Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M-14 Wood/Olive made by China


Recommended Posts

  • Replies 881
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tak w tajemnicy Ci powiem, że wszedłeś w temat o tuningu-wystarczy przejść na pierwszą stronę topicu i wszystko przeczytać-wtedy się dowiesz.

Jeśli Ci się nie chce, albo po przeczytaniu nie znalazłeś odpowiedzi-nie baw sięw tuningowanie ;)

Link to post
Share on other sites

Jak wygląda wszyscy wiedzą.

Co do rozkładania podpierałem się instrukcją którą RAI_Wilku wykopał gdzieś w necie (chyba na Arnim) i mi podesłał. Instrukcja tyczy M-14 TM i w trakcie rozkładania jest pewien moment w którym się człowiek trochę wkurza bo jak się okazuje GEAR TM wraz z "osprzętem" (selektorem jego dźwigniami i całym tym szpejem) jest trochę inny niż w "naszym" M-14 DE Dziś rozkładam replikę jeszcze raz więc porobię zdjęcia miejsc które się różnią.

 

Na razie wymieniłem tylko gumkę HU na silikon by Guarder i sprężynę na 120s Hurricana. Niestety właśnie przed chwilą okazało się, że coś schrzaniłem przy składaniu bo po podłączeniu baterii silnik próbuje ruszyć ale efektem jest tylko minimalny ruch i spalony bezpiecznik. Stąd dzisiejsza powtórna sekcja.

 

Dziś przy rozkładaniu porobię zdjęcia i postaram się zrobić "przewodnik krok po kroku" rozkładania eMki. Na razie tyle.

Thor. czy mógłbyś podesłać fotki na maila? Tez muszę rozgrzebać moją M14 i wolałbym czegoś nie pochrzanić.

Dzięki z góry

Link to post
Share on other sites

Meczet:

rozumiem że do hu wpadła ci tylko dysza z popychacza. Obejrzyj ją czy jest cała i tylko jakoś wypadła, czy widać jakieś złamanie i trzeba bedzie kupić nową lub kleić. Ta dysza łączona jest na zatrzask z ramieniem popychacza w gearbox (taki specjalny kołnierz na dyszy), żeby ją zatrzasnąć z powrotem na miejsce musisz wyciągnąć mechanizm, odkręcić lufę i hu, oraz najlepiej górną pokrywę całą, wtedy będziesz miał wygodny dostęp. Zdjęcia znajdziesz na forum zagranicznym, link był gdzies na początku topicu.

 

AmoR:

Co do silikonu, to bardzo nie masz gdzie psikać, bo gearboxa raczej nie rozkręcasz jeszcze a poza tym jest on tam jako tako posmarowany. Mechanizm selektora też nie wymaga raczej smarowania. Tak że w sumie daj sobie spokój z tym silikonem.

 

A co do "przeskakującego" spustu, to miałem to samo, ale w mniejszym nieco stopniu. Czuć było przeskok na semi. Musisz rozłożyć replike, odkręcić mechanizm selektora i wyciągnąć spust. Jak sie dobrze przyjrzysz to zobaczysz, że górna blacha w spuście pociera o inne metalowe elementy, wystarczy ją lekko zeszlifować pilnikiem z góry i na płask. U mnie działa już ok.

 

 

Jakby nie patrzył, M14 Kart to replika dla "lubiących pogrzebać" ;-)

Link to post
Share on other sites

meczet: chwytasz komore hu bez lufy gumki itd, spoglądasz w środek jednocześnie manipulując elementami regulacji hu w taki sposób, by uwidocznił się kawałek plastiku -> ten kawałek siedzi w otworze -> do tego otworu ma trafić dystanser (pomocna będzie penseta)...

 

prościej się nie da tego wytłumaczyć

 

pozdr

Link to post
Share on other sites

mam kolejne pytanie czy zamontowanie nowej dyszy w naszej replice wiaze sie z koniecznoscia otwierania GB i czy zamontowanie leprzej od stokowej moze wyeliminowac strzaly po kilka kulek na semi

 

i jeszcze jedno czy ktos doszedl do tego dlaczego replika strzela na semi wpo 2 kulki??

Link to post
Share on other sites

A próbowałeś założyć jakiś inny mag? Np. low capa 30 DeepFire? U mnie na takim na semi jest jedna kulka a na auto lecą po kolei (warunek na auto jest taki, by w magu było 30 kulek - co prawda wchodzi bez problemu nawet 50 ale wtedy na auto sa puste strzały, za to na semi śmiga pieknie, tak że dla snajpera może byc nawet 50 kulek).

 

Na badziewnym stockowym hi-capie też mam 2 kulki na semi.

Link to post
Share on other sites

Mam problem z selektorem ognia, jak ruszam pokrętłem to nie "ciągnie" tego białego plastiku, a jak popchne ręcznie na auto a potem na semi już normalnie to zaskakuje, czyli tylko nie zmienia na auto. Miał już ktoś podobny problem i czy wiecie jak to wyeliminować?

Link to post
Share on other sites

Ta. Pękło Ci ramię selektora pewno, tak jak mi.

Dla pewności-wyjmij giwerę z łoża, odkręć skrzydełko selektora ognia, a potem taką metalową część pod nim (przykręcona na dwie śrubki). Pod nię kryje siępoczątek ramienia selektora ognia. Pewno będzie pęknięte na 2 części.

Link to post
Share on other sites

Mam problem z selektorem ognia, jak ruszam pokrętłem to nie "ciągnie" tego białego plastiku, a jak popchne ręcznie na auto a potem na semi już normalnie to zaskakuje, czyli tylko nie zmienia na auto. Miał już ktoś podobny problem i czy wiecie jak to wyeliminować?

 

Nie koniecznie musiało ci coś pęknąc u mnie było za mocno skręcone i siedziało za ścisło;) poluzuj jedną śrubkę tą najbliżej selektora (po wyjęciu z łoża oczywiście) i powinno byc ok.

 

 

TERAZ DO WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW

Kolejna wiadomośc to taka że po 11000 kulek pekł mi gearbox;) niestety pokazuje to że nie wszystko jest idealne ale trudno.

Przy okazji rozwiązałęm i znalazłem przyczyne podwójnych kulek hi-cap jest w miare ok chociaz po wymianie eliminujemy ten błąd to jest to spowodowane tym że low capy słabiej wypychają kulki. Zmierzając do sedna sprawy. Popychacz jest źle zrobiony i ociera o częsci gearboxa lub bezpośrednio o sam szkielet, co powoduje różne położenia dyszy w komorze hop-up która łyka kulki jak chce. Jak nie dojdzie do końca łapie wtedy po 2 kulki;) a wiec trzeba się pobawic i tak podetrzec troszkę papierem ściernym popychacz aby ten chodził leciutko. Problem znika na każdym magazynku i wtedy podaje dobrze;) Mam nadzieje że wam trochę pomogłem. W każdym razie ja przesiadłem się na CA8-2(sorry za lekki OT) i trochę mnie tensknota zżera ale chyba wytrzymam.

 

P.S. Nie tunningujcie tego gnata włożcie preckę z gumką i maxymalnie metalowe łożyska;) taka moja dobra rada;P

Link to post
Share on other sites

Wiesz co może pasowac ale nie musi:/ te silniki są leciutko nie typowe jeśli chodzi o długośc i pewnie się zmieści tylko spręzyna taka co jest przy silniku ostro będzie pracowała;)

 

A tak apropo to ten silnik co jest w stocku jest ok;) wystarczy tylko szczotki przetrzec papierem żeby luźno chodziły i bangla ładnie;P

Edited by krynia16
Link to post
Share on other sites

Dzięki Krynia. Silnik mi jest potrzebny, bo u mnie się urwała ta część od wpinania kabelków (no nie śmiać się! :mrgreen:) i jest jedna wielka DUPA :D Że tak się wyrażę. Poza tym silniczek niedomaga, są częste zacinki i generalnie śmierdzi jak pracuje ;p

Wolę dać te 70zł za Hi Torque :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...