Szarak Posted July 27, 2008 Report Share Posted July 27, 2008 Tak, przed rozkręceniem guna zauważyłem, że dzwięk strzału był bardziej tępy, pusty. Tak pozatym to wczoraj mi się całkowicie ta zebatka spie... no tego, wiec trzeba już nową kupić. Quote Link to post Share on other sites
Wukasz Posted July 27, 2008 Report Share Posted July 27, 2008 (edited) Pytanie do osób z problemami z zębatkami. Czy zaraz po zakupie wypodkładkowaliście GB? Bo podkładkowanie jest zrobione w stocku WGC Custom fatalnie. EDIT I mój WGC Custom był suchy w środku. Smarowanie niezbędne. Edited July 27, 2008 by Wukasz Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted July 27, 2008 Report Share Posted July 27, 2008 U mnie podkładkowanie było ok, smarowanie także bez zastrzeżeń... Wydaje mi się, że zębatki mają błędy kontsrukcyjne. Nie możliwością jest, aby tak wielu osobom poszły zębatki w identyczny sposób. Quote Link to post Share on other sites
Cygano Posted July 27, 2008 Report Share Posted July 27, 2008 (edited) U mnie podkładkowanie było ok, smarowanie także bez zastrzeżeń... Wydaje mi się, że zębatki mają błędy kontsrukcyjne. Nie możliwością jest, aby tak wielu osobom poszły zębatki w identyczny sposób. Mi w moim M16A3 WGC CUSTOM poszła oś zębatki silnikowej, po prostu pękła od tak... Nie dowiedział bym się o tym pewnie jeszcze długo, gdyby gearbox nie był rozbierany do przeglądu, okazało się że już dość długo gearbox tak śmigał - o dziwo normalnie, niestety pęknięta ośka spowodowała jaj prace pod kątem lekkim co zaowocowało podtarciem zębów na zębatce silnika oraz uszkodzeniem 2 łożysk kulkowych.. po wymianie na zębatkę CA i nowe łożyska wszystko śmiga, Może to jakaś wada masowa? Edited July 27, 2008 by Cygano Quote Link to post Share on other sites
reggie Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Witam Może mnie ktoś oświecić jeżeli WGC Custom to w 95% G&P to jakim cudem tyle podzespołów się w nim sypie? Jak np. tłok, głowica tłoka, zębatka środkowa, silnikowa itd? Czy G&P też jest tak awaryjne jak WGC Custom? Czy ktoś z Was ma replikę M16A3 + M203 i by mógł zrobić zdjęcie prawej strony rebliki?? Z góry dziękuję. Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 (edited) Nie są, aż tak awaryjne, po prostu zbyt długo zwlekałem z przeglądem guna i dlatego prawdopodobnie pierdalnęła ta zębatka. Edited July 28, 2008 by Szarak Quote Link to post Share on other sites
reggie Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Mógłby mi ktoś dać na PW zdjęcie prawej strony jakiegokolwiek WGC Customa Quote Link to post Share on other sites
reggie Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Przepraszam za post pod postem, ale nie da się edytować. Mam jeszcze jedno pytanie jakiej średnicy jest lufa w WGC Custom? Taka jak w G&P tj. 6.05?? Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Hm, w teamie mamy dwa WGC Customy : "M5 RAS" i M16A4. Wcześniej chłopaki mieli obaj po M16A3 + M203. Nic w nich się nie stało. Strzelane na batkach 8,4V SANYO. Te starsze wywaliły po 20k kulek jakoś, a te nowe robią pod 10k obecnie. Nic absolutnie nic się nie dzieje. Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Mi wczoraj rypnęły chyba zębatki. Emeczka nówka M16A3 z m203, GP, nie wgc custom. przebieg: niecałe 2k kulek!!! batka 8,4. Strzeliłem i karabin zrobił bardzo groźne "grrrr" i przestał strzelac. Coś te GP dupne robią. Tyle kasy w piach. Zastanawiam się jakie będą najlepsze zębatki do stokowej sprężyny? Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 (edited) Dziwne. Ale szczerze to mi się teraz przypomniało. Mianowicie, dzień przed smarowaniem, nie mogłem się powstrzymać i wziąłem trochę smaru na płaski mały śrubokręt i nałożyłem go delikatnie bez rozkręcania GB na zębatkę tłokową (wiecie tam gdzie widać sprężynę trochę ta zębatka wystaje). Później po paru strzałach zablokował mi się w dziwny sposób spust i to był koniec mojej przygody na ten dzień. Nazajutrz dowiedziałem się że mam zepsutą tą zębatkę środkową, ale nie wiązałbym ze sobą tych faktów. Natomiast w sobotę zgubiłem jeszcze pina od body górnego i guna mam na izolce. Pech, po prostu pech. Cóż, ja czekam teraz aż WGC wypuści (o ile wypuści) to M4 od G&P/WGC Custom. A M16 pójdzie na ścianę aby straszyć gości (i może siostre ;)) Moje posty ostatnio mogą brzmieć trochę odstraszająco, ale myślę, że mam po prostu pecha. U mnie w ekipie też są 2 M16A4 RAS G&P i spisują się znakomicie. I jestem na tyle szalony, tak lubię tę markę, że zaryzykuje kupić produkt G&P drugi raz. Edited July 28, 2008 by Szarak Quote Link to post Share on other sites
reggie Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Jaka średnice ma lufa wewnętrzna?? I czy stock wytrzyma batkę 9.6 V 1400 mAh Intellecta? Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 (edited) Wytrzymać wytrzyma, ale ROF w G&P na 8.4 w stocku jest wg. mojego zdania wystarczający. Lufa o ile się nie mylę to 6.05mm Edited July 28, 2008 by Szarak Quote Link to post Share on other sites
fojciech Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 lufa ma 6.07 trochę dziwne, ale o lufę pytałem się samych żółtków 9.6 nie radzę w stoku bo paru kolesi włąsnie w ten sposób zmieliło zębatki. ja na 9.6 3300 G&P wywaliłem ok 6k kulek później jak się wystraszyłem co ludziom robi 9.6 to ująłem ogniwo , na 8.4 przeszło 4k kulek i na zebatkach i tłuku zero śladów zużycia. Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Ja mam 9.6V 3000 KAN`a, na sprężynie M120 i ROF jest (a na razie raczej powinienem mówić był) świetny, a po 10k BB zęby zębatek są jak nowe. Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Szarak, mi też ostatnio zgubił się pin. Z powodzeniem zastąpiła go zwyczajna śrubka, jednak aspekt estetyczny, który jest dla mnie dosyć ważny ciągnie mnie do kupna nowego. Do tego, tak jak już pisałem wcześniej zębatki chodzą nie tak jak powinny (zbyt głośno), może pod koniec tygodnia będę miał czas to zaglądnę do środka i sprawdzę co i jak i zdam relację. Quote Link to post Share on other sites
łosiu Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 U mnie też ten pin dziwnie lekko chodzi... musze się mieć na baczności :] Mi również poszła zebatka - pierwsza, silnikowa. Skończyła swój żywot akurat na końcu strzelanki. Jak się okazało po otwarciu gearboxa i zresztą po samej praktycznie zerowej reakcji spustu, styki były tak usyfione, że goście na strzelaniu naciskając spust myśleli że replika nie działa. :] Ze stykami problem pojawił się już wcześniej. Praktycznie od samego początku. Replika miała problemy z szybkim oddaniem strzału. Trzeba się było wysilić, żeby obwód się zamknął. Pytanie, czy to może mieć jakikolwiek wpływ na żywotność zębatki... pewnie nie. Mam teraz helikalne zębatki systemy original i wszystko pięknie śmiga. Co nieciekawe to to, że w chwycie już parę miesięcy temu wypadł mi gwint na imbus... moje usilne próby wciśnięcia go delikatnie spęłzły na niczym, więc w ruch musiało pójść narzędzie debila - młotek. BTW Podejrzewam, że wgcshop idzie teraz troszke na ilość - tani dolar, mają pewnie mnóstwo zamówień (kumpel ma kilkuletnie m16vn, nic się nie psuje, całkowity stock, taką replike byśmy chcieli :])- i podupadła troszke kontrola jakości. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Co do wypadającego pina - przedni pin często się wyjmuje (znaczy się jeśli ktoś często grzebie w replice) więc się zwyczajnie wyrabia. Ja poradziłem sobie odrobiną kleju polimerowego (jest przezroczysty, nie łapie metalu ale za to wypełnia wolną przestrzeń między pinem a otworem na niego). Pin wychodzi tylkow tedy kiedy ja tego chcę. Wystarczy kropla kleju na kilkanaście "wyciągań" pinu :) Szkoda że sama konstrukcja pinu nie jest tak rozwiązana jak w ICSie (sprężynujący zatrzask) albo w G&G (pin łatwo wybić, ale ma blokade przed całkowitym wyjęciem, bodajże tak samojest w ostrych eMkach...). Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Fakt,. racja :) Dość często bawię się w rozbieranie body :P Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Wystarczy owinąć pin taśmą teflonową. Problem znika. Co do zębatki- gdybym nie otworzył gb to pewnie i do teraz by działało na złamanym trzpieniu. Po prostu gb stał się trochę głośniejszy... Styki w G&P nie powinny przyspażać problemów... Są na prawdę dobre. Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Po prostu gb stał się trochę głośniejszy... Czyli jednym z objawów była głośniejsza praca GB? Oj coraz bardziej boję się, że moje obawy się potwierdzą. Najprawdopodobniej w weekend będę rozbierał GB mojej eMuś i zdam relację jak wygląda GB po 3,5-4k kulek. Quote Link to post Share on other sites
SebaGt90 Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 (edited) Pina przedniego już zgubiłem :) zastąpiony został pinem od CA. Na M120 oraz baterii Sanyo 1700mAh 8.4V 3tys. kulek oraz poważna zacinka (słychać było jak zębatki się mieliły) myślałem stuprocentowo, że tłok oraz zębatki do wymiany ale wymieniłem tylko rozerwaną gumeczkę Hop-Up'a i... o dziwo wszystko działa bez żadnych problemów, po zacince wystrzelone 1k kulek i nadal działa bez zarzutów. Niedawno otwierany GB, delikatnie zużyte zęby na tłoku reszta jak nowa (tłok biały). Edited July 31, 2008 by SebaGt90 Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 Co do tłoka- wyminił bym i to jako pierwszy z komponentów na twoim miejscu. Mały uszczerbek na tłoku, plastik wpada po między zębatki i masz dużo więcej do wymiany. Ten tłok nie zasługuje na zaufanie. Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 (edited) Dziś rozebrałem GB. Trzpień zębatki cały, a przyczyną głośniejszej pracy było rozwalone łożysko przy zębatce środkowej :strach: ( chyba jestem pierwszy któremu padły łożyska). I tu pytanie do Was, jakie łożyska były by odpowiednie, jakie polecacie? Zaznaczam tutaj, że nie będę wymieniał od razu całości, tylko parę przy zębatce środkowej. P.s. Wszędzie pisze, że silnik jest M120 high speed, a ja na silniku mam M140 High Torque;) Edited August 2, 2008 by Maciek1 Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 Musieli się kopnąć, albo innego nie mieli :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.