Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A porównywaliście kiedyś panowie tłoki markowe z tymi chińskimi? Chodzi o te nowsze. Jest pewna różnica między grubością pierwszego zęba. Nie wiem jak to się przekłada na wytrzymałość, ale na Tomaszowie coś ktoś tłumaczył mi na ten temat. W każdym bądź razie jak sami widzimy niektóre chińskie tłoki wytrzymują bardzo wiele, spójrzmy choćby na hk416 jg...

Link to post
Share on other sites

Mam pytanko natury dopasowywania :P

Czy jeżeli kupię tłumik 250x 40 mm to nie będzie problemu z przykręceniem go ? Bo ten gwint tak chytrze ukrywa się przy front gripie, czy tłumik nie "wejdzie" mi w front gripa ?

Przy zwykłym fornt gripie nie będzie problemu. Zdjęcie: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=33656&st=80 post #90

Edited by jan_kreczman
Link to post
Share on other sites
Witam, jestem nowy icon_biggrin.gif

 

Do mojego G36c chcę dokupić gumkę silikonową Systemy i preclufę (~250 mm), chyba tez tej firmy. Czy to dobry wybór? Jaki da mi to wzrost mocy?

 

Było już i o lufach Systemy jak i o gumkach Systemy, wystarczy przeczytać temat. A żeby OT nie było to mocy Ci to zbytnio nie zwiększy.

Link to post
Share on other sites

Wszystko zależy od uszczelek, modelu, producenta etc. do tego dochodzi jeszcze konfiguracja reszty bebechów. Poza tym przy wymianie głowicy tłoka musisz postarać się też o nową sprężynę, bo stockowa przystosowana jest do specyficznej podkładki z mocowaniem. Jeśli chodzi ci o przyrost fps to gra nie jest warta świeczki.

 

pozdr

Link to post
Share on other sites

Chodzi mi o wyciszenie repliki i zmniejszenie ilości fps. Czyli jakbym chciał zamontować zestaw cichej głowicy cylindra i tłoka np. taki: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=98 To musiałbym do tego kupić nową sprężynę, czy taka : http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=299 była by dobra?

 

PS: Jaką gietka ma stockową sprężynę?

Edited by kacperxy
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czas leci nieubłaganie a moje G36C [JG] - już tylko z etykietki.

 

Obecnie posiadam to co na zdjęciu tyle, że jeszcze na razie krótsze o 2 otwory czyli chwyt od K (mniej o 6-7cm).

 

Zdjęcie

 

Wizualizacja przedstawia cel do jakiego zmierzam. Konwersja najdłuższa dojdzie do mnie w tym tygodniu.

 

W gb wymieniłem wszystko:

 

łożyskowana mosięzna prowadnica sprężyny

sprężyna m110 MO

stalowe łożyska ślizgowe SRC

zębatki CA

żółty tłok CA

cylinder typ 1 systema

cicha głowica tłoka CA

cicha głowica tłoka SRC

 

Ponadto:

okablowanie 1,5mm

preclufa SRC 370mm

gumka HU guarder

bateria 9.6V intellect

 

Na takich częściach jadę już od 6ciu miesięcy.

Edited by Wojtass_nt
Link to post
Share on other sites

Ja posiadam G36c JG, ale jest to już mniej JG a bardziej G36 ;)

Kilka fotek:

http://i202.photobucket.com/albums/aa149/m...3r/DSCF7118.jpg

http://i202.photobucket.com/albums/aa149/m...3r/DSCF7042.jpg

Oraz włożone części:

-sprężyna M120 Hurricane (czyli ok. M130)

-łożyskowana prowadnica sprężyny Hurricane

-łożyskowana głowice tłoka Hurricane

-konwersja G&P

-bateria Twins 9,6 Intela

-gumka silikonowa Systemy

Edited by choisen
Link to post
Share on other sites

przemek130, nie warto, ta stockowa jest bardzo szczelna, można ją jeszcze próbować uszczelniać, chociaż mi to jakoś topornie szło... gumka HU z teflonem już się nie mieści.

 

Ja mam pytanko, czy dysza z BU guardera będzie pasować bez piłowania? bo kiedyś obiło mi się o uszy że może być za długa...

Link to post
Share on other sites

Edytować już nie mogę...

 

właśnie zauważyłem, że ta dysza stockowa też jest za krótka! myślę że gdyby wymienić ją na odrobinę dłuższą szczelność układu wzrosła by o niebo... a może to przez komore HU? powinna przylegać bliżej gear box'a?

 

Jak myślicie? kombinować z kupowaniem odp. dysz, czy krócić mocowania komory? Myślę że to właśnie przez nią, przez komore te dysze są niby za krótkie...

 

Lol, faktycznie, nie ma to jak chińska robota... właśnie rozebrałem tą część repliki, która trzyma lufę i w którą wkłada się komorę HU (tam się ją przekręca i sztywno siedzi) właśnie to miejsce, gdzie komorę się przekręca, w każdej połówce tego mocowania ma inna grubość :| i dziwić się że dysze nie pasują... jeda strona to 1,51mm a druga 2,43mm ;|

Edited by Zambezi
Link to post
Share on other sites

Witam,

mój tuning Giety polegał na włożeniu zestawu FTK Hurricane, ale nie zamontowałem głowicy cylindra, bo miała za małe otwory do zamontowania w GB, dyszy bo była za krótka i sprężyny, dlatego że założyłem springa Guardera M110. Teraz muszę tylko wymienić gumkę HU, bo roczny silikon Guardera się rozleciał. Z rozwaloną gumką która o dziwo dobrze podkręca kulki zasięg jest duży tylko, że kulka leci bardzo wolno...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...