Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

America's Army 1 i 2


Recommended Posts

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hmmmm 100 fps to przesada bo oko nie ma szans to zobaczyć. Przy oglądaniu filmów więcej niż 24 też nie ma sensu ale przy graniu widać różnice między 30 a 50 i nie trzeba być do tego cyborgiem. Po prostu jest zupełnie inna płynność poruszania się i wogóle :)

 

Zresztą jeśli w grze ci nie spadnie PONIŻEJ 24fps to nie masz co się martwić bo zazwyczaj będziesz mieć więcej a i średnią znacznie wyższą.

Link to post
Share on other sites

20-30 to nieduzo? 24 klatki na sekunde to plynnosc jaka jest w stanie zarejestrowac ludzkie oko - wszystko powyzej to juz tylko kosemtyka. Nie wiem o co walcza Ci, ktorzy w grach chca miec 100-200 fps, skoro to dla oka zadna roznica...

 

 

hmmmm 100 fps to przesada bo oko nie ma szans to zobaczyć. Przy oglądaniu filmów więcej niż 24 też nie ma sensu ale przy graniu widać różnice między 30 a 50 i nie trzeba być do tego cyborgiem. Po prostu jest zupełnie inna płynność poruszania się i wogóle :)

 

Temat już wałkowałem kilkukrotnie na różnych forach.

Po pierwsze, nie możemy porównywać filmów, czyli czegoś czego jesteśmy tylko bernym widzem do gier.

Po drugie, każdy gracz (oczywiście nie taki który odpala grę raz na tydzień) powie wam, że im większa liczba klatek tym lepiej.

Oczywiście jeśli ktoś nigdy nie miał możliwości zagrać w daną grę przy np. 60 fps, to będzie twierdził, że dla niego te 30 fps to bardzo dobra i wystarczająca płynność. (miałem kiedyś takie przypadki :) )

 

Osobiście gram od ponad trzech lat w Battlefield 2 (oczywiście w multi) i od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem sprzętu który pozwala mi na grę w maksymalnej jakości grafiki przy 100fps. I szczerze mogę powiedzieć, że różnica między 50 a 100 fps jest kolosalna !

Jest większa niż między 30 a 50.

Gra przy 100fps jest niesamowicie komfortowa. Headshoty wchodzą praktycznie same ;) a czas reakcji i precyzja są idealne.

 

Jeśli kogoś to nie przekonuje, polecam lekturę: (wprawdzie tematem artykułu jest "Znaczenie procesora w grach", ale już na pierwszej stronie odpowiadają oni na pytanie, czy im więcej klatek w grze tym lepiej ... )

 

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=285

 

pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

A przy okazji to: @ Shavo, Legia Cudzoziemska zawdze chetnie z Wami na Extraction zagra ;)

 

LOLe jesteście, gracie gdzieś po kątach, a nie na jedynie słusznej mapie ;)

Yanoo, czy to, że się tu pojawiłeś znaczy, że kiedyś PSS będzie mógł skrzyżować ogień z LCkami na żywca? Jeśli jeszcze nie, to pracuj nad Śliwą, Biernassem i resztą towarzystwa... Od monitora to im niedługo oczy powypadają, trochę ruchu im się przyda :D I pozdrów niedorajdów :wink: od PSS :mrgreen:

 

 

im więcej klatek w grze tym lepiej

 

Roger.

Edited by Black
Link to post
Share on other sites

Cały PSS zdecydowanie na Extraction :D

Czasami zdarzają nam się wyskoki na Streamroller, Sandstorm, Courtyard, Bridge, Oasis, Arctic czy River Basin... Zdecydowanie nie lubię hospitali czy innych urbanów, bo dla mnie są zbyt quake'owe..

Nie mówiąc już o tym, że jak człowiek wraca ze szpitala, gdzie ratuje życie i zdrowie okolicznej ludności, to ma ochotę pozabijać w trochę innej scenerii :wink:

Edited by Black
Link to post
Share on other sites

Że nie wspomnę o notorycznym zwyczaju spamowania na starcie granatami. Takie akcje uwłaczają , moim zdaniem nie tylko inteligencji żołnierza, ale i gracza.

Chciałbym zobaczyć kolesia wbiegającego na ulice miasta , jakiegokolwiek, i napi...cego granatami na ślepo w lewo i prawo. A potem pooglądałbym jego proces.

Zawsze podczas akcji jest obowiązujące ROE. Zawsze , przynajmniej amerykanie , stosują się do niego jak mogą.

Dlatego mapki typu,20m2, ulica domek ulica, my na jednej ulicy wy na drugiej i wojnaaaaa!!! budzą we mnie obrzydzenie swą prymitywnością.

:)

Link to post
Share on other sites
Yanoo, czy to, że się tu pojawiłeś znaczy, że kiedyś PSS będzie mógł skrzyżować ogień z LCkami na żywca?

 

Ja już sie ASG na maksa zaraziłem i teraz chłopaków jakoś staram sie namówic zeby tez zaczeli. Ciagle im mowie ze odkad sie u mnie w domu m4a1 pojawilo to tak jakby AA u mnie zagoscilo na zywo ;) Z LC narazie tylko jeszcze Cezar sie w to bawi. Nie wykluczone ze sie kiedys na zywo postrzelamy.

 

A co do obijania po innych mapach to Extraction juz sie troche w LC przejadlo, ale nadal czasem zagladamy.

 

Pozdrowienia chlopakom przekaze i nawzajem :)

Link to post
Share on other sites

20-30 to nieduzo? 24 klatki na sekunde to plynnosc jaka jest w stanie zarejestrowac ludzkie oko - wszystko powyzej to juz tylko kosemtyka. Nie wiem o co walcza Ci, ktorzy w grach chca miec 100-200 fps, skoro to dla oka zadna roznica...

 

PS3 wyswietla 30 fps, co daje oszalamiajaca plynnosc.

 

Nie do końca jest tak jak piszesz...

Materiały wideo w systemach NTSC, SECAM, PAL są zapisywane z 25-30 klatkami na sekundę. Obraz jednak jest generowany z przeplotem, w uproszczeniu wygląda to tak - linie parzyste są z jednej klatki a linie nieparzyste są z kolejnej klatki filmu. Co daje osiągnąć częstotliwość rzędu 60Hz przy zachowaniu płynnego 'widzianego' obrazu i posiadaniu 'tylko' ~30 klatek.

Konsole podłącza się do telewizora, więc generowanie obrazu jest na tej samej zasadzie...

 

(DVD ma 60i - 60Hz w przeplocie co daje ~30 faktycznych klatek, natomiast HDTV używa 60p - progresive scan)

 

Obraz w komputerach jest generowany w inny sposób, każda klatka która ma być wyświetlona jest samodzielnym obrazkiem. Obraz ten wraz z innymi stworzy przy odpowiedniej częstotliwości stworzy efekt płynności. Jednakże ilość wyświetlanych klatek nie będzie większa niż częstotliwość odświeżania jaką mamy ustawioną w monitorze... pod warunkiem że mamy włączone vertical synchronization w grze. Jeśli nie mamy włączonego vertical synchronization to ilość wyświetlanych klatek nadal nie będzie większa niż częstotliwość odświeżania monitora.. ale komputer będzie rysował nową klatkę nim skończy rysować starą... co w przypadku 'zwiechy' bardzo ładnie wygląda :)

 

Warto jednak mieć zapas fpsów, na wypadek 'większej akcji' czy też bardziej złożonych przestrzeni...

 

 

Jak ktoś chce poczytać (całkiem nieźle napisane artykuliki):

http://en.wikipedia.org/wiki/Frame_rate

http://en.wikipedia.org/wiki/Progressive_scan

http://en.wikipedia.org/wiki/Interlace

Link to post
Share on other sites
Warto jednak mieć zapas fpsów, na wypadek 'większej akcji' czy też bardziej złożonych przestrzeni...

 

Nalezy pamietac ze AA to gra "specyficzna" o niesamowitym apetycie na użycie procesora. Jak sie 2 AR-ki (karabiny maszynowe) spotkają to fpsy muszą spaść u każdego. Bezpieczny zapas fpsów w AA to okolo 85-100, przy wiekszych zadymach spada wtedy do 40-50 co pozwala nadal w miare plynnie grac. Jak płynnosc spadnie ponizej 30 klatek to juz nie ma szans zeby dobrze wycelowac bo zanim przestanie ciąć budzimy sie juz przewaznie na ziemi. Ale dosc marudzenia, ten temat ma zachecic do gry w "jedynie sluszna gre na PC".

Link to post
Share on other sites

Oj marudzicie z tymi klatkami. Ja 30 fps'ów mam na lunecie. Zależy wszystko czy serwer laguje, czy nie masz pingów większych niż reszta. Bo jak te dwa są spełnione to nawet z 1k fps nie pohulasz.

 

No i warto wiedzieć gdzie będzie opfor, zanim on sam będzie o tym wiedział :wink:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja gram w AAO od wersji bodajże 1.3 Najczęściej na tą chwilę siedzę na mapie Border. Lubię także Insurgent Camp, Pipeline, River Basin, Extraction... i jeszcze parę się znajdzie. Mój nick - Brytan(PL). Grałem kiedyś długo w klanie WSI ale rozpirzyło się w pewnym momencie wszystko. A pamiętam te mecze ligowe i adrenalinę po sufit :-)

 

Pozdrawiam wszystkich i do spotkania na serwerkach AAO !!

Brytan

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja gram w AAO od wersji bodajże 1.3 Najczęściej na tą chwilę siedzę na mapie Border. Lubię także Insurgent Camp, Pipeline, River Basin, Extraction... i jeszcze parę się znajdzie. Mój nick - Brytan(PL). Grałem kiedyś długo w klanie WSI ale rozpirzyło się w pewnym momencie wszystko. A pamiętam te mecze ligowe i adrenalinę po sufit :-)

 

Pozdrawiam wszystkich i do spotkania na serwerkach AAO !!

Brytan

 

 

Prawda WSI to było kiedyś coś. Teraz chlopaki (nawet nie wiem czy liczba mnoga jest odpowiednia) probowali reaktywowac klan. Ja gram jak ktoś się orientuje w -uN4given. -uN.tehace. Panowie z PSS - powinniscie kojarzyc. To ten co zawraca wam czasem dupe o spara a wy odpowiadzacie tylko ze "tak ale na extraction" :D

 

BTW jakie wszyscy czytajacy to forum macie nicki?

BTW 2 Brytan grasz jeszcze?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...