Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Wiem na chwilę obecną, że przy tuningu broni będzie ten gb z braciszkiem tłokiem.

Przepraszam za offtopic, ale czy mógł by mi ktoś to przetłumaczyć?

 

Edit.

przy tuningu kolega zamontuje sobie GB i tłok z Deep Fire

Heh, sformułował to tak, że trudno było się domyślić o co mu chodzi ;)

Link to post
Share on other sites

Posiadam szkielet, o którym mowa... bebechy które są zamontowane w tym GB dają 460-470 fps.

GB ten posiadam od miesiąca jak na razie zadanych problemów...

Wizualnie widać że jest to pancerniak... tak samo twierdzi ASGshop.

Na temat montażu podzespołów nie wypowiem się bo oczywiście robił to ASGshop :twisted:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Po miesiącu/dwóch dużo się nie dowiesz na temat wytrzymałości GB;)

 

 

Tu sie kolego mylisz ;) ..... po dwóch strzałach było wszystko jasne .......(pękł)

 

a teraz z innej bajki:

 

Ostatnio dyskutowałem z kolegą na temat szkieletów GB z m 249 Vs GB V2 z Deep Fire.

Jak sądzicie zakładając, że do obu GB włożymy najlepsze zębatki najlepszy tłok( przypuszczalnie)( głównie chodzi o wytrzymałość szkieletu )

Włożymy także m 150 i teraz zaczynają się schody.. Czy GB deep Fire wytrzyma na auto porządną serie taką porównywalną z seriami z m 249?

Pęknie jak zapałka czy jednak nie?

skoro wytrzyma to 20 tys wystrzałów na m 190 to sam nie wiem.

Link to post
Share on other sites

Raczej ja zakładam, że bebechy sa najlepsze. chodzi mi tylkoo wytrzymałość szkieletu.

 

Ps;Kumpel po dwóch strzałach musial odesłać karabin :) pękł GB :))) własnie Deep Fire chyba pierwszy w Polsce... mial sspręż m 170 ;/ po dwóch strzałach powtarzam !! :/

 

PS2: JA mam GB deep fire ze spręż m 120 baterie 9,6 V na ogniwach RC i powiem wam, że pękł mi Tylni ząb tłoka-całkiem ostatni ten najgrubszy :D

Edited by runer11
Link to post
Share on other sites

runer11 napisał:

Tu sie kolego mylisz ..... po dwóch strzałach było wszystko jasne .......(pękł)

 

No niestety Ty się mylisz...

Jak by pęk po 2 strzałach to poszedł by już na serwisie przy testach :lol:

Pamiętaj, że szkielet miał chyba 3 miesiące i rozwaliło go dopiero po wsadzeniu M170...

 

Wcześniej jak się nie mylę latał na M140 i wszystko było luzik.

 

Przy M170 trzeba się liczyć, że zmiany będą częste. Tym bardziej, że jest okres zimowy.

 

Każdy szkielet może pęknąć szybciej lub później – ponieważ to odlewy i nie ma w nich powtarzalności. Mogą być sytuacje, gdzie ten sam szkielet, z tej samej firmy pęknie po paru strzałach -a drugi będzie ok przez rok.

Przy mocnych sprężynach niestety jest to loteria i nic na to nie poradzimy.

 

Jedyne szczęście to takie, że skończyły się czasy gdzie szkielet kosztował prawie pół repliki...

 

Co do wytrzymałości to na razie nie ma bata na szkielet CA w M249.

Mam sprężynę M150 (ok 520fps) i wywaliłem już tony kulek na full auto.

Średnio na strzelance schodzi mi ok 6/7 tysięcy kulek. Jako, że jestem w ekipie wsparcia to potrafię wywalić 1200 kulek w dwóch pociągnięciach spustu...

Szkielet ma już prawie rok i cały czas wygląda na nówkę.

 

W M249 przy dobrych zębatkach to jedyne co schodzi to tłoki - ja już wymieniałem chyba 5 razy. Jednak wszystkie poszły z powodu zacięcia kulki w lufie...

 

Inny problem wytrzymałości szkieletów to nieodpowiednia obsługa karabinu przez użytkowników.

Jak każdy wie najwięcej szkieletów schodzi w okresie zimowym z powodu osłabienia materiału i takie tam. Jednak podstawowy błąd jaki ludzie robią to zaraz po wyjęciu karabinu z ciepłego samochodu oddają próbne strzały, sprawdzają ustawienia hop-up i inne pierdoły...

Wtedy karabin przechodzi “szok termiczny” i jeszcze do tego dochodzą strzały :???: .

Karabin powinno się wyjąć i poczekać aż nabierze temperatury otoczenia - wtedy jest dużo bezpieczniej...

Link to post
Share on other sites

Wiem o Tym.....

nie wytrzymał tych strzałów ;)(Dwóch)

Ja sądzę, że własnie pęknięcie jest spowodowane temperatura niczym innym. W serwisie było wszkto ok nikt nie mówił, że serwis coś spieprzył.Poprostu nie przemyślane, spontaniczne decyzje przeważyły nad losem GB.(pozatym była temperatura bliska zero)

 

Marzan Napisał:

Każdy szkielet może pęknąć szybciej lub później – ponieważ to odlewy i nie ma w nich powtarzalności. Mogą być sytuacje, gdzie ten sam szkielet, z tej samej firmy pęknie po paru strzałach -a drugi będzie ok przez rok.

Przy mocnych sprężynach niestety jest to loteria i nic na to nie poradzimy.

 

 

Tez prawdopodbnie ten GB był z jakąś wadą( to jest moje zdanie na temat tego GB). Zdaża sie. "nigdy nie wiesz na co trafisz"

 

 

Marzan napisał:

Jednak podstawowy błąd jaki ludzie robią to zaraz po wyjęciu karabinu z ciepłego samochodu oddają próbne strzały, sprawdzają ustawienia hop-up i inne pierdoły...

Wtedy karabin przechodzi “szok termiczny” i jeszcze do tego dochodzą strzały .

Karabin powinno się wyjąć i poczekać aż nabierze temperatury otoczenia - wtedy jest dużo bezpieczniej...

 

Niech to będzie instrukcją dla wszystkich, każdy niech pamięta te słowa.... Dmuchajmy na zimne.

Link to post
Share on other sites

Osobiście nie wychodziłbym na mróz z niczym powyżej M120.

Urywanie pierwszego zęba w tłoku (tego najbardziej odległego od głowicy) moim zdaniem jest powodowane przez podwójne łożyskowanie sprężyny. Mam już 5 tak pękniętych tłoków w kolekcji. Ale od kilku miesięcy żadnego nie straciłem, bo stosuję tylko pojedyńcze łożyskowanie (przy głowicy tłoka)

Link to post
Share on other sites

Ja jestem posiadaczem tego owego pękniętego GB z DeepFire'a -

 

Było dokładnie tak jak Opisał Marzan - Gb nie był nowy (kupiony w listopadzie) użytkowany na M150 (2000-3000 przebiegu).

 

W mojej opinii przyczyną awarii była temperatura + aluminiowa glowica tłoka co przy M170 dało taki a nie inny skutek w tej temperaturze - nauczka jedna - poniżej 10 stopni nie idzie się na akcje z takim gnatem.

 

A co do serwisu ASG Shop'u chylę czoła w pokorze. Jak ktoś zrobił błąd to na pewno nie oni.

 

a co do części z Deep Fire'a - moje zaufanie nie uległo zmianie. POLECAM

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Cieszy też, że do zestawu DF dorzuca podkładki pod zębatki. Jedyny problem jaki miałem to ze spustem - na zamkniętym GB miał mniejszy zakres ruchu i kostka stykowa nie dochodziła do styków. Wystarczyło trochę podpiłować "ogonek" spustu i teraz działa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...