thor_ Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Jak wygląda wszyscy wiedzą. Co do rozkładania podpierałem się instrukcją którą RAI_Wilku wykopał gdzieś w necie (chyba na Arnim) i mi podesłał. Instrukcja tyczy M-14 TM i w trakcie rozkładania jest pewien moment w którym się człowiek trochę wkurza bo jak się okazuje GEAR TM wraz z "osprzętem" (selektorem jego dźwigniami i całym tym szpejem) jest trochę inny niż w "naszym" M-14 DE Dziś rozkładam replikę jeszcze raz więc porobię zdjęcia miejsc które się różnią. Na razie wymieniłem tylko gumkę HU na silikon by Guarder i sprężynę na 120s Hurricana. Niestety właśnie przed chwilą okazało się, że coś schrzaniłem przy składaniu bo po podłączeniu baterii silnik próbuje ruszyć ale efektem jest tylko minimalny ruch i spalony bezpiecznik. Stąd dzisiejsza powtórna sekcja. Dziś przy rozkładaniu porobię zdjęcia i postaram się zrobić "przewodnik krok po kroku" rozkładania eMki. Na razie tyle. Quote Link to post Share on other sites
vosper Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Niestety właśnie przed chwilą okazało się, że coś schrzaniłem przy składaniu bo po podłączeniu baterii silnik próbuje ruszyć ale efektem jest tylko minimalny ruch i spalony bezpiecznik. Witaj w klubie :twisted: Sprawdź polaryzację. Zadziwiające ale u nie po złożeniu okazało się, że jest odwrotna :-F P.S. Przed rozkładaniem nie sprawdzałem. Założyłem, że jest OK. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Dokładnie - stawiałbym na odwrotnie podłączone przewody :) Ostatnio spaliłem kumplowi bezpiecznik w gunie, bo niechcący źle podpiąłem nowe kable po wymianie starych :wink: Quote Link to post Share on other sites
krynia16 Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 czy m14 wytrzya taką mocniejszą spręzyne??? opłaca się go kupic zamiast svd jg tą zastawe w stocku??? Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Krynia, to nie temat o WYBORZE ale o TUNINGU... Według Thora powinno wytrzymać. no ale ciekawe jak długo. Jak pęknie GB to z nowym będzie problem, są rzadkie... Thor, a powiedz mi jak ze szczelnością u Ciebie? I jak dobrałeś się do HU? bo ja za cholerę nie wiem jak się do niego dobrać (!!) więc chyba sobie odpuszczę i po prostu wyślę do asgshopu.. Quote Link to post Share on other sites
vosper Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Już wiem dlaczego miałem tylko 310fps przy M120. Za krótka dysza 21,1mm, a powinno być 22,2mm. Co do szczelności to u mnie (standardowa dysza, cylinder i głowica cylindra plus głowica tłoka DeepFire) bardzo dobra. Jeżeli gdzieś ma coś puścić to przy "złym zmontowaniu" głowicy cylindra i cylindra mogą wystąpić problemy. Ja dodatkowo obwinąłem to teflonem. Już niedługo zrobię teścik puszkowy :killer: Co do skręcania to za drugim razem już szybciej i prościej idzie :ok: :!: Małe śrubki przy upper receiver :twisted: same się odkręcają (pewnie od wstrząsów :-F od GB) --- Już po teście. Po zmianie dyszy na oryginalną spokojnie przebija dno puchy. Czyli wg RW coś około 430fps (chyba się uzależnią od puszkowanej Coca-Coli :twisted: ) Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted December 4, 2006 Author Report Share Posted December 4, 2006 Wyglada to tak: Podłączam baterię bezpośrednio do silnika i wszystko "bangla" jak powinno... podłączam przez selektor i całą resztę jak Bozia przykaząła i nie "bangla" :( sam już nie wiem... powoli zaczynam mieć dośc... Quote Link to post Share on other sites
the saint Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 to, przy wymianie springa na M120s, nie trzeba wymieniać żadnych części?? w moim wyglądają pancernie, ale lepiej się upewnić, niż potem coś niepotrzebnie wymieniać... a jeśli trzeba coś wymienić, to co i na co 8-) ?? Pozdro Zedytowane 01.12.06 o 22.45 I co tam wsadzacie, żeby uzyskać te 430fps :-F :-F :-F ??? Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Ja bym w to tak nie wierzył ... nic nie jest pancerne i w koncu napewno sie posypie... jezeli wsadzisz to napewno szybciej bedzie trzeba cos wymienic. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted December 4, 2006 Author Report Share Posted December 4, 2006 Na 100% pierwsze polecą "łożyska" są z tworzywa reszta się okaże ;) Quote Link to post Share on other sites
vosper Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Wyglada to tak: Podłączam baterię bezpośrednio do silnika i wszystko "bangla" jak powinno... podłączam przez selektor i całą resztę jak Bozia przykaząła i nie "bangla" :( Zapewne sprawdziłeś polaryzację na "długim kablu" (przewodzie z bezpiecznikiem)?Także dobrze podłączyłeś kable do silnika? Bezpiecznik cały? Wszystkie sprężynki podłączone? Styki są OK? (czyste) Bateria naładowana? Czy używasz tej chińskiej 8,4V? Próbowałeś 9,6V? I co tam wsadzacie, żeby uzyskać te 430fps???Powinna wystarczyć sama sprężyna i stalowe łożyska. Jednak wcześniej czy później będzie trzeba wymienić tłok i głowicę plus prowadnicę sprężyny.Ja wymieniłem tłok i głowicę tłoka, sprężynę, lufę 6,04 (wszystko DeepFire), gumkę silikonową i prowadnicę sprężyny. Teraz podaje mi n-kulek na raz. Pewnie coś z gumką hup-up jest nie tak. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Tłok jest taki jak w GB V.2/V.3 czy inny? To samo głowica tłoka? Łożyska rozumiem standard 6mm? Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted December 4, 2006 Author Report Share Posted December 4, 2006 Ok narazie problem rozwiązany. Problemem jest konstrukcja selektora/włącznik prądu "na silnik". Nie wiem jak gdzie indziej ale u mnie w zasadzie wszystkie elementy metalowe w tej części stykały się z obudową GB i przez nią szedł "lewy" prąd. Narazie załatwiła sprawę izolka ale z czasem przy nbastępnym grzebaniu trzeba to będzie jakoś trwale załatwić. Idę spać mam dość na dziś. Quote Link to post Share on other sites
the saint Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 i jeszcze takie pytanko 8-) : jakiej firmy wstawiacie springi?? czy wstawiliście mocniejsze batki, po tym (typowo mocowym :-F ) upgradzie?? a jeśli nie wstawialiście ich, to czy rof bardzo się obniżył (ten, jest dla mnie zdecydowanie zbyt wysoki :killer: ) Pozdro Quote Link to post Share on other sites
krynia16 Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Mam pytanie czy jak kupie spręzyne hurricana 120s, prowadnice spręzyny Guardera, łożyska ślizgowe 6mm ze stali [CA] to nie rozleciałby mi się mój m14???? Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted December 5, 2006 Author Report Share Posted December 5, 2006 A co i dlaczego miałoby się rozlecieć ? Quote Link to post Share on other sites
krynia16 Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 No gearbox!!! Wiesz widziałęm już nie jednego jak się rozpadł na pół. Ok może zadam inne pytanie jak szybko się zacznie "zużywac"?? Szkoda mi kasy żeby go lekko stuningowac i niecieszyc się zbyt długo jego działaniem. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted December 6, 2006 Author Report Share Posted December 6, 2006 Jeżeli chcesz wymienić w zasadzie wszystko w środku to nie wiem czego się boisz... "opakowanie" czyli własnie gear spokojnie wytrzyma sprawia wrażenie pancernego. Nawet zaryzykowałbym stwierdzenie że jest stalowy... hmm może to nie jest narzędziówka.. ale wyglada dość soildnie. Quote Link to post Share on other sites
krynia16 Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Czyli jak wymienie prowadnice, spręzyne i łożyska to się nie rozpadnie a jaką moc uzyskam??? oczywiście z tymi podzespołami co wyżej wypisałem??? Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Wymiana prowadnicy i łożysk nie spowoduje rozpaścia się GB :> Pomyśl nad zespołem cylindra. Takie małe info - Kolega z Bydgoszczy ma M14, i powiedział mi że jeśli chce się uzyskać dobry efekt snajperski, należy upłynnić cały mechanizm (po prostu wymienić wszystkie części :P), natomiast silniejsza sprężyna obniża celność. Nie wiem dlaczego :P Ale koleś się zna i mu ufam :) Ja wymieniam to : http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1428 <-- Prec Lufa http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=826 <-- Zębatki http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=971 <-- Zespół Cylindra http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=66 <-- łożyska kulkowe 6mm I według niego powinno wystarczyć. Co do GB - rzeczywiście to może być stal (!!) więc z wymianą sprężyny na m120 nie będzie problemu, tylko ta celność....jakby co to po prostu się wstawi ;) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Haha gearboxy ze stali?? Nikt nie robi takich gearbox'ów... Są znalowe. Mogą się różnić grubością, kształtem oraz odpowiednim stopem metalu (% ilość cynku i aluminium). mam do powiedzenia to żeby ktoś nie przesadzał z tuningiem, bo gearbox ma swoją wytrzymałość... Skoro nie jestes pewien to nie pisz pewnych rzeczy... Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 A teraz powiedz nam co dodałeś do tego tematu swoją wypowiedzią? Nie każdy jest tutaj specem od GB, ja się dopiero uczę a skoro Ty nie masz nic do powiedzenia w sprawie TUNING M14 to nic nie pisz. OK? Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Drakeus - jakoś nie widze nic złego w poprawianiu czyjegoś błędu ... ktoś mógł pomyśleć, że faktycznie jest ze stali ... i co? Thor - najlepiej to chyba magnesem sprawdzić ;) Quote Link to post Share on other sites
krynia16 Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Dla mnie gearbox może byc i z mosiądzu nie obchodzi mnie to, grunt żeby wytrzymał spręzyne 120 a umocnie go łożyskami i prowadnicą. Któryś z was pisał że lepiej cylinder i prec lufke. Narazie mam ograniczony budżet musze robi tunning fazami a nie wszytsko naraz. A i jeszcze jedno sprawdziłem ceny tego tunningu co ty podałeś no to wiesz kupic m14 to koszt dla mnei około 500zł + 550zł za tunning chyba oszalałeś???:P za ta kase mógłbym miec m15a4 ca lub dozbierac jeszcze troche i m14 tm miec a nie??? Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 ale chyba dlatego kupuje się chinskie wyroby i tuninguje zeby ostatecznie miec cos wiecej niz stock a nie placic 2 razy tyle za to? A jakosc chinczykow ostatnimi czasy coraz lepsza. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.