Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Hej jestem jeszcze zielony w asg wiec sie pytam ludzi co sie orientują w tych sprawach.

Jaki mozna by walnać tuning do tej repliki aby mozna było osiągnąc obiecujace wyniki :)??

Prosił bym równierz o zamieszczanie linków z cześćmi dla tej repliki

 

pozdrawiam Damian

Link to post
Share on other sites
  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Siema !!! Czytałem, że można zrobić teflon fix'a i polepszy to osiągi o jakies 50-60fps :) Można też założyć precke i tutaj moje pytanie...

Jaką średnicę i jaką długość ma lufa wewnętrzna w mp001 ??? I ew. jaka precka pasowała by do tej snajpy?

 

pozdro

Link to post
Share on other sites

no wlasnie jakby byly to bym chyba znalazl? :)

jak wlozylem do mojego mp5 wella ftk hurricane gumke silikonowa guardera to kulki zaczely byc ladnie i rowno podkrecane...

 

W Mp001 zdaza mi sie ze jedna jest mniej podkrecona, jedna wiecej... tak w kazdym razie mi sie zdaje...

a co bedzie jak bede chcial postrzelac zima? Jak HU mi zmarznie to "po ptokach"?

 

myslalem ze do VSRki jest tylko zle szukam... ale najwidoczniej nie ma

Link to post
Share on other sites

Prawda? :wink: Superrzuf mam pytanko, bo swoje mp001 dostane dopiero jutro i nie mam jak zmierzyć... Jaką długość ma lufa w tej snajpie ? Bo u krakmana pisze, że to replika PRO SNIPER GSPEC... Jak wszyscy wiemy między jedną a drugą lufą jest jakieś 10cm różnicy bodajże... Więc ponawiam pytanie:

Od którego modelu vsr'ki będzie pasowała prec lufa ???

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

jeszcze a propo dlugosci to bedzie to jest to raczej ProS/RS gdyz porownywalem czarna wersje z moja USR 11 HFC i spostrzeglem ze loze w mp001 wydaje sie byc wezsze, a dlugosc calkowita tez lekko mniejsza niz USR, ale to byl moze cm. ktory w USR jest koncowką lufy, czyli lufa wew bedzie raczej taka jak do ProS/RS.

Link to post