Bodzak Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 Mam następujące pytanie czy jeżeli wstawię sobie m120 guardera o nie jednakowym skoku to wyczyma i nie rozleci się po paru strzałach :( prosiłbym o szybka odp bo jutro powinienem mieć sprężynę i nie wiem czy zakładać Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 wyczyma. tylko wypodkładkuj dobrze i kable warto zmienić oraz pomyśl o baterii o wyższym voltażu. Quote Link to post Share on other sites
Bodzak Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Opłaca się zakładać taki zestaw cylindra o powiększonej średnicy do giety: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1059 A dysza z tego zestawu będzie pasować? Jeżeli macie jakieś inne propozycje prosiłbym o napisanie... Quote Link to post Share on other sites
Bodzak Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Sorry ale nie mogę edytować Mam pytanie czy jeżeli wsadzę tę precke: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2497 to ten tłumik ją zakryje: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=6346 :) Quote Link to post Share on other sites
Ghandi2 Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Mam pytanie czy jeżeli wsadzę tę precke:http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2497 to ten tłumik ją zakryje: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=6346 icon_smile.gif 247 ma mały zapas do tłumika płomienia. Więc 247 plus 150 = 397. Odejmując nawet 1cm (10mm) na łączenia i 1cm (10mm na błąd lub zapas) otrzymujemy kolejny zapas ok. 10mm. Powinno się zmieścić (?). Przy okazji: 208zł plus przesyłka, hmmmmmmmmmm........... 1/3 ceny nowego G36C z lepszym geraboxem, albo połowa ceny nowego gearboxa SRC... Jest sens? Z moich dośiadczeń wynika, ze JG to cudowne, słodkie "jednorazówki" (używam drugiej). Opłaca się zakładać taki zestaw cylindra o powiększonej średnicy do giety:http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1059 Do G36C [JG] bez wstawienia mocniejszego GB i mocniejszej sprężyny - moim zdaniem nie warto. Bore-Up działa przy sprężynach od 120, których próżno szukać w G36C [JG]. Also, trzeba by wymienić zespół tłoka i głowicy. A pewnie i cylindra i głowicy, oraz dyszę by to wszystko miało sensowną szczelność - uwagi mile widziane. Pozwolę sobie na powtórne wygłoszenie truizmu: JG to rewelacyjne "jednorazówki". Jeśli ktoś mocował w tym nowy Gbox - prośba o uwagi czy to daje sensowny efekt użytkowy (od strony technicznej)? Jak na razie by mieć lepsze G36C - wolałbym [CA] G36C z EBB i solidnym fps. 5 x cena wspomnianej przeróbki. Jak sądzę warto poczekać. 247 ma mały zapas do tłumika płomienia. Więc 247 plus 150 = 397. Odejmując nawet 1cm (10mm) na łączenia i 1cm (10mm na błąd lub zapas) otrzymujemy kolejny zapas ok. 10mm. Powinno się zmieścić (?). Przy okazji: 208zł plus przesyłka, hmmmmmmmmmm........... 1/3 ceny nowego G36C z lepszym geraboxem, albo połowa ceny nowego gearboxa SRC... Jest sens? Z moich dośiadczeń wynika, ze JG to cudowne, słodkie "jednorazówki" (używam drugiej). Do G36C [JG] bez wstawienia mocniejszego GB i mocniejszej sprężyny - moim zdaniem nie warto. Bore-Up działa przy sprężynach od 120, których próżno szukać w G36C [JG]. Also, trzeba by wymienić zespół tłoka i głowicy. A pewnie i cylindra i głowicy, oraz dyszę by to wszystko miało sensowną szczelność - uwagi mile widziane. Pozwolę sobie na powtórne wygłoszenie truizmu: JG to rewelacyjne "jednorazówki". Jeśli ktoś mocował w tym nowy Gbox - prośba o uwagi czy to daje sensowny efekt użytkowy (od strony technicznej)? Jak na razie by mieć lepsze G36C - wolałbym [CA] G36C z EBB i solidnym fps. 5 x cena wspomnianej przeróbki. Jak sądzę warto poczekać. Druga możliwość to G36C od [sRC] - 1/3 ceny zaproponowaanej przeróbki) Quote Link to post Share on other sites
Shagg Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Naszła mnie ciekawa myśl. Czy da się zamontować rączkę transportową od normalnej G na Compacie? Jak już zaczynam pisać... Chciałbym wstawić Promyka 247 mm + gumkę Systemy + dystanser. Mam już ją rok (tak, jeszcze nie zmieniłem gumki. Nie było mi to potrzebne) , przebieg jakieś 12-15 tys. kulek. I tutaj pytanie- wyprzedać to w pizdu, kupić SRC, czy modlić się, że się nie rozpadnie? Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Naszła mnie ciekawa myśl. Czy da się zamontować rączkę transportową od normalnej G na Compacie? Jak już zaczynam pisać... Chciałbym wstawić Promyka 247 mm + gumkę Systemy + dystanser. Mam już ją rok (tak, jeszcze nie zmieniłem gumki. Nie było mi to potrzebne) , przebieg jakieś 12-15 tys. kulek. I tutaj pytanie- wyprzedać to w pizdu, kupić SRC, czy modlić się, że się nie rozpadnie? Da się zamontować tę rączkę ;) . Quote Link to post Share on other sites
Shagg Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Tak właśnie myślałem. A wracając? Czy opłaca się budować coś konkretnego na bazie JG? Quote Link to post Share on other sites
Booxi Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 (edited) ja zbudowałem coś takiego na JG łożyska kulowe KING ARMS 7mm Wzmocniona Gumka HopUp Systema Element - Silnik MAX Speed - Krótki Guarder - Sprężyna SP 90 King Arms - Przewód niskooporowy+3 X TAMIJA opóźniacz ast tłok deepfire tytanowe zęby Zestaw podkładek LayLax - Prometheus "Aluminiowa Łożyskowana Głowica Tłoka G&G " cylinder typ "0" prowadnica sprężyny łożyskowana element antyrewersal z 50m spokojnie trafiam w kijek od miotły rof troszke za duży wyszedł bo non stop podrkęcam maga i broń się zrobiła ciężka ma 350 fps więc budynki też wchodzą w grę, ale planuję wsadzić teraz w nią mocniejsza sprężynkę:) Edited August 13, 2010 by Booxi Quote Link to post Share on other sites
Shagg Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Ile kosztował Cię taki zestaw? Bezawaryjny? I jakich używasz kulek? Quote Link to post Share on other sites
Booxi Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 (edited) Jakieś 800-900 zł z tym, że montował mi to nasz Krakowski spec Czesio :D No zadowolony jestem, jedyny problem jaki miałem to rozchodzące się przejściówki ale teraz jest ok :D G&G 25 używam Edited August 13, 2010 by Booxi Quote Link to post Share on other sites
sadam Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 montował ktoś z Was komorę HU z firmy Big Dragon? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...ora_HopUp_-_G36 jeśli tak to jak z szczelnością? Quote Link to post Share on other sites
Shagg Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Nie montowałem, bo stockowa jest dość szczelna. Chyba, że zamierzasz robić Borka, to wtedy można zmienić na tą od CA. Quote Link to post Share on other sites
sadam Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Właśnie mam borka i chodzi mi o to czy ta nie będzie przypadkiem lepsza od CA. Bo którąś z tych 2 muszę kupić Quote Link to post Share on other sites
Shagg Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Jest metal, nie wiem, jakiej jakości, ale zawsze zmniejsza to ryzyko jakiejś kontuzji, ale niech wypowie się ktoś, kto się skusił. Quote Link to post Share on other sites
Shagg Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Czy komora TM wejdzie i będzie prawidłowo pracować w JG? Na dodatek bez pierścienia od TM, tylko z tym od JG? Quote Link to post Share on other sites
trojan3q Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Witam posiadam karabin G36C z firmy JG. Chciałbym ztuningowac moją giete tak jak tu KLIK , jednak chciałbym zrobić to sam, bo gdy sam zakupie części wyjdzie o wiele taniej. I tu nasuwa się pierwsze pytanie, otóż jaka sprężyna (m120) będzie najlepsza (chodzi mi o firmę Guarder, Madbull itp.), to samo pytanie tyczy się gumki HU. Drugie pytanie na czym polega pozycjonowanie zębatek , oraz trzecie czy wymiana sprężyny jest jakoś nadzwyczajnie trudna, kłopotliwa dla kogoś kto nigdy nie rozkręcał GB. (z gumką HU myślę, że sobie poradzę ) @EDIT gwarancja już mi się skończyła więc nie piszcie, że ją stracę Quote Link to post Share on other sites
Aliant Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 tu nasuwa się pierwsze pytanie, otóż jaka sprężyna (m120) będzie najlepsza (chodzi mi o firmę Guarder, Madbull itp.), to samo pytanie tyczy się gumki HU. Sprężyna Guarder. Gumka najlepiej Systemy, od biedy guarder czarny. Na temat innych gumek poszukaj. czy wymiana sprężyny jest jakoś nadzwyczajnie trudna, kłopotliwa dla kogoś kto nigdy nie rozkręcał GB. przy pomocy logicznego myślenia, i staranności nie powinno być większych problemów. Możesz sobie wziąć kogoś do pomocy przy montażu sprężyny - m120 jest już dosyć twarda. I poczytaj sobie o podkładkowaniu zębatek, przy dużym obciążeniu źle wypodkładkowane zębatki nie naciągną tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Soul reaper Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Ze sprężyn najlepszy będzie guarder, ale 120 guardera da więcej niż 390 fps. Wymień najpierw lufę na coś klasy co najmniej systemy (120 zł na asgshopie) i gumkę hop-up na systemę albo guardera przezroczystego. Ja zrobiłem odwrotnie (najpierw tuning mocowy) i na tym dystansie, który daje dodatkowa moc na stockowej lufie kulki lecą tak, że trafić kogoś jest niezwykle trudno (strzelałem kulkami guardera i king arms 0,28g, zdarza się tak, że kilka kulek poleci na lewo od celu, kilka na prawo...). Jak będziesz chciał robić mocowy tuning to do wymiany: łożyska, sprężyna, prowadnica sprężyny. I oddaj jakiemuś serwisantowi do złożenia, bo z wymianą sprężyny sobie powinieneś poradzić, z podkładkowaniem (pozycjonowaniem zębatek) już niekoniecznie. Możesz też wymienić tłok na jakiś wzmocniony, ale u mnie stock jg spokojnie przemielił 10k na 120 guardera i trzyma się dalej. Quote Link to post Share on other sites
Bodzak Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 Mam pytanie może trochę nie na miejscu Dlaczego moje g36 JG strzela lepiej (znaczy dalej) na magach typu low-cap niż hi-cap?? Quote Link to post Share on other sites
Hamerhead Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Witam Wszystkich Sam posiadam własnie karabin G36 - JG0738 chciałem się podzielić swoimi uwagami na jego temat oraz jego tuningu. Pierwsze broń świeżo rozpakowana posiadał jakieś 380 fps co można uznać za całkiem niezły wynik. Jest ona dobrze wykonana i nie straszy tandetnym plastikiem sporo części metalowych i ładny wygląd. Co na pewno trzeba wymienić to hop-up to dość czynność porosta a znacznie poprawia celność. W niektórych przypadkach dobrze jest wymienić łożyska i koniecznie poprawić podkładkowanie oraz smarowanie GB W sprawie tuningu mocowego jeśli ktoś wogle o nim myśli to należy wymienić następujące elementy (sprężyna m120): -prowadnica sprężyny na łożyskowaną -tłok na z metalowymi zębami - 70 zł -głowica tłoka(nie wytrzymuje gwint śruby mocującej) -co za tym idzie cylinder i jego głowicę, dysza - zestaw można kupić razem z prowadnicą i głowicą. około 150zł -silnik trochę wytrzyma ale po jakimś czasie też trzeba go wymienić -110zł Ogólnie trzeba trochę kasy włożyć ale przy wymianie na m 150 zostaną już tylko zębatki W praktyce pozostają z orginału: Zębatki, anty revelsal, oraz szkielet i popychacz i tak uzyskałem 430 fps Jeśli wsadzimy sprężynę(m120) do stockowego GB co się zepsuje w kolejności 1. tłok - zmieli zęby 2. prowadnica sprężyny - pęknie 3. głowica tłoka - gwint śruby mocującej 4. silnik Nadmienię że stockowa bateria dobrze naładowana daję radę Co do rozbierania GB samemu polecam tylko osobom lubiącym mechanikę i mającym do niej cierpliwość Quote Link to post Share on other sites
Levvy Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 Mam M120, wymienione łożyska, cylinder, głowica cylindra i tłoka. Jadę na takim zestawie od czerwca, zarówno prowadnica jak i tłok mają się dobrze jak na swój wiek, bo te w maju skończą 2 lata :) Już nie wspominam o silniku bo ten , odpukać, wytrzyma m120 bez najmniejszego problemu. Quote Link to post Share on other sites
sotion15 Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 Hej. Mam giete w pełnym stoku, na początku spisywała się całkiem przyzwoicie jednak z czasem przy dłuższych serjach zaczyna wypluwać kulki.Skorzystałem z gwarancji jednak problem pozostał.Teraz chciałbym podciągnąć jej FPs i przy okazji pozbyć się problemu. Moje koszta ograniczają się na początek do 200zł. Temat częściowo czytałem jednak mam mętlik w głowie. Proszę o pomoc. :smile: Quote Link to post Share on other sites
Hamerhead Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 Hej. Mam giete w pełnym stoku, na początku spisywała się całkiem przyzwoicie jednak z czasem przy dłuższych serjach zaczyna wypluwać kulki.Skorzystałem z gwarancji jednak problem pozostał.Teraz chciałbym podciągnąć jej FPs i przy okazji pozbyć się problemu. Moje koszta ograniczają się na początek do 200zł. Temat częściowo czytałem jednak mam mętlik w głowie. Proszę o pomoc. :smile: To proponuje ci poszukać jakiegoś zestawu tak wychodzi taniej: np tłok, prowadnica sprężyny, cylinder, głowica tłoka i cylindra. Co do plucia kulkami ja wymieniłem łożyska i poprawiłem podkładkowanie i problem się rozwiązał, choć podobno to nie ma wpływu bo za podawanie kulek odpowiedzialny jest popychacz. Quote Link to post Share on other sites
Soul reaper Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 Zestawu nie ma sensu kupować. To samo można skompletować albo lepiej albo taniej (a nie lepiej ;) ). Plucie kulkami może być też spowodowane przez gumkę hop up. Jeszcze pytanie do ilu chcesz te fpsy podnieść? Bo ogólnie to przydałoby się wymienić: - łożyska - prowadnicę sprężyny - głowicę tłoka - no i sprężynę Oddać komuś ogarniętemu do poskładania i wypodkładkowania. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.