ntsc Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 akurat odegrałem sobie save'a no i jestem jakoś w 60% gry. Cofnąłem sie do tego Przewodnika, a on dał mi info do Doktora. Według Palmtopa znajduje sie on w kryjówce Streloka gdzieś w Agropromie lecz gdzie ? Quote Link to post Share on other sites
ntsc Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Wybaczcie że pisze 2 posty pod rząd ale nie mogę edytować poprzedniego. Wszystko mi sie już rozwiązało, mam Doktora no i w ogóle jestem już w Sarkofagu. Jest tylko jeden problem. Jak jest ta sala w laboratorium z tym hologramem monolitu po środku i 6 lub 8 małymi wieżyczkami z jakimś energetycznym czymś to nie mogę rozwalić ostatniego. Guss Rifle, SWD, OICW i tona innego żelastwa nie pomaga, WTF ? Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 akurat odegrałem sobie save'a no i jestem jakoś w 60% gry. Cofnąłem sie do tego Przewodnika, a on dał mi info do Doktora. Według Palmtopa znajduje sie on w kryjówce Streloka gdzieś w Agropromie lecz gdzie ? Strzelaj w to niebieskie. Mi też na początku nie szło, ale z OICW to jakieś 10 strzałów na jedno "jajo". Quote Link to post Share on other sites
ntsc Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 Ach skończyłem już. A to że tego niby "jaja" ostatniego nie moglem rozwalić to był jakiś Bug. Po krótkiej przerwie odegrałem stamtąd save'a no i co sie okazało że te niebieskie kulki co latały były w górze a nie w tych oprawkach. Rachu ciachu i rozwalone. :D Fajnie ze dało się jeszcze latać na zewnątrz reaktora (nieźle duży teren). Dzięki za podpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
Julas Posted May 9, 2007 Report Share Posted May 9, 2007 (edited) Gra bardzo fajna, wciagajaca, klimatyczna[moje pierwsze nocne rozgrywki i spotkania z bloodsuckerami czy kontrolerami konczyly sie kupa w gaciach :-P ] , aczkolwiek niedopracowana. Dlugo na nia czekalem jednka troche sie zawiodlem. Ahh ci kolesie grajacy na gitarce przy gnijacym koledze czy wojacy beigajacy 50 m nad ziemia. [+ masa wczesniej wspomnianych kwiatkow] Ktos tutaj pisal ze gra na najwyzszym poziomie trudnosci byla za ciezka - nic podobnego. Na poczatku faktycznie najczestszym napisem na ekranie bylo "Game over" z kolei mniej wiecej juz w polowie stalem się "bogiem wojny" [miliony rubli, tony amunicji, tryliardy artefaktow]. A tak po za tym ile na sam koniec udalo Wam sie zdobyc tych rankingowych punkcikow?? :lol: ps. A to "podobne" do OICWa to chyba bardziej przypomina F2000. Edited May 9, 2007 by Julas Quote Link to post Share on other sites
ntsc Posted May 11, 2007 Report Share Posted May 11, 2007 Tak, tak to F2000 a co do punktów nie pamiętam ale jak co to dodam później. A latających kolesi nad ziemia nie miałem. Proponuje ściągnąć patch'a lub kupic org jesli takowego nie posiadasz. Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted May 11, 2007 Report Share Posted May 11, 2007 Gra bardzo fajna, wciagajaca, klimatyczna[moje pierwsze nocne rozgrywki i spotkania z bloodsuckerami czy kontrolerami konczyly sie kupa w gaciach :-P ] , aczkolwiek niedopracowana. Dlugo na nia czekalem jednka troche sie zawiodlem. Ahh ci kolesie grajacy na gitarce przy gnijacym koledze czy wojacy beigajacy 50 m nad ziemia. [+ masa wczesniej wspomnianych kwiatkow] Ktos tutaj pisal ze gra na najwyzszym poziomie trudnosci byla za ciezka - nic podobnego. Na poczatku faktycznie najczestszym napisem na ekranie bylo "Game over" z kolei mniej wiecej juz w polowie stalem się "bogiem wojny" [miliony rubli, tony amunicji, tryliardy artefaktow]. A tak po za tym ile na sam koniec udalo Wam sie zdobyc tych rankingowych punkcikow?? :lol: ps. A to "podobne" do OICWa to chyba bardziej przypomina F2000. Zależy których? Ja miałem za pierwszym razem 4000 punktów i opinię "straszna", za drugim razem z 5000 punktów i opinie "wspaniałą"(czy coś takiego). Opinie i kasa potrzebne są do zakończeń związanych z monolitem. Co się zaś tyczy najwyższego poziomu to denerwuje mnie to, że na początku gry, bez dobrego pancerza, lepiej nie iść na dobrze dozbrojonych wrogów, później już jest łatwiej. PS. Taa, FN F2000 - swoją drogą to oburzające, że ta broń ma mag'a na 40 naboi 8-) Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Hmm z tymi screenami to zawsze dziwnie bywali tzn z tym mirrorem. Z drugiej strony - kolesie robia sobie model AK - przeciez z pamieci wszystkiego nie wymodelowali, jakies dokumentacje pewnie mieli, dziwnym by bylo gdyby taki blad zrobili.... a nawet jesli, eh co za problem, Look Out zrobi nam lesze modele, zaimplementuje sie je do gry i po problemie ;) Sorry ze cytuje wypowiedz sprzed czterech lat, ale... NIC SIE NIE ZMIENILO! http://forum.cdrinfo.pl/attachment.php?att...mp;d=1180706739 Nie dosc ze zamek i selektor ognia (!) sa po lewej stronie (zeby odciagniecie zamka i zmiana trybu ognia wygladaly "lansersko"), to posune sie dalej - po zespole szczerbinki i wygladzie drewienek (choc moze to kwestia perspektywy) wnioskuje, ze jest to AKS-74u. A wiec kaliber 5.45 (co z reszta widac na screenie w prawym dolnym rogu - napisane jest). Ladnie? No to przyjrzyjcie sie magazynkowi ;-)... Zenada... Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Nie dosc ze zamek i selektor ognia (!) sa po lewej stronie (zeby odciagniecie zamka i zmiana trybu ognia wygladaly "lansersko". Zmiana trybu ognia odbywa się bez przesuwania selektora... Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 ROTFL! Zartujesz?!?!?! mam andzieje ze tak... Bo wedlug mnie to jedyny od biedy sensowny powod, zeby zmianiac lokalizacje selektora w AK... Ale PORAZKA... Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 ROTFL! Zartujesz?!?!?! mam andzieje ze tak... Bo wedlug mnie to jedyny od biedy sensowny powod, zeby zmianiac lokalizacje selektora w AK... Ale PORAZKA... Chciałbym żartować, ale tak jest naprawde. Przy zmienianiu trybu nie ma nawet szczęku selektora - tylko w okienku, w którym jest podany stan amunicji, litera (A) zmienia się na: (1)... Ja sens widze w tym taki, że przenoszą całą "prawą strone" karabinu, a nie poszczególne elementy - np. jak wyglądałby sam zamek? Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Najlepiej odwzorowany wygląd i działanie broni nadal jest nadal w grze America`s Army. Tam dopiero AK wygląda i obsługuje się jak w rzeczywistości. Widać Amerykanie maja większy dostęp do broni niż Ukraincy. Ponadto w stalkerze suwadło w AK cofa się tylko o 3 cm jak w Tokio Marui i przedładowuje się je jednym palcem... no comment... PS. Polecam mod do Stalkera "Redux 1.01", wraz z modem zmieniającym HUD tej samej ekipy. Nie będę tu przytaczać wszystkich zmian które wprowadza, ale gra z nim jest stokroć przyjemniejsza i klimatyczna. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Jako ze mi sie chcialo, a nie kazdy zna angielski - pozwolilem sobie przetlumaczyc zmiany w broni, jakich dokonuje Redux 1.01 (zmian jest wiecej, jednak przetlumaczylem tylko te dotyczace uzbrojenia). - Wszystkie bronie zostaly zmodyfikowane bazujac na fizyce znanej z rzeczywistosci i charakterystyce broni palnej by stworzyc najbardziej realny symulator broni, na jaki pozwala silnik gry. - Mechaniczne przyrzady celownicze chwieja sie, by odwzorowac wplyw kondycji czlowieka na celowanie. - Wszystkie opisy broni zostaly zmodyfikowane i rozszerzone, by odpowiadac rzeczywistosci. - Tlumiki dzwieku roznia sie w zaleznosci od kalibru pocisku i nie mozna ich montowac do dowolnych typow broni, a jedynie do konkretnych. - Montaz tlumika powoduje spadek sily odrzutu i wzrost skutecznosci, jednak zmniejsza szybkosc, sile i zasieg. - Wiecej broni ma mozliwosc montazu modyfikjacji i "nasadek". - Koniec z uzywaniem normalnej amunicji podczas uzywania tracera - Desert Eagle nareszcie korzysta z amunicji .44 Magnum - Bron znaleziona przy trupach jest czesciowo zuzyta - Poprzez uproszczenie techniki skryptu (?), statystyki broni powinny wierniej odzwierciedlac atrybuty broni. - Przynajmniej lekka penetracja na wiekszosci amunicji - Czesc amunicji koroduje powodujac szybsze zuzycie broni - Wszystkie celowniki optyczne posiadaja stopien powiekszenia zgodny z ich rzeczywistymi odpowiednikami. - Granatniki nasadkowe posiadaja zmniejszony odrzut i mniejsza skutecznosc. - Tekstury chmury gazow powstalych przy wystrzale zostaly przyciemnione. - Granaty odlamkowe zawieraja 20 razy wiecej odlamkow. - Nowy typ amunicji : Wersje "Tracer" wiekszosci dostepnej amunicji (z nowymi ikonami); amunicja typu tracer jest zielona, jak prawdziwy rosyjski odpowiednik - Nowy typ amunicji : amunicja karabinowa 7.62x39mm - Nowy typ amunicji : amunicja pistoletowa .44 Magnum - Nowa bron : AKM (zmieniona tekstura AK-74) - Zmienione odglosy strzalu, przeladowania, tlumienia, suwadla, krokow i uderzenia pocisku na bardizej realistyczne.(to jedyny znany angielski MOD do S.T.A.L.K.E.R.'a w ktorym w pelni dzialaja zamienione dzwieki OGG) - Bron unikalna Groza 5.45x39mm naresycie ma magayznek od AK-74 Quote Link to post Share on other sites
Bratek196 Posted June 10, 2007 Report Share Posted June 10, 2007 A ja już stalkera przeszłem i powiem że gra była warta, cóż oto moje plusy i minusy tej gry: + Długi czas zabawy, grałem intensywnie około miesiąca i czyli dla mnie dużo. + Klimat strefy, zwala z nóg. + Misje i fabuła, no normalnie gra ma takie ciekawe misje i fabułę która ma siedem zakończeń. + Uzbrojenie, dużo ciekawych broni jak dla mnie choć można się przyczepić że nie ma emki ale gra się toczy przecież na Ukrainie. Teraz minusy: - Dziwny realizm, otóż żeby zabić wroga w egzoszkielecie z bliska potrzeba około 2 magazynki, jeśli wróg jest daleko potrzeba tylko trzy celne strzały. To jest moje zdanie o grze. Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted June 10, 2007 Report Share Posted June 10, 2007 Jak się strzela w głowę to egzo da się zabić trochę szybciej. Wg mnie cała rodzina AK jest za mało celna. A tak BTW emka jest Stalkerze - wygląda trochę jak SCAR :) Nawet trochę bardzo. Pistolet powinien też być celniejszy. Reszta - marzenie. Trzeba jeszcze obczaić mod i w ogóle powinno być wyśmienicie - w szczególności ten z pojazdami się przyda. Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted June 11, 2007 Report Share Posted June 11, 2007 (edited) A ja już stalkera przeszłem i powiem że gra była warta, cóż oto moje plusy i minusy tej gry: + Długi czas zabawy, grałem intensywnie około miesiąca i czyli dla mnie dużo. + Klimat strefy, zwala z nóg. + Misje i fabuła, no normalnie gra ma takie ciekawe misje i fabułę która ma siedem zakończeń. + Uzbrojenie, dużo ciekawych broni jak dla mnie choć można się przyczepić że nie ma emki ale gra się toczy przecież na Ukrainie. To jest moje zdanie o grze. Ta emka to chyba lr-300ml Gra jest krótka-producent pisze "jest 6 sposobów na przejście gry a więc 60 godzin grania" co jest oczywiście nie prawdą... Mi gra zajeła 5 dni. Jest strasznie okrojona(nie ma 6 map, które były w becie), wiele ciekawych rozwiązań zostało usuniętych. Niestety występują liczne bugi, które czasem przeszkadzają w graniu... A co do klimatu to prawda - jest kilka pomników, kilka plakatów, ale spodziewałem się czegoś więcej po Prypeciu. Ci, którzy trochę interesowali się awarią w elektrowni, mają pewien obraz przed oczyma- tu jest to małe blokowisko, co prawda ma najsłynniejsze obiekty tybu: luna park, pałac kultury, supermarket, ale to za mało, tym bardziej, że nie mamy dostępu do większości budynków... Klimat ucierpiał bardzo na tym, że biegamy po różnych zadupiach (wsiach, lasach) w których nic nie ma... A wiąże się to z w/w okrojeniem gry - gra straciła aż 6 map! i to prawdopodobnie najciekawszych... Edited June 11, 2007 by rucznoi Quote Link to post Share on other sites
Vasiliew Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 I tak najlepszą bronią w STALKER SHADOW OF CHERNOBYL jest F2000 :D no i oczywiście GAUSS Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 a ktoś wie kiedy otrzymujemy pierwszy karabin z granatnikiem i jak go używać??mam karabin wygladający jak fn90(on ma takie cos jak grantnik wyglądające),mam granaty do niego i nie moge nadal strzelac.jestem w momencie jak walczymy juz z żołnierzami monolitu w oddzielnym obszarze po posterunku wolności Quote Link to post Share on other sites
7.62 Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 (edited) Stałem się dzisiaj szczęśliwym posiadaczem stalkera. Wogóle nie potrafię połapac sie w tej grze. Grałem 3 godziny a zaszedłem dopiero na drugą mapkę :???: Chyba będzie dla mnie za długa. PS. Jaki gauss? Taki jak w half-life? Edited August 17, 2007 by 7.62 Quote Link to post Share on other sites
Fryt Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Gauss taki bardziej jak w falloucie 2 Quote Link to post Share on other sites
7.62 Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 (edited) I tak jest do dup* (Gauss). Ściągnąłem moda na dostępnośc wszystkich przedmiotów na początku i przetestowałem. PS Przepraszam że nie ma c z kreską ale pisze z kompa z radeonem i po naciśnięciu alt i c wyskakuje okienko opcji a literki nie ma. Edited August 21, 2007 by 7.62 Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 Chcesz mieć c z kreską? wyłącz usługę "ATI HotKey poller" (ati2evxx.exe) Quote Link to post Share on other sites
Robnok Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 Pierwszy przeciwnik dostał 8 kul 9x18 w klatę i zdążył uciec za narożnik. Polecam Trainera na stronie www.cheatchappens.com :) One shot, one kill. Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 Trainery śmierdzą ;) Przeszedłem grę 2 razy, 3 raz właśnie sobie idzie, gra mi się nie potrafi znudzić. Jest po prostu genialna i nie mogę doczekać się na Clear Sky... Co do realizmu - to prawda, bronie są odwrócone by dodać "lanserskości", mi to jednak nie przeszkadza. Gra ma bardzo ciężki klimat i to mi się podoba. Wszelkie inne niedogodności po prostu są przeze mnie nie zauważane : ) Jedyne co mi przeszkadza to to, że po 3-4 strzałach ze slugsów (spas-12) Snork dalej biega. Wątpię by cokolwiek z 4m wytrzymało taki napór ołowiu ;f I - dla ciekawskich - znalazłem TOZ'a :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.