Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

WGC custom - składak G&P ?!


Recommended Posts

  • Replies 297
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przeczytałem 2 raz temat i dalej niewiem czy nadal wkładają ten badziewny tłok do replik czy już jest jakiś znośny. Jeśli dalej jest ten shit to na jaki go wymienic ? Systema, Deep Fire, Classic Army, Guarder czy coś innego ? To prawda, że czerwone tłoki systemy to "nieporozumienie" i nie warto go brac ?

Link to post
Share on other sites

Na 92% dostaniesz G&Powski niebieski tłok. Profilaktycznie można wymienić, ale po co, skoro dobry?

Tak, te Systemy są wyjątkowo kruche.

Polecam Deep Fire. Z 1 zębem metalowym tak do M120 i z ząbkami 'full metal' powyżej (lub poniżej - jeśli kasy nie szkoda).

Edited by pafcio0
Link to post
Share on other sites

Okablowanie jest znacznie lepsze. Tłok w G&P jest niebieski czyli bardzo dobry.

Ja bym ogólnie wziął WGC ale biorąc poprawkę na to, że musze nad nim popracować. Tylko, że ja sobie moge podłubać. Jeśli ktoś nie chce/nie może/nie umie to bierze G&P i ma wszystko w dupie.

Ostatnio przeglądałem G&P kupione w Polsce z 6 miesięcznym przebiegiem (ponad 30K kulkasów) i nie było w środku ŻADNEGO śladu zużycia. DOSŁOWNIE ŻADNEGO!

Jak nówka wyglądał. W WGC po 4 miesiącach było w środku masę jakichś niebieskich, plastikowych "kłaczków" (?). Skąd? Nie wiem, jedynie blokada spustu i płyka selektora były w tym kolorze. No i bodaj zespół styków, ale nie pamiętam dokładnie.

Link to post
Share on other sites

Hmm.. moja jest czerwona, która przy tym jak rozbierałem body chyba pękła, ale cóż "Kropelka" w łape i po kłopocie. Apropos wyciągania gearboxa z body... Męczyliśmy się z kumplem z 1/2 h, przy okazji wymiany sprężyny i dopiero gdy zrobiliśmy małą "dźwignie" to wyszedł.

Link to post
Share on other sites

Ugh. Really?

No to musiałem opacznie zrozumieć poniższe zdania... Pardon, angielski miałem w liceum, dawno, dawno temu...

 

G&P Blue Polycarb pistons (previously thought to be the best piston on the market) started to snap their back ends off left and right. Soon after G&P came out with a White Polycarb piston which seems to be like the original (as in extremely good quality).
Link to post
Share on other sites

Miał ktoś może akcję, że WGC Custom z metalową dyszą G&P strzelał słabo z powodu niedoskonałego tappeta GP, czy też zbyt "długiej" dyszy?

 

Akurat miałem taki przypadek, że dysza nie zawsze cofała się tak jak powinna (o 1mm czy 0,5mm) co powodowało, ze co drugi strzał byl słabszy, co było wyraźnie widać.

 

Były 3 możliwości

 

a spiłować dyszę

b wymienić dyszę

c wymienić tappeta

 

wymieniłem dyszę, ponieważ miałem pod ręką guardera, która była minimalnie krótsza i teraz jest ok.

Edited by Bajkos
Link to post
Share on other sites

Ja ze swojego M4 tyle, że WGC Custom New Type strzelam z 0,2g i jest gicior. Sprawdze jeszcze 0,25 może będzie lepiej.

 

Co do batki to mam dwie. Intelleckt 9,6V 1200MHa i Intelleckt 9,6V 2000MHa RC. Na tej pierwszej nie boje ię używać auto. Ale na tym RC rof jest jak dla mnie za duży i boje się o tłok, który niestety jest biały.

 

Lufa,komora i gumka poszły na zmianę jak tylko dotknąłem mojej M4. Stockowa lufa w komorze latała na lewo i prawo jak tylko chciała. Nawet jej nie sprawdziłem. Co do niebieskich plastików w komorze rozbierałem co najmniej 4 razy i nic mi nie pękło.

W najbliższym czasie pora na jakiś mocniejszy tłok i nową dysze- byle by nie z metalu bo szkoda komory.

 

Ogólnie to jestem zakochany w tej replice. Po przejściu z Chinola na to "G&P" brak mi słów. Dodatkowo w prezencie M4 dostała ACOG'a i tłumik dźwięku King Arms. Jak wygląda? Proszę bardzo:

 

img2042md6.th.jpg

 

Jakieś pytania?

 

Walcie śmiało na PW.

Edited by Hawk14
Link to post
Share on other sites

 

Akurat miałem taki przypadek, że dysza nie zawsze cofała się tak jak powinna (o 1mm czy 0,5mm) co powodowało, ze co drugi strzał byl słabszy, co było wyraźnie widać.

 

 

 

Ja bym raczej powiedział, ze dysza za głęboko wchodziła do komory co mogło powodować wyginanie kołnierza gumki HU i przez to nieszczelność. Samo cofanie nie ma żadnego znaczenia.

Link to post
Share on other sites

Hawk, dostajesz +3 do celności :]

 

A to nie jest tak, że jak jest rc, to można to liczyć jako + ogniwo więcej? Pytam, bo szczerze mówiąc, nad rof przekładam bardziej żywotność. Poza tym, strzelałem z customa(też a3), z tą bateryjką w środeczku, i śmigał.

A co do pieniędzy, to w granicach 180zł bym chciał się zmieścić(plus koszty ładowarki etc.).

 

Pozdrawiam, Wojtek

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...