mr-feta Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Witam. Czy zestaw taki jak ten http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=971 będzie pasował do m14 AGM'a? Po za tym że dysza nie będzie pasowała nic konkretnego na ten temat nie usłyszałem ;-) Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
rafcio_21 Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 Będzie, jedyne co to ci się trochę cylinder spiłuje o zębatki ale to nie przeszkadza... Dysza nie będzie pasowała, ale pasuje od deepfire po spiłowaniu. Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Tłok, a nie cylinder się spiłuje :P Pomyliło mi się. Sorki za 2 posty ale nie mogę edytowac. Pozatym chcyałem zapytac...jak się dobrac do wnętrzności M14? Zamawiam części, a nawet nie wiem jak się do tego zabrac XD Quote Link to post Share on other sites
orzech Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 A ja mam takie pytanie. Jakie trzeba zrobić modyfikacje żeby założyć do KART'a bądź AGM'a GB G&P ?? Wiem że rozdzielacz i odsyłacz to wymóg. A jak sprawa z np płytką selektora zespołem styku/spustu ?? Jakieś poważne modyfikacje trzeba robić ?? I czy do tego GB od G&P pasują części od G&G np kostka stykowa, płytka selektora , spust itd. Tobi wypowiesz się ? Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Mam pytanie...ponieważ wiem, że trzeba zrobic spore modyfikacje w KARTcie żeby założyc gearbox G&P, czy to dotyczy też AGM? Bo z tego co słyszałem, AGM, ma troche inny gearbox. Quote Link to post Share on other sites
faragon Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 (edited) witam mam pytanko w związku z m14 (niby cyberguna ale to agm z lepszymi lożyskami ) chodzi o hop-upa pokrętło którym reguluje sie podkręcenie kulki chodzi bez większego oporu w w prawą stronę(można sobie długo kręcić i nic sie nie zmieni) a w lewo jest lekki opór ale to znikomy pozatym jak ustawi hopka (co nie jest łatwe) to po kilkunastu strzałach się rozkręca co zrobić żeby sie tak nie działo? Mam już gumkę guardera ale nie wiem jak się dobrać do komory (zdejmuje osłonę spustu ale i tak nie mogę wysunąć łoża ) z góry dzięki za odpowiedź Edited August 28, 2007 by faragon Quote Link to post Share on other sites
mr-feta Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 żeby zdjąć łoże musisz (po za zdjęciem osłony spustu) lekko wykręcić taką bardzo małą śrubkę na lufie (właściwie to chyba na rurze gazowej) tuż przed osłoną lufy. Jak już zluzujesz tą śrubke to wyciągnij tą niby rure gazową do przodu i łoże powinno sie odłączyć od reszty karabinu. Tak przynajmniej jest w moim AGM'ie. Pozdrawiam Kuba. Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Znalazłem tanią alternetywę dla zębatek po zakupieniu wzmocnionego gearboxa - http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=131 . 300%, na sprężynach w m/s ile to będzie? Quote Link to post Share on other sites
puzel Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Ok 150m/s ale te zębatki nie pasują do AGM :P Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Wiem, ale pasują do gearboxa G&P, który można wstawic do AGM, do stocka M120 bałem się wkładac :P Quote Link to post Share on other sites
pegrin Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Znalazłem tanią alternetywę dla zębatek po zakupieniu wzmocnionego gearboxa - http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=131 . 300%, na sprężynach w m/s ile to będzie? Ok 150m/s ale te zębatki nie pasują do AGM :P Puzel, czytaj ze zrozumieniem i wszystko, a nie tylko to co chcesz... Rafcio, na stocku mam wstawione m100 Mad Oniona (daje 400fps), po około 10tys. kulek wszystko chodzi ładnie, nie ma problemu, a kulki nosi prawie (niewielka różnica) jak u GustaV'a na m130 w M15A4 Rifle ;) Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 No to masz fajnie, ale i tak zostanę przy swoim. I tak wstawiłem już do mojego M14 M120s razem z FTK do v2 (wyszło taniej niż na części + mogę głowice cylindra i dysze sprzedac). Zbieram teraz na głowice cylindra i dyszę z ASGShopu. Potem się pomyśli nad Gearboxem i zębatkami :P PS: To twoje M100, to naprawde źle oznaczony produkt M110 ;) Quote Link to post Share on other sites
faragon Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 (edited) -- Edited September 1, 2007 by faragon Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 No i przeszedł tuning do M120, narazie przebieg to jakieś 500 kulek - bez zarzutów. Poszedł cylinder, głowica tłoka, tłok i sprężyna M120 firmy JBU oraz łożyska kulkowe Systema. Mam tylko problemy z dyszą na M120 i batcę 9.6 - dysza nie nadąża za gearboxem i pełno powietrza mi ucieka. Może uszczelniona i wzmocniona deep fire co śda... Quote Link to post Share on other sites
faragon Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 dobra otworzyłem skubańca ale pojawił się kolejny problem chciałem włożyć gumkę guardera ale zobaczyłem ze jest sporo dłuższa od stockowej i tu moje pytanie czy trza guardera uciąć czy jakiś inny sposób i czy ucięcie (4-5 mm) nie zmieni właściwości gumki Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 Ja nie ucinałem Systemy, poza tym Systemę lepiej byś kupił, znacznie lepsza jest:P Quote Link to post Share on other sites
faragon Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 ale już kupiłem to wstawię:P pozatym to stock więć ona + dystanser madbulla i będzie git:D ale jeżeli nie utne to ten kawałek plastiku który blokuje lufę w jednej pozycji to na gumke wejdzie nie będzie już tak dobrze usztywniał Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted September 2, 2007 Report Share Posted September 2, 2007 Od tej strony to możesz ciąć,ale załatw to potem teflonem bo rowek w lufie który trzyma gumke na swoim miejscu przepuszcza dużo powietrza. A gumka systema jest miększa od guardera i szybciej sie posypie. Quote Link to post Share on other sites
Tomol Posted November 11, 2007 Report Share Posted November 11, 2007 No i stało się. Mam tylko auto. Czy jest jakiś patent żeby z powrotem przywrócić single, albo go nawet zablokować na single? Gdzieś czytałem, że aby był single, taka blaszka w selektorze musi być w dolnej pozycji, ale jak ja ją tak ustawię, to jak nacisnę spust ona i tak sie podnosi (podnosi się i opada cyklicznie) i jest auto. Da się coś z tym fantem zrobić? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć na powyższe pytanie?? ponieważ mam ten sam problem.... Quote Link to post Share on other sites
szczypik Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 (edited) Dzisiaj napisałem do Krakmana z pytaniem jaka jest długośc lufy i sie bardzo zdziwiłem, ponieważ gdy czytałem temat to twierdzicie że w m14 agm jest lufa 550mm, a krakman powiedział że długośc lufy wynosi 510mm i teraz nie wiem jaka kupic Edited December 7, 2007 by szczypik Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 No i stało się. Mam tylko auto. Czy jest jakiś patent żeby z powrotem przywrócić single, albo go nawet zablokować na single? Gdzieś czytałem, że aby był single, taka blaszka w selektorze musi być w dolnej pozycji, ale jak ja ją tak ustawię, to jak nacisnę spust ona i tak sie podnosi (podnosi się i opada cyklicznie) i jest auto. Da się coś z tym fantem zrobić? czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć na powyższe pytanie??ponieważ mam ten sam problem.... Możliwe, że trzeba dokręcić 4 śrubki przy niej, było to już gdzieś opisane. A jak zablokować? Coś trzeba wyciąć w płytce selektora ognia. Wyślij na serwis, żeby Ci to zrobili. Rozmawiałem o tym z Krakmanami kiedyś - 5 minut roboty. Quote Link to post Share on other sites
Tomol Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 Odnośnie problemu z Auto, wystarczy przyjrzeć się mechanizmowi działania selektora ognia i spiłować jego elementy w dwóch miejscach. Chyba w każdym aegu zasada działania singla jest taka, że jajowaty twór pod zębatką naciągającą tłok powoduje unoszenie się takiej blaszki w selektorze. Blaszka to z kolei w odpowiednim momencie zrzuca ze spustu element powodujący łączenie styków i przepływ prądu. W M14 miałem taki problem, że ta blaszka nie podnosiła się już na taką wysokość aby zrzucić element dotykający styków. Wystarczyło jednak podpiłować taki plastikowy dynks, za który łapie dzyndzel spustu i jest git. Podejrzewam, że tryb single zanika, ponieważ wytarciu ulega element stykający się z tym jajem pod zębatką. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 mam pytanie: czy przy M120 systemy użyć łożysk kulkowych czy już ślizgowych? pzdr Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Wrzucaj cierne, większe bezpieczeństwo i mniej stresu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.