Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

WGC custom - składak G&P ?!


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 297
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hahaha! Tyle mam do powiedzenia...

 

Wyobraź sobie, że "skośnoocy" pakują te same zęby co w normalnych G&P czyli "oryginal" G&P. Jeżeli poszły w trzech replikach, w co nie chce mi się wierzyć, to oznaczało to jedynie wadę fabryczną/złe podkładkowanie/chujo** kulki (?)...

 

Mogę zobaczyć zdjęcia tych zębatek?

 

Taka ciekawostka:

 

M140, bore up, stokowe zębatki z przebiegiem 15k na M120, i już 4000 kulek wystrzelonych przy bardzo szybkiej reakcji na spust. Jak mi to wytłumaczysz?

 

Jak ja lubię jak ludzie się wypowiadają o replikach, których nie mieli w rękach dłużej niż godzinę...

Link to post
Share on other sites

Ostatnio mało który mag podaje mi dobrze kulki, a stockowy midcap zacina się sam w sobie (jest dwurzędowy). Myślałem że nie będzie problemu z zamówionymi King Armsami (lowy, jednorzędowe) ale też potrafi dziwnie podawać. Szczególnie przy serii, jakby nie nadąża z podawaniem, za to sam w sobie, po zwolnieniu blokady wyrzuca szybko wszystkie kulki bez problemu. Jak polepszyć łączenie mag-komora? Może kilka warstw taśmy wokół maga tak by nie chybotał się w gnieździe pomoże? Co gwarantuje dobre podawanie kulek w emkach? Może to kwadratowe wycięcie, w które chodzi zatrzask jest za wysoko i mag wchodzi do gniazda za płytko?

Link to post
Share on other sites

Właśnie zamawiam komorę KA ale będzie za miesiąc - półtora (wgc).

Wam też chodzi opornie zatrzask magazynka? Raz, że ciężko go wcisnąć (choć po porządnym przesmarowaniu jest nieco lepiej), to najgorsze jest jak przy puszczeniu ta podłużna część z drugiej strony blokuje się na body (wystarczy że się lekko przekręci) i trzeba nieźle przy tym operować. W emkach kumpli nie ma takich problemów (CA, ICS, Boyi...). Może się z czasem wyrobi.

 

Tym, który zgubił się przedni pin (co zdarza się w 9 na 10 egzemplarzy :-F ) polecam taki kołeczek drewniany montażowy używany chyba najczęściej do półek, średnicą i długością pasuje idealnie (pin do emki a jakże). Oczywiście końce malujemy na czarno. Jak ktoś chce mogę zrobić zdjęcie takiego kołeczka i podać wymiary, choć będą identyczne jak w przypadku pinu. Wszystko wygląda estetycznie i nie widać by coś uległo zmianie.

Link to post
Share on other sites

Kiedyś kołek stosowałem jako tylny pin do eMki ICSa (rozbieranie repliki w polu + nagły atak = zgubienie pina :D ). Niestety po kilku demontażach/montażach się rozpadał i ogólnie "nie wyglądał". Już lepiej kupić piny CA, chociaż tez nie wyglądają :) Jak kiedys pisałem - kropelka kleju w otwór na pina i jest git. Ja stosowałem klej polimerowy - nie chwyta metalu tylko wypełnia wolną przestrzeń i sprawia że pin ładnie siedzi.

Link to post
Share on other sites

Ostatnio przy montażu body King Arms'a do eMki przypadkowo naciekło mi kleju do gniazda pinu- nie było by źle gdybym zauważył to wcześniej. Wepchnąłem pin, lecz zobaczyłem, że krzywo włożyłem blaszkę od bolta, a pin już ani drgnął- okazało się że to była kropelka :lol:

Link to post
Share on other sites

Wstyd się przyznać, ale mam głupi problem.

Jak zdjąć tłumik płomienia w M4A1 WGC customs? Kręcę jak głupi i w jedną i w drugą stronę, ale jedyny efekt to obolałe ręce :P .

Mam nadzieję że ktoś mi pomoże :)

Pozdrawiam

Edited by Spirit
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Korzystam z m4m203 już od ponad pół roku i myślę, że czas dorzucić od siebie parę uwag:

 

1. Fatalnie spasowane body. Górna część przesunięta o jakieś 2mm do przodu, w dodatku luz między połówkami body był na tyle duży, że wywoływał chybotanie prawo/lewo! Rozwiązanie: Poxipol

2. Pin w body siedział luźno, groził wypadnięciem. Na szczęście po usztywnieniu body poxipolem sytuacja się zmieniła.

3. Granatnik- tragedia! Niby taka prosta część a tak spartolona, że hej ;/ GIGANTYCZNE luzy (pół opakowania Poxipolu na usztywienie), lubi się zsuwać nawet mocno dokręcony, blokada lufy naciskana jest przez dolną część muszki przez trzyma bardzo słabo. Aha i czy wspominałem już, że lufa nie zostaje w górze po odciągnięciu? Nie wart nawet połowy z tego ile za niego chcą.

4. Rączka przeładowania- najpierw odpadł jeden element, a wczoraj pękła blokada (przez co automatycznie za mocno naciągnąłem sprężynę i rączka bezczelnie wystaje sobie teraz więcej niż powinna).

5. Działanie. Na początku... podwójne, potrójne strzały, brak HU na przemian z kulkami lecącymi Panu Bogu w oko. Próby napraw z lepszym lub gorszym skutkiem ale nigdy nie zadowalające. Dopiero po kupnie komory KingArms, wymianie gumki na Systeme i zamienieniu lufy na KM-Head zaczęło toto strzelać. I tutaj największy plus- strzelać pięknie, celnie i daleko.

 

Nie licząc w/w części nic nie zmieniałem, GB nie otwierany. Pomiar fps dał wynik 380. Jak do tej pory przez replike przeszło ok 4-5 k kulek. Zero zacięć, zero jakichkolwiek problemów (po wymianie zespołu lufy i komory)- a replika nie była oszczędzana i niejedno przykre zdarzenie ma na koncie. A mimo to działa tak, jak działać powinna ;)

Link to post
Share on other sites

@Hawk14: nic nie jest uszkodzone, z tym chybotaniem się prawo/lewo to zwykła fuszera po prostu. A odnośnie tego pina to między innymi nie po to kupuje się droższą, teoretycznie jedną z lepszych replik na rynku żeby od razu wydawać kasę na wymianę cześci- przecież to jest chore! Plus odkąd podrasowałem body poxyliną to problemów nie mam.

 

Za to rączka przeładowania poszła w niepamięć- plastikowa blokada straszliwie połamana, a sprężyna naciągnięta tak, że nie da się jej już normalnie ułożyć. Jest jakaś tania opcja żeby wymienić te elementy? (najchętniej od razu tak, żeby klapka otwierała się po przeładowaniu ;) )

Link to post
Share on other sites

Mam M16A3+M203 WGC Custom i moje spostrzeżenia są takie:

-pierwsze co to wymiana zębatki silnikowej która zjechała się przy próbie doprowadzenia emki do stanu w którym można oddać strzał(tłok zacinał się w tylnym położeniu, zębatki jakoś topornie się ruszały)

-słabej jakości kolba, cała z lipnego plastiku nie umywa się w porównaniu do CA

-większość śrub była tak mocno przykręcona że konwencjonalny śrubokręt nie wystarczał

-granatnik to temat z osobną historią pierwsze co mi się rzuciło w oczy to gówniany plastik z którego zrobiony jest chwyt drugie co po wzięciu już do ręki się okazało to wspomniane luzy granatnika nie miałem bezpośredniego porównania ale wydaje mi się że granatnik CA także jest dużo lepszy

 

Ogólnie rzecz biorąc gdyby nie to że dałem za niego 800zł(kupiony na wiosnę) powiedziałbym że nie warto, ale jakby nie patrzeć za takie pieniądze jest to całkiem przyzwoity sprzęt tyle, że cudów się po nim spodziewać nie można.

 

Teraz pytanie do Meca. Mógłbyś przybliżyć proces usztywniania granatnika poxipolem? Próbowałem kilku metod mniej lub bardziej skutecznych i ciekaw jestem jakby się Twoja metoda spisała. ;-) .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czy silnik w m16a2 naciągnie sprężynę M130?

 

Przeczytałem cały temat i chcę wymienić wszystko co się psuje najczęściej w tej replice. Jeśli możecie, to powiedzcie mi co zmienić i na co, ew. co jeszcze dokupić (oprócz precki, gumki i komory).

 

Sprężyna M130 - Guarder

Ekstremalne wzmocniony tłok z tytanowymi zębami - Deep Fire

Wzmocniona, łożyskowana aluminiowa głowica tłoka - Prometheus

Zestaw wzmocnionych zębatek Torque Up - Systema

Łożyska kulkowe 7mm ze stali - Deep Fire

Okablowanie wraz z zespołem styku do M16 - G&P

Jeszcze zębatka osi silnika potrzebna, ale nie wiem jaką wybrać, jeśli możecie to wybierzcie jakąś z tego sklepiku.

Link to post
Share on other sites

Kup:

 

-M130 Guardera

-Bore Up Guarder M16 (!)

-Zębatkę środkową "oryginal" Guardera

-Tłok DF ale ten http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1024

-Jakieś lepsze kabelki (albo G&P wraz ze stykami, albo kup po 1m kabli modelarskich 2mm)

 

Ja miałem mniej więcej taki zestaw i replika działa już długo i jeszcze długo będzie sprawna. Fps powinien wynieść x>450. Więc dosyć dużo. Warto, żebyś się zwierzył jaką masz gumkę,lufę i komorę.

 

W późniejszym okresie czasu możesz kupić STU Classic Army.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...