edhunter Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 Mi sie przydażyła ciekawa historia z moim g&p. A mianowicie w całkeim nowej broni, przebieg może 3k poszedł mi tłok i oba łożyska od zębatki która go naciaga. Kuleczki z łożusk były dosłoweni wszedzie a podkłądki powyginane jak by w nie kto młotkiem z dłutem walił. Jest to prawdopodobnie moja wina bo latałem z batką 10,8V na stocku ale jak sie wywala ciężkie pieniądze na replike to można oczekiwać że wytrzyma trochę większe obciązenia niz stok JG. Dla zainteresowaych rofem na takiej batce to realcap szedł w około sekundę. :killer: Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 To bez sensu używać RC, czyli czegoś co ma podnosić realizm zabawy i jednocześnie dążyć do takiej szybkostrzelności... Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 (edited) Ja mam 9.6 1800 Sanyo i łożysko przy zębatce środkowej poszło się je***ć po około 3,5k kulek. Jest możliwe to, że trzpienie zębatek łamią się przez rozwalone łożyska? Może to po prostu one są słabe a nie zęby mają wadę konstrukcyjną. ;-) Edited August 4, 2008 by Maciek1 Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 No właśnie! Może po zakupie G&P trzeba dać do serwisu/koledze albo samemu zrobić porządny przegląd techniczny + wypodkładkowanie, ustawienie zębatek, smarowanie. Ja tak nie zrobiłem. Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 (edited) Przepraszam za post pod postem, edytować nie można. Teraz przymierzam się do kupienia nowej eMki od G&P - tym razem krótkiej. Moim celem jest osiągnięcie coś na wzór M4 SOPMOD. Z uwagi na niski stan konta, na początek będę musiał kupić bazę. W zależności od tego co będzie dostępne to kupię WGC CUSTOM M4 Commando, albo M4 zwykłe o ile się pojawi. Od razu do tego mam zamiar kupić tą ładną klapke wyrzutnika łusek, aby zastąpić tą okropną stockową od G&P, koszt chyba 11$. Przy następnym zamówieniu biorę zestaw przedniego gripa z R.I.S.`ami do M4, lufę precyzyjną KM-Head`a i komorę Hop-Up King Arms. Gdy uzbieram dodatkowe pieniądze na kolejne zamówienie z WGC będę chciał włożyć docelowo do repliki sprężynę M120 i zestaw Bore-Up (tutaj waham się właśnie między Guarderem a Systemą) plus jakiś wzmocniony tłok. Na koniec pozostanie mi tylko kupienie jakiejś dobrej kopii AN PEQ II z miejscem na baterię lub bez (Gdzie będzie lepiej trzymać baterię z przodu w AN PEQ II czy z tyłu w ładownicy na kolbie?). Co o tym sądzicie? Edited August 4, 2008 by Szarak Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Tłok DF kup. Ja w swoim M16 z WGC Custom używałem baterii 9,6 Intellect na niej jakieś 4k kulek teraz mam 8,4 Sanyo RC i jakies 1,5k przebiegu na samym początku jak dostałem karabin bawiłem się w GB czy całość pasuje dobrze. Nie mam zastrzeżeń a po 4k kulek nie mam narazie śladu zużycia na tłoku(biały). Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Chciałem jeszcze tylko sprostować, że zamiast AN PEQ II mogę kupić Kolbe SF G&P z baterią. Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 U mnie przy morderczym ROFie tłok jest w stanie bdb, zębatki bez śladów zużycia, głowica tłoka cała i zdrowa, jedynie te nieszczęsne łożysko.;/ @Szarak w przyszłym roku jeżeli nie będzie na WGC RIS'a od ICSa to będę zastanawiał się nad podobnym zestawem, z tym, że 120 + bore up będę wkładał do m16, a m4 zostawię w stocku. Baterie lepiej umieścić w okolicach kolby, żeby wyważenie repliki było lepsze, sam zapewne poprowadzę kable do tyłu i baterie włożę do ładownicy na normalnej kolbie. Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 (edited) Sprawdziłem dziś u konkurencji : http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=16223. Wiem, że WGC Custom to prawie to samo co to. Ale wole się upewnić. W sumie jakbym kupił to to koszt jest taki sam bo i tak do wymiany pójdą: przedni grip, kolba, bore-Up, sprężyna, lufa, komora HU, tłok. Moje pytanie. Co teraz mi doradzicie. Może jakość złożenia będzie lepsza itd. Bo w moim M16A2 było parę skaz na body ( widoczne kółko po odlewaniu itd. ). Czyli jak to było? W WGC Custom o ile dobrze pamiętam różnicą były kable, oznaczenia Colta i coś tam jeszcze (przypomnijcie mi:P) Pozdrawiam Szarak Edited August 4, 2008 by Szarak Quote Link to post Share on other sites
łosiu Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Moja emka znowu mnie zaskoczyła, tym razem pozytywnie :] Po osatnim pomiarze na kulkach 0,2 wskazała magiczne 396 Fpsów na stockowej sprężynie, bez teflon-fixów czy innych doszczelnień. Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Już wiem co sypnęło sie w moim aeg'u. Starła się zębatka osi silnika! Karabin nówka z redwolfa (m16a3+m203). Kumpel nie może wyjąć tego badziajstwa i prawdopodobnie do wymiany idzie cały silnik. Trzeba było kupić chinola i wymienic bebechy, taniej by wyszło. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted August 5, 2008 Report Share Posted August 5, 2008 @ Szarak- masz biały czy niebieski tłok? Wklejałem gdzieś zdjęcia swojego po 10k. @ Łosiu- u mnie stok walił konkretnie, podejrzewam że coś koło tego. Boje się dowiedzieć ile teraz wali... Co do łożysk- zastanawia mnie co może być powodem ich psucia. Dochodzę do wniosku, że jedyną możliwością może być za dużo podkładek i zbyt duży rof. WGC Customy składają nasi skośni koledzy ze wschodu. Według mnie czasami zdarzy się jakieś niedopatrzenie i takie rzeczy się zdarzają. Porównał bym to do loterii związanej z modelami "2 klasy". Ja od teraz mam założnie- przychodzi do mnie nowa replika- sam robię przegląd zerowy. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted August 5, 2008 Report Share Posted August 5, 2008 Nie, no z tłokiem nie mam żadnych problemów jedyne co po 10 k kulek już mam trochę zjechane zęby na nim. Kolor niebieski, pisałem już kiedyś. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted August 5, 2008 Report Share Posted August 5, 2008 No właśnie- niebieski... Jedni dostają niebieskie tłoki, inni silniki M140- ehh. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted August 5, 2008 Report Share Posted August 5, 2008 Ja mam biały tłok i po 3k żadnych oznak zużycia: bateria Li-Po 11,1V 2200mAh 15C i sprężyna Stock, Rof nie ziemski :D Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted August 5, 2008 Report Share Posted August 5, 2008 Podkładek za dużo nie jest, bo zębatki obracają się swobodnie na stockowym podkładkowaniu. Ja mam tłok biały i po 4 tys ma jedynie ledwo widoczne otarcia pojedynczych zębów. Quote Link to post Share on other sites
łosiu Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 Mój biały tłok przestrzelał już 17 tysięcy kuleczek. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted August 8, 2008 Report Share Posted August 8, 2008 Mógł byś nam go pokazać? Jakieś zdjęcia? Proszę ;) Na jakim pakiecie strzelasz? Quote Link to post Share on other sites
Filip von Izabelin Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 Mi sie przydażyła ciekawa historia z moim g&p. A mianowicie w całkeim nowej broni, przebieg może 3k poszedł mi tłok i oba łożyska od zębatki która go naciaga. Kuleczki z łożusk były dosłoweni wszedzie a podkłądki powyginane jak by w nie kto młotkiem z dłutem walił. Jest to prawdopodobnie moja wina bo latałem z batką 10,8V na stocku ale jak sie wywala ciężkie pieniądze na replike to można oczekiwać że wytrzyma trochę większe obciązenia niz stok JG. Dla zainteresowaych rofem na takiej batce to realcap szedł w około sekundę. :killer: G&P nie bez powodu zaleca korzystanie z 8.4v, :P a potem ludzie się dziwią że na 10,8v padają zębatki i tłok. Zauważyłeś może że ROF w JG z 10,8v jest podobny do G&P z 8.4v? Bo silnik w G&P jest "ciut" lepszy niż ten w chinolu. Generalnie na stockowe G&P to max to large 8.4v i mini 9.6v. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 No co Ty? Na 10,8 V Large też można. U mnie wytrzymało całe 3-4 k kulek :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 U mnie przy 9.6V Large wytrzymało całe 3-4k kulek.;) Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Kumpel ma WGC Custom M5 RAS i 9,6V 3300 mAh RC. Póki co jakieś 2k kulek i jest git. Wcześniej na 8,4V 2000 mAh SC kilka ładnych tysięcy. Może mu się tak trafiło. Quote Link to post Share on other sites
Filip von Izabelin Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Mój na 9.6v Intellecta 3600maH wytryzmał 6k kulek i poszedł tłok i zębatka. Ale to nie lepiej po prostu kupić 8.4v i potem nie bawić się w serwis? Myśmy już te błędy popełnili, to niech się inni uczą na moich zębatkach, niż na swoich. :) Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted August 27, 2008 Report Share Posted August 27, 2008 Powoli zaczyna mnie irytować ta emka. G&P nie popisało się ze śrubami w GB i w chwycie pistoletowym... Jedna z chwytu prawie straciła gwint, a jedna tuż pod dyszą już ma okrągłą dziurkę zamiast ładnego imbusika. Chyba wiertara musi pójść w ruch. Ma ktoś inny pomysł? Piłowanie łba śruby na "płaski śrubokręt" nic nie dało ;/ Ale i tak dalej polecam w szczególności, że cena takiego wgccustoma jest śmiesznie mała. Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 No śrubki to pain in the ass. A znalezienie zastępczych to jeszcze większy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.