Inżynier83 Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Mam dokładnie ten sam problem z podwójnym strzelaniem na semi auto i przedłużającą się serią na full auto + bateria która rozgrzała się do czerwoności i przestała działać. Mam teraz zgryz czy szarpać coś samemu czy też odesłać do Krakmana. Czy rozkręcanie i naprawianie samemu to automatyczna utrata gwarancji? Jak zakończyły się historie u tych, którzy mieli podobny problem? Quote Link to post Share on other sites
Jander Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Na jednej strzelance(nie na pierwszej z AK) strzelał podwójnie na semi, auto działało dobrze, o ile dobrze pamiętam. Na następnej dalej strzelał podwójnie, ale auto się zacinało i strzelało ile chciało. Wtedy strzelałem aż kompletnie rozładowałem baterię, naładowałem ją i następnego dnia nie było żadnych oznak awarii. Póki co wszystko jest ok. Jeśli chodzi o inne awarie to wypadał bolec trzymający "magazine safety". Potraktowałem taśma izolacyjną i jest ok. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Ungeziefer Posted January 4, 2007 Report Share Posted January 4, 2007 Mam dokładnie ten sam problem z podwójnym strzelaniem na semi auto i przedłużającą się serią na full auto + bateria która rozgrzała się do czerwoności i przestała działać. Mam teraz zgryz czy szarpać coś samemu czy też odesłać do Krakmana. Czy rozkręcanie i naprawianie samemu to automatyczna utrata gwarancji? Jak zakończyły się historie u tych, którzy mieli podobny problem? Rozkrecajac GB tracisz gwarancje, mozesz rozkrecac reszte bez strachu o jej utrate. Quote Link to post Share on other sites
Shadowek Posted January 5, 2007 Report Share Posted January 5, 2007 U mnie też nic nie trzeszczy.Muszka lata, ale to tylko dlatego że wypadł ten bolec/imbusik/śrubka czy cokolwiek to jest które mocowało to do lufy :???: Teraz muszę wymyślić jakiś zamiennik... Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted January 5, 2007 Report Share Posted January 5, 2007 ja dałem śrubke bo mnie ten imbusik irytował Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted January 5, 2007 Report Share Posted January 5, 2007 tez wkrecilem srobke, musze jeszcze wywiercic w lufie dziure bo nie mam jak przykrecic poczatku rury gazowej.... Quote Link to post Share on other sites
Imaginations Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 A jak zdjąć łoże dolne i nakładkę rury gazowej?? Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 wyjmujesz wycior odkrecasz srobke z kolanka gazowego, odkrecasz bolec na podstawie szczerbinki, wyjmujesz loze i nakładke :] Quote Link to post Share on other sites
Shann Steyr Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Mam mały problem z moim AK- mianowicie, nie strzela. Problem pojawił się po jakichś 600 kulkach: odałem kilka szybkich dubletów na semi, potem pociągnąłrm serią- po zwolnieniu spustu poleciało jeszcze kilka kulek. Jak do tej pory wszystko wygląda identycznie jak w awariach opisywanych kilka postów wyżej. ALE, po tej (jednej) serii AK przestało strzelać. Po naciśnięciu spustu słychać (choć nie za każdym razem) lekkie, hmm uderzenie. Bateria rozgrzewa się, a w momenicie jej podłączenia słychał lekkie uderzenie. Nie ma kulek w lufie, nie jest to wina maga, watpie, żeby batka była po prostu rozładowana (600 kulek), nie mam innej na wymianę, to mój pierwszy AEG, w okolicy nie ma nikogo, kto się na tym zna. Co robić ? Wymiana bezpiecznika coś da? Kopletne rozkręcenie guna coś mi sie nie widzi, więc lepiej odesłać do Krakmana ? To pierwszy problem z AK, do tej pory wszysko było ok. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Być może bateria padła, i tłok zaciął się w tylnej pozycji. Baterie trzeba uformować czyli kilkakrotnie rozładować i naładować... Wtedy będzie miała odpowiednią pojemność. Quote Link to post Share on other sites
Shann Steyr Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 tłok zaciął się w tylnej pozycji Możliwe, bo ten stukot dochodzi właśnie z okolic prowadnicy sprężyny. Da się go jakoś odblokować bez rokręcania GB ? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Da się. jeżeli masz kumpla z bateria 9,6V to ona powinna odblokować tłok. jeżeli nie to musisz się trochę pobawić z chwytem (tam gdzie jest silnik). Ja na twoim miejscu spróbowałbym z mocniejszą batką, a jak nie pójdzie to wysłałbym do serwisu (tam gdzie kupowałeś). Quote Link to post Share on other sites
Shann Steyr Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 pobawić z chwytem (tam gdzie jest silnik Mógłbyś sprecyzować ? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Musiałbyś odkręcić rączkę, zdjąć chwyt. Odkręcić dolną cz. gearboxa (tam gdzie jest silnik). Wyjąć tą część(silnik wraz z ramką). Odwróć teraz do góry nogami replikę i zobaczysz zębatkę silnikową i zapadkę przeciwporotną(anti reversal). Musisz podważyć tą zapadkę do góry i zwolnisz tłok. Mam nadzieję że pomogłem. Quote Link to post Share on other sites
Shann Steyr Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Ja jakiś atechniczny jestem... Masz jakąś fotkę z antireversalem typu full idiot ? Bo za cholerę nie wiem, co mam podważyć. Po odłączeniu silnika od gearboxa (koło zębate silnika nie ma kontaktu z pierwszą zębatką) i podłączeniu batki oraz naciśnięciu spustu zębatka silnika chyba powinna zacząć się kręcić, co nie ? U mnie ten efekt nie występuje, więc moze awaria polega po prostu na przedwczesnym rozładowaniu akumulatorka... Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Patrzyłeś może na bezpiecznik czy na 100% nie jest przepalony? Naładuj na maxa batke i sprawdź czy uciągnie, może akurat się odblokuje... Na tym zdjęciu: http://www.arniesairsoft.co.uk/reviews/ak4...techmanual6.jpg ta zębatka na samym dole jest przytrzymywana, przez antireversal, musisz go podważyć i pozwolić aby zębatki ruszały się. Tak zwolnisz tłok z pozycji tylnej. Quote Link to post Share on other sites
Shann Steyr Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Zauważyłem ciekawą rzecz- jeszcze poł godziny temu po podłączeniu akku (do gearboxa) słyszałem lekki stukot. Potem to przeszło. Teraz chwile ładowałem akku, podłaczyłem i to samo- lekkie stuknięcie. Spróbowałem jeszcze raz, ale nie podłączając do gearboxa- ta zaębatka przy silniku kręciła się sama z siebie (od razu po podłączeniu) przez jakiś czas, po włożeniu do gearboxa stuknęło coś w środku i nastała cisza. Wciskanie spustu nic nie zmienia. Pytanie- czy silnik po podłączeniu powinien sam z sibie zaczynać pracować ? Quote Link to post Share on other sites
headshooter Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Pewnie masz jakiś problem z okablowaniem. Ja też tak miałem. Najpierw jak podłącałem baterię to był pierwszy strzał po ładowaniu baterii( strzał samoistnie). Jak batka siedziała podłączona to cały czas zżerał mi energię. Po dniu bez strzelania batka była rozładowana. Potem było jeszcze gorzej jak podłączyłem akumulator to strzelał mi serią samoistnie. Wysłałem już na gwarancję i naprawią mi. Quote Link to post Share on other sites
Shann Steyr Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Wszystkie problemy wcześniej opisane minęły- wystarczyło pogrzebać trochę przy silniku i podładować batkę. Teraz wszystko jest ok, silnik nie rusza sam z siebie. A tłok był zablokowany, ale stockowy akku go ruszył... . Quote Link to post Share on other sites
Kiwi Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Mi się wydaje, że z AK74 jest więcej problemów. U nas są 2 i w każdym cośjest, z tego co czytam na forum to u innych też dośćczęsto zdażają się jakieś problemy. W przypadku CM.028 było tego znacznie mniej. Jeśli źle mi sięwydaje to proszę o poprawienie mnie ;) Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Mi się wydaje, że z AK74 jest więcej problemów. U nas są 2 i w każdym cośjest, z tego co czytam na forum to u innych też dośćczęsto zdażają się jakieś problemy. W przypadku CM.028 było tego znacznie mniej. Jeśli źle mi sięwydaje to proszę o poprawienie mnie nie obylo sie bez usterek, ale w moim przypadku byly one skromne, 10 min i po sprawie Quote Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Zdecydowałem się na zakup tej repliki i na razie nie żałuję ani trochę. Wykonanie zaskoczyło mnie in plus- mix ABSu i metalu wygląda znakomicie. Wszystko ładnie spasowane, jedyne co zauważyłem to lekko trzeszczący chwyt pistoletowy i niewielkie luzy w zespole muszki. Pierwszy fire test też wypadł nieźle- trafienie w puszkę z 20 metrów nie sprawia problemu. W sylwetkę człowieka można celnie strzelać z 30-40 metrów, oczywiście po wyregulowaniu HU i przyrządów celowniczych (kulki 0,20) Magazynek wykonany z bardzo ładnego tworzywa, jedno nakręcenie hi-capa wystarcza na jakieś 40-50 kulek. Na full auto kilka razy zdarzyły się zacinki, na semi wali wzorowo. Oto kilka fotek mojego autrostwa: Quote Link to post Share on other sites
zombie_snake Posted January 24, 2007 Report Share Posted January 24, 2007 Wysłałem wczoraj maila do Krakmana z pytaniem o te body (do AK47 od SRC) i dostałem pozytywną odpowiedź. Czyli pasuje :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
keler Posted January 30, 2007 Report Share Posted January 30, 2007 mam pytanko czy do cymy mozna podczepic bagnet? Quote Link to post Share on other sites
Kiwi Posted January 30, 2007 Report Share Posted January 30, 2007 Można-ten od AKM (chyba 6H4 się nazywa ) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.