Azur Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Komora G36 jest niesamowicie szczelna. Co prawda moja to Marui, ale aż trudno uwierzyć, że przy 10 strzałach odchyły wynosiły od kilku do dziesiątych do jednego fpsa... Quote Link to post Share on other sites
Vetius Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 (edited) Chociaż dla porównania, zestaw lufa systemy + gumka systemy nie mieści się do komory G36 JG za Chiny Ludowe. Wczoraj to wyczytałem w temacie o gumkach hop-up. Więc da się wpasować w końcu lufe z gumką systemy do stockowej komory czy nie? W tym temacie niby piszecie, że tak, ale ciasno wchodzi. Naprawdę nie chce takiej niespodzianki, że nie wejdzie. Edited November 5, 2009 by Vetius Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Wejdzie, nawet i szersza lufa, tylko trzeba umieć wkładać... Quote Link to post Share on other sites
Red_Bullet Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Znaczy się powoli i bez pośpiechu. Gumka nie jest ze stali i jak użyć większej "mocy" to można ją rozpirzyć. Mnie się w każdym razie ocalała. Próbuj. Na pewno się uda. Quote Link to post Share on other sites
Vetius Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Czyli ostatecznie ten zestawik: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=55 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=610 Do tego postanowiłem kupić jedną paczkę kulek 0,23 i 0,25, ale na asgshopie nie mają np extreme precision o takiej wadze. Ogólnie miałem tylko kulki, Gunfire, wspomniane extreme precision. Miałem też jakieś 0,23 excele, ale to dawno. Chce zamawiać z jednego sklepu i zobaczyłem Goldenballe. Przejrzałem coś o nich na forum i jedni polecają a drudzy nie. Chciałbym zamawiać z jednego sklepu, ale tutaj są obce dla mnie kulki. Polecicie coś czy brać z innego sklepu np extreme precision? Ogólnie przepraszam za takie trochę noobowskie pytania i teraz odchodzące od tematu. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 a nie lepiej G&G ? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Nie ma na asgshopie. Jak już to bym brał devile. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 a czy asgshop to jedyny sklep :P ? Quote Link to post Share on other sites
karol_ Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Czy pod lufa w g36 zmieści sie batka mini 9.6v np. taka http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_lad...irefox-846.html ? Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 tak, zmieści się :) Quote Link to post Share on other sites
karol_ Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Jak się ma sprawa ze stockowym silnikiem w giecie? Chodzi mi o to czy bedzie pracował z twardszymi sprężynami(sp120-130) na niewielkim rofie? Quote Link to post Share on other sites
Adamus21 Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 A więc to jak jest z tymi dyszami? Jaką da się wsadzić do gietki bez żadnego przerabiania? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 A więc to jak jest z tymi dyszami? Jaką da się wsadzić do gietki bez żadnego przerabiania? Pozdrawiam Powiem, że stockowa jest szczelna miarodajnie, po odpowednim przesmarowaniu do 400 efpeesów daje radę bardzo. Polecałbym bardziej zabrać tą dyszkę do tokarza w celu zrobienia wewnątrz rowka na o-ring i zapakowania tam takowego, niż zabawa w kupno AUG'owskiej dyszy - otóż zauważyłem, że nie do każdego modelu takowa pasuje, nawet po spiłowania czoła popychacza. Ogólnie jak ktoś nie robi masakrycznych tuningów to zostawić stock, jak ktoś chce się bawić w coś więcej to jak wyżej, przy borapie ma problem. Quote Link to post Share on other sites
karol_ Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Czy stockowe zębatki, szkielet i silnik wytrzymaja w giecie na 9.6. sp130? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Czy stockowe zębatki, szkielet i silnik wytrzymaja w giecie na 9.6. sp130? Tja, hasam na takim zestawieniu i nic się nie dzieje. Tylko dobrze należy wypodkładkować te zębaty. Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 Czy taki zestaw można zastosować pozostawiając stockową dyszę? http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...c_k_ca-328.html Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 nie - poszerzona srednica dotyczy i cylindra, i glowicy cylindra (oraz wlasnie prowadnicy dyszy) jak i samej dyszy. Do bore upa nie da sei wstawic stockowej dyszy bo jest za waska. Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 To jeszcze jedno pytanko... Zauważyłem że głowice cylindra v.3 występują w dwóch wersjach tj. zwykłej i dedykowanej do G36C,AUG itd. Czy do Gieni JG w wersji K powinienem kupić zwykłą czy też tą dedykowaną? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 Aug ma taka sama glowice cylindra v3 jak wszystkie inne v3. Z tego co pamietam g36 tez. Gearbox v3 to gearbox v3. Glowica cylindra bedzie we wszystkich taka sama. Tak samo v2 to v2. roznic sie moga rozne modyfikowane gearboxy (lub zadziej spotykane v1, v6 v7 itp) Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 Różnica między tymi głowicami jest w długości prowadnicy dyszy ( no tej rurce która z głowicy wychodzi, nie wiem czy tak to się fachowo nazywa ). Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 Na zwykłej też będzie wszystko banglać ale na dedykowanej (z dłuższą prowadnicą dyszy) teoretycznie uzyskasz lepszą szczelność. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 Przy uszczelnionej dyszy to i tak nie ma znaczenia. Dluzsza prowadnica dyszy nie uszczelni ... Dysza i tak plynnie po niej chodzi. No ale to taki sam pewnie bajer jak uszczelki na komorach king armsa do m16 ;) Poki nie wiesz gdzie uzyskuje sie szczelnosc - wyglada to swietnie. Quote Link to post Share on other sites
Adamus21 Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Mam pytanie odnośnie tłoka do g36, a mianowicie jaki wybrać, żeby się pierwszy ząbek nie ''zjechał''. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
sudom Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Po stracie ząbka kolejny tłok mam z grubszym pierwszym zębem i pustym miejscem zamiast drugiego ząbka. Końcowe zęby są metalowe. Śmiga już prawie rok i jestem zadowolony. Ostatnio go oglądałem i nie widać śladów zużycia. To dokładnie ten model http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5007 Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Jeżeli chodzi o ten tłok to serdecznie nie polecam! Powód?---> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b877d0ac754d651.html Przebieg to jakieś 300BB's na SP120 Guardera. Ząbki na tym tłoku są z gówno-litu... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.