norbi Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 thor_ a jeśli to nie jest tajemnicą możesz się pochwalić co drzemie w środku w GB w twoim M14 ?? :) Quote Link to post Share on other sites
damys Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 No i dupa, wczoraj poszła mi zębatka tłokowa. Ułamał się jeden ząbek. :-F Teraz pytanie czy zębatka tłokowa do gerbox-a ver.2 pasuje? Na oko wygląda, że jest to samo. Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Zębatka będzie pasować, KART ma takie same zębatki jak do gb v2 i v3. pozdr Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 10, 2007 Author Report Share Posted April 10, 2007 Sprężyna M120s Hurricane + guma silikon Guarder + lufa prec CA 509mm. No i aku G&P 9,6V 3200mAh Jakoś nie mamochoty na razie grzebać żeby wymieniać łożyska i całą resztę jak się coś urwie wtedy wymienię resztę ;) Ale wtedy chyba cąłego GB wywalę i wsadzę coś co pociągnie sprężynę minimum M150 :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Miko Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Witam! Czy lufa od PSG1 ( 590mm ) będzie mieściła się w granicach pojemności KART'owskiego cylindra i czy zamontowanie jej nie spowoduje spadku osiągów :?: Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 (edited) Możesz wstawić tak długą lufe bez problemu, będzie sięgała do połowy tłumika płomienia ( do końca tłumika sięga lufa 650mm). Możesz mieć problem z mocowaniem komory hu - jest dosyć krótka i zapewne będziesz musiał wypiłowac na lufie nowe miejsca na zatrzask. Do tego najlepiej włóż od razu dobrą silikonową gumke hu. U siebie mam założoną precka 600mm CA, miałem kilka problemów przy zakładaniu ale sobie poradziłem (poszukaj w temacie o m14, na pewno znajdziesz, może ci sie przyda). Osiągi na tej lufie są bardzo dobre. Edited April 11, 2007 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
Świr Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 (edited) czysta przymiarka lunety. na dniach dojedzie montaż king armsa, mid g&p , 2 lowy dp, 650mm mad bulla, 25cm silencera king armsa i 3600 kulek 0.28 g&p . Będzie harcorowo :-F :-F jeszcze muszę po dwójnóg jechać, i kombinować pas z m14 i to dziadostwo na kolbę [na pociski, maga i z poduszką] Zdjęcia trochę kiepskie I moja obciachowa lunetka Edited April 12, 2007 by Świr Quote Link to post Share on other sites
generalbot Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Witam, od niedawna mam to m14 (kupiłem jeszcze przed wyjściem AGM) Postrzelałem troche, potem poczytałem forum na temat jak wyeliminować efekt podwójnego strzału. Ktoś tam podał żeby okleić tasmą teflanową. Rozkręcam i oto moje zdziwenie komora hopupa była w 3 częściach (chodzi tylko o to głowne plastikowe). Te "ząbki" co są pod komorą i to one chyba regulują hopup zostały złamane..... :strach: . Nie wiem czy przy transporcie czy jakoś inaczej ale okleiłem gumkę tą taśmą i te ząbki przykleiłem S.O.S'em i wyregulowałem ręcznie ten hop up bo jak kręciłem to klej puszczał i cała moja robota szła na marne. Jakoś nie udało mi się znaleźć gdzie można kupić taką komore do m14. Wie ktoś gdzie to kupić? albo czy pasowałaby jakaś inna komora? Może mógłbym pójść do tokarza żeby mi to odlał z metalu ale to może się nie dać odlać Quote Link to post Share on other sites
meczet Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Może lepiej na gwarancje wyślij? Quote Link to post Share on other sites
SzerszeŃ Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Thor, ile już około wystrzeliłeś kulek na m120? Quote Link to post Share on other sites
szeregowy_miles Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Thor, ile już około wystrzeliłeś kulek na m120? ...i jaki tryb ognia stosujesz/polecasz ? Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 (edited) A i Thor jeśli możesz, to odciąg dźwignie zamka i popatrz z łaski swojej czy nie masz takiej seksownej rysy na prawej połowie szkieletu gearboxa (2 cm za tą śmieszną blaszką maskującą komore hu). Stockowy szkielet ma brzydką tendencje do pękania w najcieńszym miejscu odlewu przy użytku sprężyn M120, a M120s jest mocniejsza jeszcze.... Pęknięcie nie rozwala całego szkieletu, co więcej można normalnie strzelać ale zapewne do czasu A co do trybu ognia... na zagranicznym forum jest o tym troche. W skrócie wychodzi że: - na częstym full auto spalisz silnik, posypie sie szkielet, głowica cylindra lub selektor popęka - na częstym semi ściera sie taka mała wypustka w metalowym elemencie układu selektora (ta która wchodzi w gearbox), trzeba dobrze nasmarować. A jak już się zetrze to pozostaje jedynie full auto, a przy tym - patrz wyżej :evil: Nie ma co, strasznie pesymistyczne wizje chłopaki z zagranicy głoszą. Wykonanie bebechów w M14 Kart nie jest najlepsze, sypią się szczególnie po tuningu. Na szczęście tryby XYT są dosyć mocne, a przynajmniej lepsze od stockowycg CA. Niestety pozostałe części są mniej lub bardziej awaryjne nawet na stocku! Zaczęła mnie nawet myśl taka gryźć ostatnio : czemu ja czegoś dobrego z CA nie kupiłem?! wrrrrrrrrrrrrrrrr Na pocieszenie mam fakt że kolega ma M15A4 CA i po lekkim tuningu sypie się po koleji wszystko, aż miło... :twisted: Tak że nie taki chińczyk najgorszy ;-) A poza tym mojej najukochańszejszej M14 nie zamienie :uśmiech: Edited April 12, 2007 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 ...popatrz z łaski swojej czy nie masz takiej seksownej rysy na prawej połowie szkieletu gearboxa... Ja mam. Wyrwało mi jeszcze w lewej połówce pin trzymający głowicę cylindra. W prawej dzieje sie to samo. Wyrwało mi 3 i 6 ząb tłoka. Dziwne, ale karabin strzela dalej:) Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 12, 2007 Author Report Share Posted April 12, 2007 Co do ilości kulek trudno mi ocenić... nie liczę. Sprawa inna że jestem zwolennikiem "realcapów" i generalnie na imprezach na których bywam raczej rzdako moja ekipa wplątuje się w większa wymianę ognia (i to najczęściej ja zaczynam strzelać ;) ) Tak więc średnio liczę, że na imprezie strzelam nie więcej jak 4-8 lowcapów DeepFire. Czyli w przybliżeniu jakieś 350-400 kulasów plus zabawy w regulację i dotychczasowe imprezy to wyjdzie może ze 2-2,5 tys kulek raczej to max. Tryb ognia ;) jedyny słuszny ;) single. Ostatnio zastanawiałem sięnad wywaleniem selektora tak żeby maxymalnie upodobnić M14 do M21. Niedługo to napewno zrobię ;) Co do pęknięcia.. juz patrzę.. ;) Nie jak narazie albo nic się nie dzieje albo dzieje się w takim miejscu którego nie da od tak obejrzeć :D Tak czy siak będe go męczył aż zdechnie i wtedy wymienię cały GB ;) OT Ciekawe jak długo Twój post będzie Mendi w temacie o AGM (ten o baterii) ;) Ale chyba dłużej niż mój bo nie pochwaliłeś się że piszesz o KARTcie ;) Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 (edited) Z tego co czytałem na zagramanicznym forum, to Kart 66 i Mp008 mają identyczną wnękę w kolbie. Ale fakt, ciekawe ile post postoi :wink: Co do strzelania, to ja też na singlu jade, na 3 magach low cap. W planach na ten miesiąc jest jeszcze mid-cap 160 G&P. A wywalenie tej latającej, choć sklejonej, dźwigni zmiany trybu ognia to bardzo dobry pomysł! Edited April 13, 2007 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Ciekawostka taka: karabin chodzi bez problemów na M120 i stockowych łożyskach. Założyłem wczoraj wreszcie metalowe które sobie leżały i cierpliwie czekały na swoją kolej. Po zabawie z podkładkowaniem i złożeniu gearboxa bez sprężyny i tłoka, silnik gładko kręci trybami. Kuku zaczyna się po złożeniu całości :???: Silnik szarpie tylko lekko i to by było na tyle.... Czyżby jakieś zwarcie? Niby nie ma przebicia na szkielet gb. Na poprzedniej stronie był problem podobny, ale rozwiązaniem było wysłanie do ASGshop, a mnie to nie ratuje. Jakieś sugestie? Quote Link to post Share on other sites
szeregowy_miles Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 (edited) Ze swojego doświadczenia mogę zaproponować żebyś rozebrał gb i zobaczył czy tłok siedzi na prowadnicach (zdaje się niemożliwe ale u mnie tak było 8) ) Edited April 13, 2007 by szeregowy_miles Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 (edited) Hmm, a da się zamknąć gear tak żeby tłok nie był na prowadnicach?? Założyłem stockowe części - nadal to samo, silnik szarpie i tyla ;/ Jak pięknie chodziło, tak teraz d.... Edited April 13, 2007 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
generalbot Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Niby szergeowy może mieć racje... w skrócie to trzeba by rozebrać jeszcze raz i złożyć. Mi jakimś cudem w ak47 Tm gerbox CA spadł tłok z prowadnic (czy jakiejś zębatki nie bardzo sie znam na nazewnictwie ale wiem co jak ma być) i to ot tak o po strzelance, nawet go nie dotykałem Quote Link to post Share on other sites
szeregowy_miles Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Hmm, a da się zamknąć gear tak żeby tłok nie był na prowadnicach?? Zdziwisz się ale można 8) Z doświadczenia to wiem. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 13, 2007 Author Report Share Posted April 13, 2007 Hmm a przy okazji gdzieś nie zrobiło się znów kuku na styku przewodów i "body" gearboxa? ;) Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 (edited) Kto zna budowe v.7 wie że w środku nie ma przewodów. Selektor jest podpięty do silnika i do batki i w takim stanie przylega do body. Mam teraz poskładany gb na kompletnym stocku, przykręcony silnik, kable sobie wiszą, selektor zaizolowany. Na batce i na stykach jest 9.6V. Po złożeniu selektora, silnik naciąga tłok do połowy i tyle. Na M120 naciąga jakies 3 zęby. Tłok jest w prowadnicach. W momencie strzału Na silniku napięcie spada do 0,47V. Czyzby gdzieś zwarcie? A jeśli tak to gdzie?. Nie mam już pomysłów? Edited April 13, 2007 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
szeregowy_miles Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 (edited) Po tym jak silnik naciągnie ci sprężynę do pewnego momentu wyjmij go i małym śrubokrętem (zegarmistrzowskim itp.) zobaczy czy zębatki obracają się czy też są zablokowane. Jeżeli te pierwsze zostaw GB i zastanów się nad silnikiem (możliwe, że któreś uzwojenie poszło czego efektem jest słabsza moc silnika) i elektryką, jeżeli te drugie to przyczyny szukaj w zębatkach i całym układzie pneumatycznym. Edited April 13, 2007 by szeregowy_miles Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 (edited) Zrobiłem jak proponowałeś. Mechanika gb działa poprawnie - śrubokrętem można przesuwać tryb silnikowy. Z tego wynika, że poszło uzwojenie jedno i silnik niewydala? A jeśli już w razie W, to czy takie cudeńko spasi i da rade M140 (oczywiście po zmianie gb)?? Mógłby ktoś zmierzyć napięcie na blaszkach silnika podczas strzału? Edited April 13, 2007 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 13, 2007 Author Report Share Posted April 13, 2007 Pisząc o styku przewodów z GB miałem na myśli okolice selektora. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.