emilerr Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Stockowe JG łatwo poznać jak wiesz na co patrzeć. Cwaniaczek jestem bo mam 2 całe w domu i jedno body. :icon_wink: Są dwie generacje obecnie. Generacja 1: - Unikalna komora HU podobna trochę do emkowej - Adapter magazynka bez kanału od wewnątrz - Numer seryjny na body jest namalowany drobnym drukiem - Dysza gearboxa o długości 25,25 - 25,8mm - Pin przedni z o-ringiem Generacja 2: - Dysza gearboxa o długości 25,25 - 25,8mm - Większy numer seryjny - Standardowa komora HU i adapter magazynka z kanałem wewnątrz - Cylinder typ "2" z kwadratowym portem - Pin przedni bez o-ringu Body drugiej generacji może się różnić na oznaczeniach selektora. Zaobserwowałem u siebie i po sklepach oznaczenia ikonograficzne w postaci symboli nabojów, liter w systemie niemieckim (S, E, A / S, E) oraz cyfr. Dzięki na taką odpowiedź czekałem. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Wiosło Posted July 11, 2016 Report Share Posted July 11, 2016 Miał ktoś przyjemność podłączyć do stockowego GearBoxa JG608 LiPola 11,1V? Obawiam się że mogłoby mi zmielić zembatki lub rozwalić szkielet. Quote Link to post Share on other sites
maggot743 Posted July 17, 2016 Report Share Posted July 17, 2016 (edited) Witam! Chciałbym nabyć nową gietę JG. (Dokładnie G36c) Sęk w tym, że chciałbym coś do Niej "włożyć" by poprawić celność i żywotność. Póki co, bez ingerencji w Gearbox (Przewidziana gwarancja). Mniej więcej się zorientowałem co powinienem dokupić: 1.Lufa precyzyjna 2.Lepsza gumka HU 3.Okablowanie niskooporowe 4.Mosfet 5.bateria Li-Po (myślę, że 7,4V wystarczy). Tak jak wspomniałem wyżej, zależy mi głównie na celności, skupieniu, żywotności oraz po części szybkostrzelności (Nie musi być ona baaardzo duża, choć podejrzewam, że po zamontowaniu Li-Po 7,4 oraz mosfetu - powinna pójść lekko w górę). Czy posiadacze G36C mogliby mi polecić jakieś konkretne części danego producenta. Jest tego dużo i różne krążą opinie. Dodam, iż nie muszą to być części z najwyższej półki. Nie chcę pakować fortuny w chińczyka a jedynie ogarnąć przyzwoitą replikę "na teraz" :icon_smile: EDIT: Aaa i bym zapomniał. Jak wygląda sytuacja z regulacją prędkości wylotowej za pomocą klucza imbusowego. Z tego co wiem chodzi o "specjalną" prowadnicę sprężyny. Czy podlega Ona pod standard TM i w przyszłości będzie można ją wymienić na coś porządnego? Edited July 17, 2016 by maggot743 Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted July 17, 2016 Report Share Posted July 17, 2016 Ale nie podałeś najistotniejszej rzeczy. Budżetu, jakim operujesz :icon_razz2:. Quote Link to post Share on other sites
maggot743 Posted July 17, 2016 Report Share Posted July 17, 2016 Ehh ten budżet :D Właściwie to znacznie powyżej 2-3 tysięcy złotych. Sprawa wygląda tak, że po 2 latach nieobecności chciałbym wrócić do Airsoftu. W tym przypadku od zera bo szczerze - nie mam nic z przed lat :D Także chciałbym kupić nie tylko replikę ale skrawek umundurowania, "niezbędnego" szpeju, akcesoriów a przede wszystkim porządnej ochrony oczu. Nie napiszę czegoś w stylu "budżet nieograniczony", lecz pozwoliłby mi kupić replikę chociażby TM i jeszcze by zostało na resztę spokojnie :) . Sęk w tym, że chciałem zacząć od chińczyka i od nowa się wdrożyć a kiedyś zmienić na porządną replikę. W sumie to nie wiem czy nie lepiej byłoby od razu celować w markowe. Wybacz, mam straszny bałagan w głowie przez to :) Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted July 17, 2016 Report Share Posted July 17, 2016 (edited) Może z takim budżetem warto zastanowić się nad ARESem? Sam mam G36 JG i je sobie bardzo cenię, po wymianie gumki na zieloną G&G, lufy na dłuższą (i precyzyjniejszą :icon_razz:), kabli na niskooporowe i LiPo 7.4 (Mosfeta ostatecznie nie dałem, bo spaliłem :icon_razz:) bardzo przyjemnie mi się tym Gewehrem operuje od kilku lat, ale ARESa to bym przygarnął. Edited July 17, 2016 by Mixon Quote Link to post Share on other sites
maggot743 Posted July 18, 2016 Report Share Posted July 18, 2016 (edited) Czyli wynika z tego, że to co wymieniłem w powyższym komentarzu powinno stanowczo wystarczyć. Choć właśnie nie chciałbym od razu odróżnić portfela do cna ale jednak fajnie by było zainwestować w coś opłacalnego. Myślałem też na G36c od Classic Army. Lecz nie wiem praktycznie nic na jej temat. Co do Aresa również. A w ogóle to dostanę jeszcze gdzieś nową G36c od Aresa? Czy tylko używane? Bo nie mogę się doszukać. Są na sklepach wersje K z lunetą lecz niedostępne. Edited July 18, 2016 by maggot743 Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted July 18, 2016 Report Share Posted July 18, 2016 (edited) Przy takim budżecie bierz gietę aresa. Do razu dokup sobie z chin nowy szkielet. Stockowy jest odrobinę słabszy od zwykłego v.3. 1.Lufa precyzyjna - promyk 2.Lepsza gumka HU - zielona G&G 3.Okablowanie niskooporowe - wiadomo, Turnigy 4.Mosfet - zwykły - czy z hamulcem zależy od sprężyny 5.bateria Li-Po (myślę, że 7,4V wystarczy) - zippy, turnigy. 6.silnik HT - tornado F1 gen 2 7.W środku części odrobinę lepszej jakości od SHS. Edited July 18, 2016 by EndeBeats Quote Link to post Share on other sites
maggot743 Posted July 18, 2016 Report Share Posted July 18, 2016 Mówisz o nowej giecie Aresa? Koszt takiej giety to ok. 1000zł. Części, które wymieniłeś też będą kosztować "swoje". Tak jak wspomniałem wyżej - budżet mam, lecz nie chciałbym od razu opróżniać portfela do cna. Czy koniecznością jest wymiana tych części (chodzi mi głównie o szkielet, silnik i bebechy SHS) by być z niej zadowolony? W dodatku chciałbym też uzyskać odpowiedź co do gietek CA. Czy są warte uwagi? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted July 18, 2016 Report Share Posted July 18, 2016 Szkielet można dokupić po jakimś czasie, a flaków od razu nie trzeba zmieniać. W stocku są nawet ok. Przede wszystkim myślałem o tłoku i samym serwisie. Quote Link to post Share on other sites
maggot743 Posted July 18, 2016 Report Share Posted July 18, 2016 Znalazłem w komisie WMASG używaną gietkę Aresa: http://wmasg.pl/pl/consignment/show/723036 część rzeczy została wymieniona w tym chociażby lufa PDI Raven. Co o tym myślisz? Quote Link to post Share on other sites
mikoma Posted August 11, 2016 Report Share Posted August 11, 2016 (edited) A ja w swojej giecie wymieniłem przewody na półtora milimetrowy drut wraz z grubą izolacja... razem około 2-2.5 mm i wszystko elegancko weszło :icon_smile:. W sumie chwale się poglądowo... może się komuś kiedyś przyda. Koszt - około 7 złotych za 10 metrów drutu. Według Elektrody taki drut powinien wytrzymać około 16 A. Wydaje mi się jednak, że więcej bo widziałem pakiety Litowe wielocelowe oparte o taki właśnie przewodnik. Na dokładkę wrzucam zdjęcia. Gearbox cały CA, tylko sprężyna Guardera. Jaki efekt? Reakcja spustu jest moim zdaniem o wiele szybsza, a przez skrócenie kabli do minimum zwiększył się minimalnie ROF (porównywałem na tym samym pakiecie litowym na innej replice z dużo dłuższymi przewodami). Edited August 11, 2016 by mikoma Quote Link to post Share on other sites
Wiosło Posted August 14, 2016 Report Share Posted August 14, 2016 (edited) Jaki silnik i zębatki dobrać do M125? Te elementy pozostały stockowe ale wolę je wymienić gdyż jestem przynajmniej 3-cim użytkownikiem tej repliki. Edited August 14, 2016 by Wiosło Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Ja to bym się martwił o łożyska. Zębatki możesz wziąć SHS. Nawet te za 50zł z GF. Quote Link to post Share on other sites
Wiosło Posted August 21, 2016 Report Share Posted August 21, 2016 Po zakupie oddałem ją do Mendiego, 2 łożyska były metalowe, 4 plastikowe i niespodkładkowane. Te dwie rzeczy wymienił od ręki. Ok zębatki mam, co jeszcze z silnikiem? Quote Link to post Share on other sites
Giermen Posted August 21, 2016 Report Share Posted August 21, 2016 (edited) Przy takim budżecie bierz gietę aresa. Do razu dokup sobie z chin nowy szkielet. Stockowy jest odrobinę słabszy od zwykłego v.3. 1.Lufa precyzyjna - promyk 2.Lepsza gumka HU - zielona G&G 3.Okablowanie niskooporowe - wiadomo, Turnigy 4.Mosfet - zwykły - czy z hamulcem zależy od sprężyny 5.bateria Li-Po (myślę, że 7,4V wystarczy) - zippy, turnigy. 6.silnik HT - tornado F1 gen 2 7.W środku części odrobinę lepszej jakości od SHS. Po czym wnioskujesz że szkielet jest słabszy od zwykłego, bo ares ma szkielet widocznie "grubszy" od "zwykłych" no chyba że zwykły znaczy cnc :icon_wink: Precka i gumka jak najbardziej, kable też zawsze dobrze wymienić, mosfet za to jest nie potrzebny, ares ma mikrostyk zamiast styków, nie ma żadnej różnicy w czasie reakcji po montażu moska (a w razie zajechania styku naprawa parę złotych u elektryka(nie trzeba nawet otwierać gb by go wyciągnąć)), li-po zawsze na propsie, ale po co silnik? Stokowy ciągnie m130 na 7,4 bez problemu, zębatki wystarczy wypodkładkować, łożyska oczywiście w stoku stal, załatwić łożysko na prowadnice (i prowadnice trzeba dobrze dokręcać, jak dostanie luzu to szybko pęknie) tłok w stoku ma pełną stalową szczękę, głowica jest wentylowana, wymienić można dysze na alu z oringiem i skorygować aoe zakładając sorbo. Jak ktoś nie chce wkładać mocnej sprężyny to nie ma sensu wymieniać nic w środku, u mnie na sp130 jak na razie wystrzelała jakieś 20k kulek i nie widać śladu zużycia części. Ewentualnie można wymienić cylinder na dostosowany do długości lufy (ares daje typ 0 niezależnie od wersji g36) Jaki silnik i zębatki dobrać do M125? Te elementy pozostały stockowe ale wolę je wymienić gdyż jestem przynajmniej 3-cim użytkownikiem tej repliki. Na m130 w starszej generacji jg kumpel na start musiał wymienić zębatki, tłok i silnik (to wszystko posypało się na jednej paczce kulek) Do m130 włożył najtańszy silnik jaki był aktualnie dostępny (jakoś za 60 zł) Rof widocznie zwiększył się w porównaniu do silnika stock na stockowej sprężynie, moim zdaniem nie ma po co przepłacać. Edited August 21, 2016 by Giermen Quote Link to post Share on other sites
Geg_tor Posted September 11, 2016 Report Share Posted September 11, 2016 Cześć poleci mi ktoś dobry tłok (najlepiej aby miał wszystkie stalowe zęby) + uszczelniony tłok cnc Najlepiej z gunfire Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Jak wyobrażasz sobie uszczelnianie się tłoka? :v Quote Link to post Share on other sites
Geg_tor Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Sorry chodziło mi o uszczelnioną głowice tłoka :v Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Jaki budżet? Quote Link to post Share on other sites
Geg_tor Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 150zł tłok i głowica Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 Mam za 39zł głowicę z podwójnym uszczelnieniem - Alu 7075. jak złapie szczelność, to jest beton. Natomiast tłok jest z alu 7075 t7, praktycznie niezniszczalny, dopóki nie postanowisz go przejechać walcem. Niestety taki zestaw wykracza poza Twój budżet, bo razem wychodzi 165zł bez wysyłki. Imo na gunfire nie ma w tej chwili nic godnego polecenia. Niby jest tłok od SS, ale zdarzyły mi się 2 wadliwe sztuki. Nie wiem, możesz spróbować szczęścia. Quote Link to post Share on other sites
Geg_tor Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 Za 165zł może być mogę linki? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 Nie ma linków, sam tych części nie kupiłem w sklepie :P Jutro zapodam zdjęcia. Quote Link to post Share on other sites
Geg_tor Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 No i jak dostane wieść o tym co mam upakować tam? :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.