Szarak Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 (edited) Mj kumpel coś tam zauważył że nie są jakieś zbytnio "zajebaszcze" no ale jakoś na razie się zbytnio tym nie przejmuje :P Edited December 30, 2007 by Szarak Quote Link to post Share on other sites
matrix703 Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Przeczytałem 2 raz temat i dalej niewiem czy nadal wkładają ten badziewny tłok do replik czy już jest jakiś znośny. Jeśli dalej jest ten shit to na jaki go wymienic ? Systema, Deep Fire, Classic Army, Guarder czy coś innego ? To prawda, że czerwone tłoki systemy to "nieporozumienie" i nie warto go brac ? Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 (edited) Na 92% dostaniesz G&Powski niebieski tłok. Profilaktycznie można wymienić, ale po co, skoro dobry? Tak, te Systemy są wyjątkowo kruche. Polecam Deep Fire. Z 1 zębem metalowym tak do M120 i z ząbkami 'full metal' powyżej (lub poniżej - jeśli kasy nie szkoda). Edited January 6, 2008 by pafcio0 Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 A co powiecie o białym tłoku G&P? Mojo: masz biały czy niebieski? Co z tymi kablami userzy WGC Custom? Najbardziej mnie interesuje okablowanie w wersjach z batkami w chwycie przednim. Body w G&P łamie się po wyjęciu 1 pina? Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
mojopl Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 Mam biały tłok :) Niedługo do wymiany bo w ząbkach już jest ładna scieżka wyryta :) Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 Ja mam niebieski. Nie nie łamie się tylko wysuwa do przodu. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Okablowanie jest znacznie lepsze. Tłok w G&P jest niebieski czyli bardzo dobry. Ja bym ogólnie wziął WGC ale biorąc poprawkę na to, że musze nad nim popracować. Tylko, że ja sobie moge podłubać. Jeśli ktoś nie chce/nie może/nie umie to bierze G&P i ma wszystko w dupie. Ostatnio przeglądałem G&P kupione w Polsce z 6 miesięcznym przebiegiem (ponad 30K kulkasów) i nie było w środku ŻADNEGO śladu zużycia. DOSŁOWNIE ŻADNEGO! Jak nówka wyglądał. W WGC po 4 miesiącach było w środku masę jakichś niebieskich, plastikowych "kłaczków" (?). Skąd? Nie wiem, jedynie blokada spustu i płyka selektora były w tym kolorze. No i bodaj zespół styków, ale nie pamiętam dokładnie. Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Hmm.. moja jest czerwona, która przy tym jak rozbierałem body chyba pękła, ale cóż "Kropelka" w łape i po kłopocie. Apropos wyciągania gearboxa z body... Męczyliśmy się z kumplem z 1/2 h, przy okazji wymiany sprężyny i dopiero gdy zrobiliśmy małą "dźwignie" to wyszedł. Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Podsunę nawet ciekawą rzecz do lektury: http://www.airsoftforum.com/board/index.php?showtopic=85153 Można się nie ze wszystkim zgadzać, nie mniej jednak interesujące rzeczy są. M.in. zapewne dyskusyjna jest teza, jaką ktoś z powyższej dyskusji postawił, że to białe tłoczki są naprawdę dobre, a niebieskie pękają. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Kolego, to było na odwrót ;-) . Chłopaki pisali, że białe są do kitu a niebieske dobre... Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Ugh. Really? No to musiałem opacznie zrozumieć poniższe zdania... Pardon, angielski miałem w liceum, dawno, dawno temu... G&P Blue Polycarb pistons (previously thought to be the best piston on the market) started to snap their back ends off left and right. Soon after G&P came out with a White Polycarb piston which seems to be like the original (as in extremely good quality). Quote Link to post Share on other sites
La Chupacabra Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Mam pytanko: jaka dlugosc ma lufa w G&P CQBR ? gdzies czytalem, ze 10,5 albo 10,3 cala Quote Link to post Share on other sites
osek Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 Mam pytanko: jaka dlugosc ma lufa w G&P CQBR ? gdzies czytalem, ze 10,5 albo 10,3 cala Ja mam MK18 Mod O (wymiary chyba takie same) i lufa ma 30 cm. Quote Link to post Share on other sites
Baykos Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 (edited) Miał ktoś może akcję, że WGC Custom z metalową dyszą G&P strzelał słabo z powodu niedoskonałego tappeta GP, czy też zbyt "długiej" dyszy? Akurat miałem taki przypadek, że dysza nie zawsze cofała się tak jak powinna (o 1mm czy 0,5mm) co powodowało, ze co drugi strzał byl słabszy, co było wyraźnie widać. Były 3 możliwości a spiłować dyszę b wymienić dyszę c wymienić tappeta wymieniłem dyszę, ponieważ miałem pod ręką guardera, która była minimalnie krótsza i teraz jest ok. Edited January 17, 2008 by Bajkos Quote Link to post Share on other sites
Filip von Izabelin Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Bo sklepy sobie rożnie piszą. Standardowo długa eM16tka G&P ma około 360-70fps na 0,20tkach. Ja wymieniłem w swojej tylko lufę na gumkęHU (na preckę systemy oraz gumka guradera) i chrono pokazało 380 fps na 0,25g!!!!! na auto i 385 na singlu. Quote Link to post Share on other sites
Parafian12 Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Heh przy masowym zamówienie połowę taniej ,nie ma gwarancji ale w G&P i tak mało co się grzebie.Strzeklac z 0.25 czy 0.20 A jaka batka lepsza 8.4 czy 9.6.Bardziej zależy mi na żywotności repliki Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 (Moja stockowa M4 G&P [była to jeszcze starsza wersja - poznacie po tej starej kolbie] wycisnęła na chrono 370 fps) Myślę że bateria 8,4V na ogniwach Sanyo powinna zapewnić żywotność ;). Strzelać tylko i wyłącznie z .25! Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 (edited) Ja ze swojego M4 tyle, że WGC Custom New Type strzelam z 0,2g i jest gicior. Sprawdze jeszcze 0,25 może będzie lepiej. Co do batki to mam dwie. Intelleckt 9,6V 1200MHa i Intelleckt 9,6V 2000MHa RC. Na tej pierwszej nie boje ię używać auto. Ale na tym RC rof jest jak dla mnie za duży i boje się o tłok, który niestety jest biały. Lufa,komora i gumka poszły na zmianę jak tylko dotknąłem mojej M4. Stockowa lufa w komorze latała na lewo i prawo jak tylko chciała. Nawet jej nie sprawdziłem. Co do niebieskich plastików w komorze rozbierałem co najmniej 4 razy i nic mi nie pękło. W najbliższym czasie pora na jakiś mocniejszy tłok i nową dysze- byle by nie z metalu bo szkoda komory. Ogólnie to jestem zakochany w tej replice. Po przejściu z Chinola na to "G&P" brak mi słów. Dodatkowo w prezencie M4 dostała ACOG'a i tłumik dźwięku King Arms. Jak wygląda? Proszę bardzo: Jakieś pytania? Walcie śmiało na PW. Edited January 19, 2008 by Hawk14 Quote Link to post Share on other sites
fojciech Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 (edited) Pisałem do WGC w sprawie średnicy lufy, i WGC Coustom nie ma (jak podaje asgshop) średnicy 6.05, ani 6.08 jak niektórzy piszą tylko 6.07mm Edited January 24, 2008 by fojciech Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 Akurat miałem taki przypadek, że dysza nie zawsze cofała się tak jak powinna (o 1mm czy 0,5mm) co powodowało, ze co drugi strzał byl słabszy, co było wyraźnie widać. Ja bym raczej powiedział, ze dysza za głęboko wchodziła do komory co mogło powodować wyginanie kołnierza gumki HU i przez to nieszczelność. Samo cofanie nie ma żadnego znaczenia. Quote Link to post Share on other sites
łosiu Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 9,6V 2000MHa RC Czyli jak RC to lepiej brać 8,4? Pytam, ponieważ m-ka już płynie, a pojęcie o bateriach znikome. Waham się więc pomiędzy Sanyo RC, a G&P. Pozdrawiam, Wojtek Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Strzelam, że płynie ze stałą kolbą M16A3. Ja bym brał Sanyo RC 9,6 3300Mha albo mniej troszkę- zależy ile masz kasy. Weź na pewno coś typu 9,6 RC. Reakcja na spust prawie natychmiastowa i rof piękny. Warto! Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 A ja bym się obawiał do stocka wsadzać RC 9,6. Ta batka (9,6 Sanyo) to pracuje wyśmienicie z M120, a nawet M130. Do M100 8,4 RC wystarczy. Quote Link to post Share on other sites
łosiu Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Hawk, dostajesz +3 do celności :] A to nie jest tak, że jak jest rc, to można to liczyć jako + ogniwo więcej? Pytam, bo szczerze mówiąc, nad rof przekładam bardziej żywotność. Poza tym, strzelałem z customa(też a3), z tą bateryjką w środeczku, i śmigał. A co do pieniędzy, to w granicach 180zł bym chciał się zmieścić(plus koszty ładowarki etc.). Pozdrawiam, Wojtek Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Za 180zł można mieć Sanyo RC 8.4 3600mAh NiMH na batimexie. Sam planuje kupić ta baterie do mojej emki która nadejdzie z obecnym zamówieniem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.