Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam ,

 

 

 

 

Też to prawdopodobnie miałem i co i mam już nowy spóst bo standard z CA penkł notabene był z sera :lol: , a małam prośba jak byś rozkrecał ten GB to wklej jakieś fotke jak to zrobiłeś z góry THX

 

 

Pozdrawiam ,

 

 

 

 

Fizia

Link to post
Share on other sites
  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Niestety ani nie posiadam aparatu, ani nie zamierzam rozkręcać GB dopóki nie będzie to konieczne. Jednak wykorzystam zdjęcia zrobione przez 0L0 w innym temacie - mam nadzieję że się nie pogniewa - dla dobra ogółu ;)

 

Tak więc w GB DF (w innych zresztą też) na prawej połówce jest dodatkowa ścianka, która ogranicza ruch spustu (zaznaczone na czerwono):

78354192lm2.th.jpg

W DF jest ona najwyraźniej "niższa" - przez co po naciśnięciu spustu nie następuje zamknięcie obwodu.

Dlatego należy delikatnie zeszlifować "ogonek" spustu (zaznaczone na czerwono) aby miał więcej miejsca:

70454484mi9.th.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Witam,

założyłem gb którym mowa w temacie do gr-16 a3.

Sam szkielet jak już pisano, sprawia bardzo solidne wrażenie, oryginalny gb g&g wygląda przy nim filigranowo. O dziwo nie było problemów z płytką selektóra (łożyska 7mm faktycznie wystają dużo bardziej niż w innych gb, ale wycięcia w płytce dają rade) ani z wpasowaniem w body.

Nie pojawił się też problem ze spustem.

Jedyne utrudnienie jakie sie pojawiło, to że antyrewersal g&g, dokłądnie taki: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1139

w nowym szkielecie był bardzo przyciśniety do krawędzi zębatki tłokowej, przez co była zablokowana. Antyrewersal ca jest o wiele cieńszy, ale że miałem taki jedynie uszkodzony, więc spiłowałem na szlifierce krawędź reversala g&g. działa.

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

A mial ktos stycznosc z GB tej firmy ale w wersji V3????

 

ja właśnie montuję razem:

gearbox: http://airsoftglobal.com/product_info.php?products_id=7416

ramka: http://airsoftglobal.com/product_info.php?products_id=4773

ftk: http://airsoftglobal.com/product_info.php?products_id=3648

 

miałem zamiar połączyć to z tym silnikiem:

http://airsoftglobal.com/product_info.php?products_id=3648

ale niestety, ten silnik nie daje rady, pomimo zapewnień, że działa ze sprężynami M120, sprawdzałem dwie identyczne sztuki i na żadnej nwet nie "dygnęło" - ale silnik to sprawa wtórna.

 

Sam GB wykonany jest b.dobrze, choć wszystkie opisane powyżej problemy (montaż spustu, antireversala) się pojawiły - trzeba było piłować.

Identyczne problemu pojawiły sie z łożyskami z zestawu FTK - trzeba było "dopracować" otwory montażowe.

 

Odczucia mam więc bardzo mieszane.

Zobaczymy natomiast jak wszystko będzie działać w perspektywie czasu.

Wydaje sie, że gb jest wykonany jako bardzo mocny i na taki wygląda, ale z dokładnością wykonania jest gorzej.

Tyle na chwilę obecną.

Zdam relację jak uruchomię całość.

Link to post
Share on other sites

Mi z kolei zaczął pękać przód.

Przez okres letni siedziało w gb M120, przebieg ok 12k kulek, zero śladów zużycia.

Jako że okres zimowy nie sprzyja mocniejszym sprężynom wsadziłem M100, kilka strzelanek, 3k kulek, przegląd gearboxa no i widok klasycznego pęknięcia w klasycznym miejscu ;-)

 

Wzmocniłem cały szkielet "zbrojeniem UeSa" zobaczę ile jeszcze wytrzyma :P

Link to post
Share on other sites

Kupiłem ten gb na łożyska 6mm + łożyska 6mm deep fire i jest problem z włożeniem łożysk na ich miejsca. Próbować wcisnąć je na siłę, czy może spróbować powiększyć lekko otwory na łożyska?

 

nie martw się, w moim było to samo.

pomogło "dopracowanie" otworów, ale nie wiem jaką metodą...

nie ja składam te bebechy

Link to post
Share on other sites

Nie mogę edytować więc pisze nowy.

No i wystąpił kolejny problem, w sumie to dwa. Po złożeniu gb i po wsadzeniu do body od m4 strasznie ciężko selektor ognia chodzi. Coś trzeba podpiłować? A drugi problem jaki wystąpił to zatrzymanie tłoka w tylnej pozycji. Mam łożyskowanie tylko na tłoku, i w poprzednim szkielecie działało normalnie. Co może być nie tak?

Link to post
Share on other sites

Z racji że GB jest nieco grubszy, płytka selektora na body (LINK) mocno dociska do ścianki szkieletu.

U mnie pomogło zrobienie wklęsłości(duże wiertło lub po prostu pilnikiem) w miejscu gdzie owa płytka styka się ze szkieletem.

 

Drugi problem może być spowodowany budową prowadnicy. W gearboxie DF są bardzo małe otwory na "dzyndzle" prowadnicy, w moim przypadku (prowadnica KingArms LINK) pomogło rozwiercenie tych otworów w gearboxie i uszczuplenie dzyndzli (na prowadnicy) pilnikiem.

 

W innym przypadku spróbuj zmienić sprężynę na inną.

 

pozdrawiam

Edited by liu-kas
Link to post
Share on other sites

Drugi problem może być spowodowany budową prowadnicy. W gearboxie DF są bardzo małe otwory na "dzyndzle" prowadnicy, w moim przypadku (prowadnica KingArms LINK) pomogło rozwiercenie tych otworów w gearboxie i uszczuplenie dzyndzli (na prowadnicy) pilnikiem.

 

W innym przypadku spróbuj zmienić sprężynę na inną.

 

pozdrawiam

 

Co ma dopasowanie prowadnicy do szkieletu, a zacinki tłoka ? No chyba, że wycięcia na prowadnicę są bliżej cylindra/tłoka niż w zwykłym GB ? Ktoś mógłby to sprawdzić ? Mam zamiar zakupić V3 DF'a, a, że mam obustronne łożyskowanie, widzę, że mogą być cyrki. Ogólnie z każdym wzmocnionym szkieletem są takie problemy z dopasowaniem ? Bo nie fajnie wydawać kasę i piłować w każdym miejscu nie dość, że szkielet to jest antirevers...

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

A drugi problem jaki wystąpił to zatrzymanie tłoka w tylnej pozycji. Mam łożyskowanie tylko na tłoku, i w poprzednim szkielecie działało normalnie. Co może być nie tak?

 

Powodów może być kilka - najbardziej prawdopodobne to:

 

- za słaby lub uszkodzony silnik

- za słaba bateria

- złe spodkładkowanie - sprawdzałeś jak pracują zębatki po skręceniu GB bez tłoka i sprężyny?

- nadpalone styki

- Za gruby drut sprężyny i wyginając się blokuje się w tłoku (to raczej mało prawdopodobne)

Link to post
Share on other sites

Już wszystko dobrze chodzi, powodem zapewne było to że gearbox ma szorstką strukturę i bez smarowania tłok opornie chodził. Chiński antireversal też mi nie spasił do szkieletu, pomimo prób dostosowania. Zamówiłem już nowy z DF i zobaczę czy będzie grało :).

Link to post
Share on other sites

Witam oczekuje na

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1401

GB 2. wzm. na lożyskach 7 mm .

Teraz pytanie czy moge spokojnie na nim śmigać na m130 . Czy moge dać bez paniki m140.

i ten bore upik

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2398

 

Miałem ten zestaw w stokowym GB z JG gen. 3 ale pękł mi GB :D ( - 6 C )

I teraz oczekuje na ten GB.

 

prosza odpisać czy oplaca sie tam wciskać m140.

 

pozdrawiam .

Link to post
Share on other sites

Nabyłem GB v2 DF na łożyskach 7mm. w niego wstawiłem sprężynę 120 Systema i Bore up Guarder i łożyskowaną prowadnicę sprężyny podobną do tej http://www.gunfire.pl/product-yid-11521902...prezyny-v2.html , reszta od HK 416 JG . No jeszcze mosfet i Sanio Rc 9,6, 3300, przyjemnie było słuchać jak śmigał . Myślałem ,że ten GB to dobra inwestycja do momentu gdy nie zajrzałem pod body , a tu mała ryska , nie taka jak w poprzednich GB JG czy Boyi ale jednak. Gdzieś na forum podobno jest wątek o naprawie nadpękniętych GB ale jakoś nie mogę znaleźć , może ktoś pomorze będę wdzięczny .

 

Składam obecnie GB DEEPFIRE v3 do G 36 i same porażki : spust nie pasi , głowica cylindra też ( musiałem rozwiercić otwory stabilizujące) , mało precyzyjnie wykonane otwory na łożyska .

 

Z tłokiem też miałem problemy w V2 , tłok JBU kleszczył się w końcowej fazie naciągania i musiałem lekko zeszlifować prowadzania tłoka w GB , tak że tłok bez sprężyny musi lekko się przesuwać w GB .

Pozdrawiam .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...