda przy nim filigranowo. O dziwo nie było problemów z płytką selektóra (łożyska 7mm faktycznie wystają dużo bardziej niż w innych gb, ale wycięcia w płytce dają rade) ani z wpasowaniem w body. Nie pojawił się też problem ze spustem. Jedyne utrudnienie jakie sie pojawiło, to że antyrewersal g&g, dokłądnie taki: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1139 w nowym szkielecie był bardzo przyciśniety do krawędzi zębatki tłokowej, przez co była zablokowana. Antyrewersal ca jest o wiele cieńszy, ale że miałem taki jedynie uszkodzony, więc spiłowałem na szlifierce krawędź reversala g&g. działa. Edited December 25, 2008 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
Mulis Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 U mnie z przełożeniem bebechów G&G do szkieletu deep fire 6mm ślizgi nie było żadnych problemów wszytko pasiło bez problemów ;) Quote Link to post Share on other sites
Jarhead1991 Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 A mial ktos stycznosc z GB tej firmy ale w wersji V3???? Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 Ja mam w augu od chyba roku - sp140 pare tysięcy bb i jakieś pare miesięcy na sp150 (2-3 k bb) ostatnie były przy temp. ok 10 stopni gearbox działa i nie sprawia problemów. Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted February 14, 2009 Report Share Posted February 14, 2009 A mial ktos stycznosc z GB tej firmy ale w wersji V3???? ja właśnie montuję razem: gearbox: http://airsoftglobal.com/product_info.php?products_id=7416 ramka: http://airsoftglobal.com/product_info.php?products_id=4773 ftk: http://airsoftglobal.com/product_info.php?products_id=3648 miałem zamiar połączyć to z tym silnikiem: http://airsoftglobal.com/product_info.php?products_id=3648 ale niestety, ten silnik nie daje rady, pomimo zapewnień, że działa ze sprężynami M120, sprawdzałem dwie identyczne sztuki i na żadnej nwet nie "dygnęło" - ale silnik to sprawa wtórna. Sam GB wykonany jest b.dobrze, choć wszystkie opisane powyżej problemy (montaż spustu, antireversala) się pojawiły - trzeba było piłować. Identyczne problemu pojawiły sie z łożyskami z zestawu FTK - trzeba było "dopracować" otwory montażowe. Odczucia mam więc bardzo mieszane. Zobaczymy natomiast jak wszystko będzie działać w perspektywie czasu. Wydaje sie, że gb jest wykonany jako bardzo mocny i na taki wygląda, ale z dokładnością wykonania jest gorzej. Tyle na chwilę obecną. Zdam relację jak uruchomię całość. Quote Link to post Share on other sites
LiuKas Posted February 14, 2009 Report Share Posted February 14, 2009 Mi z kolei zaczął pękać przód. Przez okres letni siedziało w gb M120, przebieg ok 12k kulek, zero śladów zużycia. Jako że okres zimowy nie sprzyja mocniejszym sprężynom wsadziłem M100, kilka strzelanek, 3k kulek, przegląd gearboxa no i widok klasycznego pęknięcia w klasycznym miejscu ;-) Wzmocniłem cały szkielet "zbrojeniem UeSa" zobaczę ile jeszcze wytrzyma :P Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 15, 2009 Report Share Posted February 15, 2009 Musisz mieć pecha, toż to chińskie stockowe szkielety wytrzymują spokojnie m130, a wzmocniony DF'a pękł przy takim przebiegu na m120 ? Żenada... Quote Link to post Share on other sites
kicus Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 (edited) Kupiłem ten gb na łożyska 6mm + łożyska 6mm deep fire i jest problem z włożeniem łożysk na ich miejsca. Próbować wcisnąć je na siłę, czy może spróbować powiększyć lekko otwory na łożyska? Edited February 18, 2009 by kicus Quote Link to post Share on other sites
Biper Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Przyłóż jakiś metalowy walec i wbij je młotkiem. Lepiej żeby łożyska siedziały sztywno niż mają wypadać przy rozbieraniu GB, tak jak ma to miejsce w większości chińczyków. Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Kupiłem ten gb na łożyska 6mm + łożyska 6mm deep fire i jest problem z włożeniem łożysk na ich miejsca. Próbować wcisnąć je na siłę, czy może spróbować powiększyć lekko otwory na łożyska? nie martw się, w moim było to samo. pomogło "dopracowanie" otworów, ale nie wiem jaką metodą... nie ja składam te bebechy Quote Link to post Share on other sites
kicus Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Zrobiłem tak jak polecił Biper i siedzą :). Zabawa z podkładkowaniem i w miarę nieźle działa (sporo podkładek zeszło). Jak dojdą do mnie smary to skręcam całość i zobaczymy jak będzie pracować :). Quote Link to post Share on other sites
kicus Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 Nie mogę edytować więc pisze nowy. No i wystąpił kolejny problem, w sumie to dwa. Po złożeniu gb i po wsadzeniu do body od m4 strasznie ciężko selektor ognia chodzi. Coś trzeba podpiłować? A drugi problem jaki wystąpił to zatrzymanie tłoka w tylnej pozycji. Mam łożyskowanie tylko na tłoku, i w poprzednim szkielecie działało normalnie. Co może być nie tak? Quote Link to post Share on other sites
LiuKas Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 (edited) Z racji że GB jest nieco grubszy, płytka selektora na body (LINK) mocno dociska do ścianki szkieletu. U mnie pomogło zrobienie wklęsłości(duże wiertło lub po prostu pilnikiem) w miejscu gdzie owa płytka styka się ze szkieletem. Drugi problem może być spowodowany budową prowadnicy. W gearboxie DF są bardzo małe otwory na "dzyndzle" prowadnicy, w moim przypadku (prowadnica KingArms LINK) pomogło rozwiercenie tych otworów w gearboxie i uszczuplenie dzyndzli (na prowadnicy) pilnikiem. W innym przypadku spróbuj zmienić sprężynę na inną. pozdrawiam Edited February 24, 2009 by liu-kas Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 (edited) Drugi problem może być spowodowany budową prowadnicy. W gearboxie DF są bardzo małe otwory na "dzyndzle" prowadnicy, w moim przypadku (prowadnica KingArms LINK) pomogło rozwiercenie tych otworów w gearboxie i uszczuplenie dzyndzli (na prowadnicy) pilnikiem. W innym przypadku spróbuj zmienić sprężynę na inną. pozdrawiam Co ma dopasowanie prowadnicy do szkieletu, a zacinki tłoka ? No chyba, że wycięcia na prowadnicę są bliżej cylindra/tłoka niż w zwykłym GB ? Ktoś mógłby to sprawdzić ? Mam zamiar zakupić V3 DF'a, a, że mam obustronne łożyskowanie, widzę, że mogą być cyrki. Ogólnie z każdym wzmocnionym szkieletem są takie problemy z dopasowaniem ? Bo nie fajnie wydawać kasę i piłować w każdym miejscu nie dość, że szkielet to jest antirevers... Edited February 24, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 A drugi problem jaki wystąpił to zatrzymanie tłoka w tylnej pozycji. Mam łożyskowanie tylko na tłoku, i w poprzednim szkielecie działało normalnie. Co może być nie tak? Powodów może być kilka - najbardziej prawdopodobne to: - za słaby lub uszkodzony silnik - za słaba bateria - złe spodkładkowanie - sprawdzałeś jak pracują zębatki po skręceniu GB bez tłoka i sprężyny? - nadpalone styki - Za gruby drut sprężyny i wyginając się blokuje się w tłoku (to raczej mało prawdopodobne) Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Jeszcze łożysko mogło Ci wyjśc z osi i sie blokuje Quote Link to post Share on other sites
kicus Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Już wszystko dobrze chodzi, powodem zapewne było to że gearbox ma szorstką strukturę i bez smarowania tłok opornie chodził. Chiński antireversal też mi nie spasił do szkieletu, pomimo prób dostosowania. Zamówiłem już nowy z DF i zobaczę czy będzie grało :). Quote Link to post Share on other sites
Cyr4x Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Witam oczekuje na http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1401 GB 2. wzm. na lożyskach 7 mm . Teraz pytanie czy moge spokojnie na nim śmigać na m130 . Czy moge dać bez paniki m140. i ten bore upik http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2398 Miałem ten zestaw w stokowym GB z JG gen. 3 ale pękł mi GB :D ( - 6 C ) I teraz oczekuje na ten GB. prosza odpisać czy oplaca sie tam wciskać m140. pozdrawiam . Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Przeczytaj dokładnie opis bu pisze tam że maxymalna sprężyna to m130 bo jest płaska metalowa głowica tłoka która dodatkowo obciąża szkielet . Ja proponuje bu guardera. Quote Link to post Share on other sites
Cyr4x Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Hmm... no to max m130 :] dzięki :] Quote Link to post Share on other sites
sokolman Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Cyr4x jak się sprawuje gb ? Czy warto inwestować? Quote Link to post Share on other sites
JacekJ Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Nabyłem GB v2 DF na łożyskach 7mm. w niego wstawiłem sprężynę 120 Systema i Bore up Guarder i łożyskowaną prowadnicę sprężyny podobną do tej http://www.gunfire.pl/product-yid-11521902...prezyny-v2.html , reszta od HK 416 JG . No jeszcze mosfet i Sanio Rc 9,6, 3300, przyjemnie było słuchać jak śmigał . Myślałem ,że ten GB to dobra inwestycja do momentu gdy nie zajrzałem pod body , a tu mała ryska , nie taka jak w poprzednich GB JG czy Boyi ale jednak. Gdzieś na forum podobno jest wątek o naprawie nadpękniętych GB ale jakoś nie mogę znaleźć , może ktoś pomorze będę wdzięczny . Składam obecnie GB DEEPFIRE v3 do G 36 i same porażki : spust nie pasi , głowica cylindra też ( musiałem rozwiercić otwory stabilizujące) , mało precyzyjnie wykonane otwory na łożyska . Z tłokiem też miałem problemy w V2 , tłok JBU kleszczył się w końcowej fazie naciągania i musiałem lekko zeszlifować prowadzania tłoka w GB , tak że tłok bez sprężyny musi lekko się przesuwać w GB . Pozdrawiam . Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Jest jakiś porządny szkielet dostępny w Polsce. Kupiłem g&p i na m130 rozwalił się po ok 50k kulek systema ostatnio leci na pysk robią coraz gorsze części no i teraz jeszcze deep fire pękają na 120. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.