Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CYLINDER TYP "1" DO LUFY 300 mm


Recommended Posts

Konkretna wypowiedź: wzrost fps ale też zmniejszenie celności. Kulka pod koniec trasy będzie odbywała dziwne zawirowania-czasem poleci w prawo, czasem w lewo a czasem tak jakby nie działał HU. Ogólnie nie polecam-sam praktykowałem. Jeśli jest to mp5 to lepiej nakręcić tłumik i dłuższą lufę schować w środku. Ale często jest tez tak że taki cylinder po prostu NIC nie daje przy krótkich lufach.

Link to post
Share on other sites

Nie ma co teoretyzować, po prostu dla każdej długości lufy jest odpowiedni cylinder zapewniający optymalną ilość powietrza potrzebną do wystrzelenia kulki, a używanie innego typu cylindra niż jest zalecany nie ma pozytywnego wpływu na zasięg, celność itp...

Link to post
Share on other sites

Wszysto to prawda ale jak wytłumaczyc że w Thompsonie, który ma długość lufy 300mm jest stockowo włożony typ 0 ??? Wczoraj zmieniałem sobie lufę na precla i tak oto ujżałem cylinder bez żadnych otworów - chyba że otwór jest ustawiony wewnątrz GB - to sie niedługo okaże jak go rozbiorę. Przy tym wszystkim Tommy jest veri celny i dalekosiężny jak na TMkę.

 

Co do cylindra 0 w eMkach (powinien być typ 1) to jest to dość powszechne zjawisko - G&G ładuje stockowo, SRC zdaje się też

Link to post
Share on other sites

A) za dużo powietrza z cylindra zmniejsza celność - doświadczenie z praktyki. Wyjątek to przypadek B

 

B) za duży cylinder często stosuje sie przy nieszczelnych układach. Po co uszczelniać i podnościć koszty jak wystarczy pchnąć więcej powietrza? Co uleci bokiem to uleci a kulka dostanie tyle co potrzebuje. Przykłady mi znane: GR16, M733 TM, eMki SRC.

 

C) dlatego też czasem warto wsadzić cylinderek większy.

 

Osobiście przesiadłem się z cylindra typ 0, przy lufie 363, na typ 2 Hurricane i nie zauważyłem straty zasięgu natomiast wzrosło skupienie. Możliwe, że kulka podróżuje minimalnie wolniej. Brak chrono.

Link to post
Share on other sites

A teraz „łopatologiczne podejście”:, co dają otwory w cylindrze? Zmniejszają ilość wtłaczanego powietrza.

Dlaczego wiec tunerzy oferują cylindry o zwiększonej średnicy?

Aby zwiększyć ilość wtłaczego powietrza.

Hmm to daje do myślenia......

Chyba ze moja koncepcja jest zła

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...