Dzwonek Posted June 11, 2008 Report Share Posted June 11, 2008 Mam pytanko natury dopasowywania :P Czy jeżeli kupię tłumik 250x 40 mm to nie będzie problemu z przykręceniem go ? Bo ten gwint tak chytrze ukrywa się przy front gripie, czy tłumik nie "wejdzie" mi w front gripa ? Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 A porównywaliście kiedyś panowie tłoki markowe z tymi chińskimi? Chodzi o te nowsze. Jest pewna różnica między grubością pierwszego zęba. Nie wiem jak to się przekłada na wytrzymałość, ale na Tomaszowie coś ktoś tłumaczył mi na ten temat. W każdym bądź razie jak sami widzimy niektóre chińskie tłoki wytrzymują bardzo wiele, spójrzmy choćby na hk416 jg... Quote Link to post Share on other sites
grlskce Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 a ja chciałbym zapytać się jaka długość lufy precyzyjnej wejdzie pod stockowy tłumik ognia (będzie widoczny przez szczeliny ognia ale to nic) chodzi o to aby nie wystawał Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 Taka sama jak i stockowa. Aktualnie nie ma luf minimalnie dłuższych, a te parę cm niewiele by ci dało. Quote Link to post Share on other sites
jan_kreczman Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 (edited) Mam pytanko natury dopasowywania :P Czy jeżeli kupię tłumik 250x 40 mm to nie będzie problemu z przykręceniem go ? Bo ten gwint tak chytrze ukrywa się przy front gripie, czy tłumik nie "wejdzie" mi w front gripa ? Przy zwykłym fornt gripie nie będzie problemu. Zdjęcie: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=33656&st=80 post #90 Edited June 23, 2008 by jan_kreczman Quote Link to post Share on other sites
Szczur22 Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Witam, jestem nowy :D Do mojego G36c chcę dokupić gumkę silikonową Systemy i preclufę (~250 mm), chyba tez tej firmy. Czy to dobry wybór? Jaki da mi to wzrost mocy? Quote Link to post Share on other sites
komora Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Witam, jestem nowy icon_biggrin.gif Do mojego G36c chcę dokupić gumkę silikonową Systemy i preclufę (~250 mm), chyba tez tej firmy. Czy to dobry wybór? Jaki da mi to wzrost mocy? Było już i o lufach Systemy jak i o gumkach Systemy, wystarczy przeczytać temat. A żeby OT nie było to mocy Ci to zbytnio nie zwiększy. Quote Link to post Share on other sites
kacperxy Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Mam pytanie, czy zestaw cichej głowicy tłoka i cylindra zwiększa ilość fps? A jeśli tak to o ile, i jaką odpowiednio słabszą sprężynę wstawić by ilość fps utrzymać na stałym poziomie? Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Wszystko zależy od uszczelek, modelu, producenta etc. do tego dochodzi jeszcze konfiguracja reszty bebechów. Poza tym przy wymianie głowicy tłoka musisz postarać się też o nową sprężynę, bo stockowa przystosowana jest do specyficznej podkładki z mocowaniem. Jeśli chodzi ci o przyrost fps to gra nie jest warta świeczki. pozdr Quote Link to post Share on other sites
kacperxy Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 (edited) Chodzi mi o wyciszenie repliki i zmniejszenie ilości fps. Czyli jakbym chciał zamontować zestaw cichej głowicy cylindra i tłoka np. taki: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=98 To musiałbym do tego kupić nową sprężynę, czy taka : http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=299 była by dobra? PS: Jaką gietka ma stockową sprężynę? Edited June 26, 2008 by kacperxy Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Co do zestawu to według mnie lepiej zainwestować jeszcze te parę zł w bore up, Guardera albo CA, sprężyna ok. Ja bym jeszcze do tego dożucił kiedyś łożyska kulkowe (6mm). A JG ma w stocku podobno ekwiwalent m110, podobno... Quote Link to post Share on other sites
Pilasiu Posted June 29, 2008 Report Share Posted June 29, 2008 Dobry :) Mam problem.Mianowicie pękła mi spreżyna w mojej gieni.I musze ja wymienic.I tutaj moje pytanie czy moge do niej wstawic M120 bez zmieniania bebechów? Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted June 29, 2008 Report Share Posted June 29, 2008 Minimum co musisz wymienić to głowica tłoka i sprężyna. Warto byłoby też zainwestować w baterie 9,6v, stalowe łożyska i łożyskowaną prowadnicę sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
AB Moro Posted June 30, 2008 Report Share Posted June 30, 2008 A koniecznie trzeba kupować łożyska ze sklepów ASG czy ktoś już próbował montowania łożysk z normalnego sklepu? Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted June 30, 2008 Report Share Posted June 30, 2008 Nie trzeba, wszak w m249 PJ były podobno łożyska przemysłowe. Jeśli będą pasować to nie widzę problemów. Quote Link to post Share on other sites
przemek130 Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Czy ktoś może coś powiedzieć o tej komorze hop-up? Czy warto ją kupić? http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1986 Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 (edited) Czas leci nieubłaganie a moje G36C [JG] - już tylko z etykietki. Obecnie posiadam to co na zdjęciu tyle, że jeszcze na razie krótsze o 2 otwory czyli chwyt od K (mniej o 6-7cm). Zdjęcie Wizualizacja przedstawia cel do jakiego zmierzam. Konwersja najdłuższa dojdzie do mnie w tym tygodniu. W gb wymieniłem wszystko: łożyskowana mosięzna prowadnica sprężyny sprężyna m110 MO stalowe łożyska ślizgowe SRC zębatki CA żółty tłok CA cylinder typ 1 systema cicha głowica tłoka CA cicha głowica tłoka SRC Ponadto: okablowanie 1,5mm preclufa SRC 370mm gumka HU guarder bateria 9.6V intellect Na takich częściach jadę już od 6ciu miesięcy. Edited July 13, 2008 by Wojtass_nt Quote Link to post Share on other sites
choisen Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 (edited) Ja posiadam G36c JG, ale jest to już mniej JG a bardziej G36 ;) Kilka fotek: http://i202.photobucket.com/albums/aa149/m...3r/DSCF7118.jpg http://i202.photobucket.com/albums/aa149/m...3r/DSCF7042.jpg Oraz włożone części: -sprężyna M120 Hurricane (czyli ok. M130) -łożyskowana prowadnica sprężyny Hurricane -łożyskowana głowice tłoka Hurricane -konwersja G&P -bateria Twins 9,6 Intela -gumka silikonowa Systemy Edited July 14, 2008 by choisen Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted July 15, 2008 Report Share Posted July 15, 2008 przemek130, nie warto, ta stockowa jest bardzo szczelna, można ją jeszcze próbować uszczelniać, chociaż mi to jakoś topornie szło... gumka HU z teflonem już się nie mieści. Ja mam pytanko, czy dysza z BU guardera będzie pasować bez piłowania? bo kiedyś obiło mi się o uszy że może być za długa... Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted July 15, 2008 Report Share Posted July 15, 2008 Raczej za krótka. Widziałem w akcji dysze bu DF i Guardera i nie łapały szczelności. Jak Systema to nie wiem, ale z dyszą CA powinno być dobrze, bo w porównaniu do guardera jest trochę dłuższa. pozdr Quote Link to post Share on other sites
tafi Posted July 16, 2008 Report Share Posted July 16, 2008 G36V jg/ca/red dragon Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 Panowie, chcę kupić BU do gietki, jaką dyszę mi polecicie? teraz dostałem wiadomość od krk-mana ze dysza BU od CA nie pasuje... więc odpadają dysze z guardera i ca, może z Aug'a? będzie pasować? Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 (edited) Edytować już nie mogę... właśnie zauważyłem, że ta dysza stockowa też jest za krótka! myślę że gdyby wymienić ją na odrobinę dłuższą szczelność układu wzrosła by o niebo... a może to przez komore HU? powinna przylegać bliżej gear box'a? Jak myślicie? kombinować z kupowaniem odp. dysz, czy krócić mocowania komory? Myślę że to właśnie przez nią, przez komore te dysze są niby za krótkie... Lol, faktycznie, nie ma to jak chińska robota... właśnie rozebrałem tą część repliki, która trzyma lufę i w którą wkłada się komorę HU (tam się ją przekręca i sztywno siedzi) właśnie to miejsce, gdzie komorę się przekręca, w każdej połówce tego mocowania ma inna grubość :| i dziwić się że dysze nie pasują... jeda strona to 1,51mm a druga 2,43mm ;| Edited July 17, 2008 by Zambezi Quote Link to post Share on other sites
FIFEK Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 Witam, mój tuning Giety polegał na włożeniu zestawu FTK Hurricane, ale nie zamontowałem głowicy cylindra, bo miała za małe otwory do zamontowania w GB, dyszy bo była za krótka i sprężyny, dlatego że założyłem springa Guardera M110. Teraz muszę tylko wymienić gumkę HU, bo roczny silikon Guardera się rozleciał. Z rozwaloną gumką która o dziwo dobrze podkręca kulki zasięg jest duży tylko, że kulka leci bardzo wolno... Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 Jednak odwołuje to co napisałem o krzywych mocowaniach... przy komorze też są innych grubości... ma to na celu wyeliminowanie błędnego zamocowania komory Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.