Juby Posted August 11, 2006 Report Share Posted August 11, 2006 Witam szukałem na forum, ale nie mogę nic znaleźć, miał już ktoś styczność z tym GB bo opis wygląda zachęcająco. Jeżeli wytrzymuję tylę na takiej sprężynie, więc przy mniejszych nie powinno być problemu? http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1017 Quote Link to post Share on other sites
baalp Posted August 11, 2006 Report Share Posted August 11, 2006 więc przy mniejszych nie powinno być problemu? W teorii tak :D Moim Zdaniem jest to wspaniałą alternatywa dla Systemy :D Quote Link to post Share on other sites
omglol Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Odgrzewam temat, poniewaz sam jestem zainsteresowany jego wytrzymałoscią. Mial juz ktos z nim styczność? Quote Link to post Share on other sites
Radzi0 Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Wiem na chwilę obecną, że przy tuningu broni będzie ten gb z braciszkiem tłokiem. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Wiem na chwilę obecną, że przy tuningu broni będzie ten gb z braciszkiem tłokiem. Przepraszam za offtopic, ale czy mógł by mi ktoś to przetłumaczyć? Edit. przy tuningu kolega zamontuje sobie GB i tłok z Deep Fire Heh, sformułował to tak, że trudno było się domyślić o co mu chodzi ;) Quote Link to post Share on other sites
noah Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Wiem na chwilę obecną' date=' że przy tuningu broni będzie ten gb z braciszkiem tłokiem.[/quote']Przepraszam za offtopic, ale czy mógł by mi ktoś to przetłumaczyć? przy tuningu kolega zamontuje sobie GB i tłok z Deep Fire Quote Link to post Share on other sites
Radzi0 Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Eee tam trudno, trzeba tylko chcieć. Wystarczy odrobina wyobraźni. :D Quote Link to post Share on other sites
bartez8 Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Posiadam szkielet, o którym mowa... bebechy które są zamontowane w tym GB dają 460-470 fps. GB ten posiadam od miesiąca jak na razie zadanych problemów... Wizualnie widać że jest to pancerniak... tak samo twierdzi ASGshop. Na temat montażu podzespołów nie wypowiem się bo oczywiście robił to ASGshop :twisted: Quote Link to post Share on other sites
upaupa Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 ciekawi mni ez jakiego materiału jest wykonany... trzeba poszperac troszkę.... Quote Link to post Share on other sites
Ukesu Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Odgrzewam trochę temat, ale ciekaw jestem jak się sprawują wasze GB i w jakim stanie technicznym są. Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Po miesiącu/dwóch dużo sie nie dowiesz na temat wytrzymałości GB ;) Quote Link to post Share on other sites
runer11 Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 Po miesiącu/dwóch dużo się nie dowiesz na temat wytrzymałości GB;) Tu sie kolego mylisz ;) ..... po dwóch strzałach było wszystko jasne .......(pękł) a teraz z innej bajki: Ostatnio dyskutowałem z kolegą na temat szkieletów GB z m 249 Vs GB V2 z Deep Fire. Jak sądzicie zakładając, że do obu GB włożymy najlepsze zębatki najlepszy tłok( przypuszczalnie)( głównie chodzi o wytrzymałość szkieletu ) Włożymy także m 150 i teraz zaczynają się schody.. Czy GB deep Fire wytrzyma na auto porządną serie taką porównywalną z seriami z m 249? Pęknie jak zapałka czy jednak nie? skoro wytrzyma to 20 tys wystrzałów na m 190 to sam nie wiem. Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 A tłoki? Z tego co wiem tłok nie wytrzyma porządnej serii. Konkretnie pierwszy ząb (ten najdalej od głowicy). Kiedyś toczyła się na ten temat rozmowa i już przy 450 fps ASGShop nie daje gwarancji na GB jeśli aku ma ponad 9.6V. Z powodu tłoków właśnie. Macie jakieś doświadczenia n aten temat? Jakie fps/rof/aku/tłok? Quote Link to post Share on other sites
runer11 Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 (edited) Raczej ja zakładam, że bebechy sa najlepsze. chodzi mi tylkoo wytrzymałość szkieletu. Ps;Kumpel po dwóch strzałach musial odesłać karabin :) pękł GB :))) własnie Deep Fire chyba pierwszy w Polsce... mial sspręż m 170 ;/ po dwóch strzałach powtarzam !! :/ PS2: JA mam GB deep fire ze spręż m 120 baterie 9,6 V na ogniwach RC i powiem wam, że pękł mi Tylni ząb tłoka-całkiem ostatni ten najgrubszy :D Edited February 23, 2007 by runer11 Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 Ps;Kumpel po dwóch strzałach musial odesłać karabin :) pękł GB :))) własnie Deep Fire chyba pierwszy w Polsce... mial sspręż m 170 ;/ po dwóch strzałach powtarzam !! :/ Runer, a kumpel sam składał gearbox do kupy, czy robił to w serwisie? Quote Link to post Share on other sites
runer11 Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 serwis Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 runer11 napisał: Tu sie kolego mylisz ..... po dwóch strzałach było wszystko jasne .......(pękł) No niestety Ty się mylisz... Jak by pęk po 2 strzałach to poszedł by już na serwisie przy testach :lol: Pamiętaj, że szkielet miał chyba 3 miesiące i rozwaliło go dopiero po wsadzeniu M170... Wcześniej jak się nie mylę latał na M140 i wszystko było luzik. Przy M170 trzeba się liczyć, że zmiany będą częste. Tym bardziej, że jest okres zimowy. Każdy szkielet może pęknąć szybciej lub później – ponieważ to odlewy i nie ma w nich powtarzalności. Mogą być sytuacje, gdzie ten sam szkielet, z tej samej firmy pęknie po paru strzałach -a drugi będzie ok przez rok. Przy mocnych sprężynach niestety jest to loteria i nic na to nie poradzimy. Jedyne szczęście to takie, że skończyły się czasy gdzie szkielet kosztował prawie pół repliki... Co do wytrzymałości to na razie nie ma bata na szkielet CA w M249. Mam sprężynę M150 (ok 520fps) i wywaliłem już tony kulek na full auto. Średnio na strzelance schodzi mi ok 6/7 tysięcy kulek. Jako, że jestem w ekipie wsparcia to potrafię wywalić 1200 kulek w dwóch pociągnięciach spustu... Szkielet ma już prawie rok i cały czas wygląda na nówkę. W M249 przy dobrych zębatkach to jedyne co schodzi to tłoki - ja już wymieniałem chyba 5 razy. Jednak wszystkie poszły z powodu zacięcia kulki w lufie... Inny problem wytrzymałości szkieletów to nieodpowiednia obsługa karabinu przez użytkowników. Jak każdy wie najwięcej szkieletów schodzi w okresie zimowym z powodu osłabienia materiału i takie tam. Jednak podstawowy błąd jaki ludzie robią to zaraz po wyjęciu karabinu z ciepłego samochodu oddają próbne strzały, sprawdzają ustawienia hop-up i inne pierdoły... Wtedy karabin przechodzi “szok termiczny” i jeszcze do tego dochodzą strzały :???: . Karabin powinno się wyjąć i poczekać aż nabierze temperatury otoczenia - wtedy jest dużo bezpieczniej... Quote Link to post Share on other sites
runer11 Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Wiem o Tym..... nie wytrzymał tych strzałów ;)(Dwóch) Ja sądzę, że własnie pęknięcie jest spowodowane temperatura niczym innym. W serwisie było wszkto ok nikt nie mówił, że serwis coś spieprzył.Poprostu nie przemyślane, spontaniczne decyzje przeważyły nad losem GB.(pozatym była temperatura bliska zero) Marzan Napisał: Każdy szkielet może pęknąć szybciej lub później – ponieważ to odlewy i nie ma w nich powtarzalności. Mogą być sytuacje, gdzie ten sam szkielet, z tej samej firmy pęknie po paru strzałach -a drugi będzie ok przez rok. Przy mocnych sprężynach niestety jest to loteria i nic na to nie poradzimy. Tez prawdopodbnie ten GB był z jakąś wadą( to jest moje zdanie na temat tego GB). Zdaża sie. "nigdy nie wiesz na co trafisz" Marzan napisał: Jednak podstawowy błąd jaki ludzie robią to zaraz po wyjęciu karabinu z ciepłego samochodu oddają próbne strzały, sprawdzają ustawienia hop-up i inne pierdoły... Wtedy karabin przechodzi “szok termiczny” i jeszcze do tego dochodzą strzały . Karabin powinno się wyjąć i poczekać aż nabierze temperatury otoczenia - wtedy jest dużo bezpieczniej... Niech to będzie instrukcją dla wszystkich, każdy niech pamięta te słowa.... Dmuchajmy na zimne. Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Niech to będzie instrukcją dla wszystkich, każdy niech pamięta te słowa.... Dmuchajmy na zimne. powiedział bym raczej ... "ogrzejmy zimne, bo szybko gearbox pęknie" ;) Pozdrawiam sry. za ot Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Osobiście nie wychodziłbym na mróz z niczym powyżej M120. Urywanie pierwszego zęba w tłoku (tego najbardziej odległego od głowicy) moim zdaniem jest powodowane przez podwójne łożyskowanie sprężyny. Mam już 5 tak pękniętych tłoków w kolekcji. Ale od kilku miesięcy żadnego nie straciłem, bo stosuję tylko pojedyńcze łożyskowanie (przy głowicy tłoka) Quote Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Według mnie zawsze pozostaje opcja kupienia sobie tłoka z pełnymi metalowymi zębami. Ja jak sie mój sypnie przy M130 to chyba tak zrobie. Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Ja mam M130 i tłok z Deep Fire ten z metalowymi zębami :P jak sie sypnie to dam znać :) :P Quote Link to post Share on other sites
mk29 Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Ja jestem posiadaczem tego owego pękniętego GB z DeepFire'a - Było dokładnie tak jak Opisał Marzan - Gb nie był nowy (kupiony w listopadzie) użytkowany na M150 (2000-3000 przebiegu). W mojej opinii przyczyną awarii była temperatura + aluminiowa glowica tłoka co przy M170 dało taki a nie inny skutek w tej temperaturze - nauczka jedna - poniżej 10 stopni nie idzie się na akcje z takim gnatem. A co do serwisu ASG Shop'u chylę czoła w pokorze. Jak ktoś zrobił błąd to na pewno nie oni. a co do części z Deep Fire'a - moje zaufanie nie uległo zmianie. POLECAM Quote Link to post Share on other sites
SHARKY_FST Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Bardzo dobry gearbox, coprawda są pewne problemy przy ontażu w replice ale jest bardzo solidny. Quote Link to post Share on other sites
Cincin Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 Cieszy też, że do zestawu DF dorzuca podkładki pod zębatki. Jedyny problem jaki miałem to ze spustem - na zamkniętym GB miał mniejszy zakres ruchu i kostka stykowa nie dochodziła do styków. Wystarczyło trochę podpiłować "ogonek" spustu i teraz działa. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.