Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M-14 Wood/Olive made by China


Recommended Posts

  • Replies 881
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sprężyna M120s Hurricane + guma silikon Guarder + lufa prec CA 509mm. No i aku G&P 9,6V 3200mAh

 

Jakoś nie mamochoty na razie grzebać żeby wymieniać łożyska i całą resztę jak się coś urwie wtedy wymienię resztę ;) Ale wtedy chyba cąłego GB wywalę i wsadzę coś co pociągnie sprężynę minimum M150 :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Możesz wstawić tak długą lufe bez problemu, będzie sięgała do połowy tłumika płomienia ( do końca tłumika sięga lufa 650mm). Możesz mieć problem z mocowaniem komory hu - jest dosyć krótka i zapewne będziesz musiał wypiłowac na lufie nowe miejsca na zatrzask. Do tego najlepiej włóż od razu dobrą silikonową gumke hu.

 

U siebie mam założoną precka 600mm CA, miałem kilka problemów przy zakładaniu ale sobie poradziłem (poszukaj w temacie o m14, na pewno znajdziesz, może ci sie przyda). Osiągi na tej lufie są bardzo dobre.

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

czysta przymiarka lunety. na dniach dojedzie montaż king armsa, mid g&p , 2 lowy dp, 650mm mad bulla, 25cm silencera king armsa i 3600 kulek 0.28 g&p . Będzie harcorowo :-F :-F jeszcze muszę po dwójnóg jechać, i kombinować pas z m14 i to dziadostwo na kolbę [na pociski, maga i z poduszką]

 

Zdjęcia trochę kiepskie

 

m14swir22.jpg

 

I moja obciachowa lunetka

m14swir11.jpg

Edited by Świr
Link to post
Share on other sites

Witam, od niedawna mam to m14 (kupiłem jeszcze przed wyjściem AGM) Postrzelałem troche, potem poczytałem forum na temat jak wyeliminować efekt podwójnego strzału. Ktoś tam podał żeby okleić tasmą teflanową. Rozkręcam i oto moje zdziwenie komora hopupa była w 3 częściach (chodzi tylko o to głowne plastikowe). Te "ząbki" co są pod komorą i to one chyba regulują hopup zostały złamane..... :strach: . Nie wiem czy przy transporcie czy jakoś inaczej ale okleiłem gumkę tą taśmą i te ząbki przykleiłem S.O.S'em i wyregulowałem ręcznie ten hop up bo jak kręciłem to klej puszczał i cała moja robota szła na marne. Jakoś nie udało mi się znaleźć gdzie można kupić taką komore do m14. Wie ktoś gdzie to kupić? albo czy pasowałaby jakaś inna komora? Może mógłbym pójść do tokarza żeby mi to odlał z metalu ale to może się nie dać odlać

Link to post
Share on other sites

A i Thor jeśli możesz, to odciąg dźwignie zamka i popatrz z łaski swojej czy nie masz takiej seksownej rysy na prawej połowie szkieletu gearboxa (2 cm za tą śmieszną blaszką maskującą komore hu).

 

Stockowy szkielet ma brzydką tendencje do pękania w najcieńszym miejscu odlewu przy użytku sprężyn M120, a M120s jest mocniejsza jeszcze.... Pęknięcie nie rozwala całego szkieletu, co więcej można normalnie strzelać ale zapewne do czasu

 

A co do trybu ognia... na zagranicznym forum jest o tym troche. W skrócie wychodzi że:

- na częstym full auto spalisz silnik, posypie sie szkielet, głowica cylindra lub selektor popęka

- na częstym semi ściera sie taka mała wypustka w metalowym elemencie układu selektora (ta która wchodzi w gearbox), trzeba dobrze nasmarować. A jak już się zetrze to pozostaje jedynie full auto, a przy tym - patrz wyżej :evil:

 

Nie ma co, strasznie pesymistyczne wizje chłopaki z zagranicy głoszą. Wykonanie bebechów w M14 Kart nie jest najlepsze, sypią się szczególnie po tuningu. Na szczęście tryby XYT są dosyć mocne, a przynajmniej lepsze od stockowycg CA. Niestety pozostałe części są mniej lub bardziej awaryjne nawet na stocku!

Zaczęła mnie nawet myśl taka gryźć ostatnio : czemu ja czegoś dobrego z CA nie kupiłem?! wrrrrrrrrrrrrrrrr

 

Na pocieszenie mam fakt że kolega ma M15A4 CA i po lekkim tuningu sypie się po koleji wszystko, aż miło... :twisted: Tak że nie taki chińczyk najgorszy ;-) A poza tym mojej najukochańszejszej M14 nie zamienie :uśmiech:

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites
...popatrz z łaski swojej czy nie masz takiej seksownej rysy na prawej połowie szkieletu gearboxa...

 

Ja mam. Wyrwało mi jeszcze w lewej połówce pin trzymający głowicę cylindra. W prawej dzieje sie to samo. Wyrwało mi 3 i 6 ząb tłoka. Dziwne, ale karabin strzela dalej:)

Link to post
Share on other sites

Co do ilości kulek trudno mi ocenić... nie liczę. Sprawa inna że jestem zwolennikiem "realcapów" i generalnie na imprezach na których bywam raczej rzdako moja ekipa wplątuje się w większa wymianę ognia (i to najczęściej ja zaczynam strzelać ;) ) Tak więc średnio liczę, że na imprezie strzelam nie więcej jak 4-8 lowcapów DeepFire. Czyli w przybliżeniu jakieś 350-400 kulasów plus zabawy w regulację i dotychczasowe imprezy to wyjdzie może ze 2-2,5 tys kulek raczej to max.

 

Tryb ognia ;) jedyny słuszny ;) single. Ostatnio zastanawiałem sięnad wywaleniem selektora tak żeby maxymalnie upodobnić M14 do M21. Niedługo to napewno zrobię ;)

 

Co do pęknięcia.. juz patrzę.. ;)

 

Nie jak narazie albo nic się nie dzieje albo dzieje się w takim miejscu którego nie da od tak obejrzeć :D

 

Tak czy siak będe go męczył aż zdechnie i wtedy wymienię cały GB ;)

 

OT

Ciekawe jak długo Twój post będzie Mendi w temacie o AGM (ten o baterii) ;) Ale chyba dłużej niż mój bo nie pochwaliłeś się że piszesz o KARTcie ;)

Link to post
Share on other sites

Z tego co czytałem na zagramanicznym forum, to Kart 66 i Mp008 mają identyczną wnękę w kolbie. Ale fakt, ciekawe ile post postoi :wink:

 

Co do strzelania, to ja też na singlu jade, na 3 magach low cap. W planach na ten miesiąc jest jeszcze mid-cap 160 G&P. A wywalenie tej latającej, choć sklejonej, dźwigni zmiany trybu ognia to bardzo dobry pomysł!

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

Ciekawostka taka: karabin chodzi bez problemów na M120 i stockowych łożyskach. Założyłem wczoraj wreszcie metalowe które sobie leżały i cierpliwie czekały na swoją kolej. Po zabawie z podkładkowaniem i złożeniu gearboxa bez sprężyny i tłoka, silnik gładko kręci trybami. Kuku zaczyna się po złożeniu całości :???: Silnik szarpie tylko lekko i to by było na tyle.... Czyżby jakieś zwarcie? Niby nie ma przebicia na szkielet gb. Na poprzedniej stronie był problem podobny, ale rozwiązaniem było wysłanie do ASGshop, a mnie to nie ratuje. Jakieś sugestie?

Link to post
Share on other sites

Niby szergeowy może mieć racje... w skrócie to trzeba by rozebrać jeszcze raz i złożyć. Mi jakimś cudem w ak47 Tm gerbox CA spadł tłok z prowadnic (czy jakiejś zębatki nie bardzo sie znam na nazewnictwie ale wiem co jak ma być) i to ot tak o po strzelance, nawet go nie dotykałem

Link to post
Share on other sites

Kto zna budowe v.7 wie że w środku nie ma przewodów. Selektor jest podpięty do silnika i do batki i w takim stanie przylega do body.

 

Mam teraz poskładany gb na kompletnym stocku, przykręcony silnik, kable sobie wiszą, selektor zaizolowany. Na batce i na stykach jest 9.6V.

 

Po złożeniu selektora, silnik naciąga tłok do połowy i tyle. Na M120 naciąga jakies 3 zęby. Tłok jest w prowadnicach. W momencie strzału Na silniku napięcie spada do 0,47V. Czyzby gdzieś zwarcie? A jeśli tak to gdzie?.

Nie mam już pomysłów?

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

Po tym jak silnik naciągnie ci sprężynę do pewnego momentu wyjmij go i małym śrubokrętem (zegarmistrzowskim itp.) zobaczy czy zębatki obracają się czy też są zablokowane. Jeżeli te pierwsze zostaw GB i zastanów się nad silnikiem (możliwe, że któreś uzwojenie poszło czego efektem jest słabsza moc silnika) i elektryką, jeżeli te drugie to przyczyny szukaj w zębatkach i całym układzie pneumatycznym.

Edited by szeregowy_miles
Link to post
Share on other sites

Zrobiłem jak proponowałeś. Mechanika gb działa poprawnie - śrubokrętem można przesuwać tryb silnikowy. Z tego wynika, że poszło uzwojenie jedno i silnik niewydala? A jeśli już w razie W, to czy takie cudeńko spasi i da rade M140 (oczywiście po zmianie gb)??

 

Mógłby ktoś zmierzyć napięcie na blaszkach silnika podczas strzału?

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...