madjong Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 (edited) 1100 mAh to trochę mało jak na np. cały dzień strzelania, więc sam zobaczysz czy starcza czy nie (zależy jak strzelasz). W moim pj4 s-system w zamierzchłym (na szczęście) czasach włożyłem 9,6 intellecta = rof był przyjemny, ale całość była taka "niepewna" trzeszczał jak dyskoteka techno w maliszewie, silnik w rękojeści drgał tak mocno, że po kilku seriach można było poczuć drętwienie ręki... Myślę żę wymiana silnika na markowy spowodowała by zanik tego dźwięku, ale po co wywalać 300 zł za silnik systemy, jak replika kosztuje 500. Niby nic, ale wolałem go sprzedać zanim się zjebie, i to radze i Wam, ( pomijając że złamało się w nim body jeszcze za mojej kadencji, gumka do wymiany, batka do wymiany i się zrobiło ok 700 zł ) Edited November 18, 2007 by madjong Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Śledze ten temat i wnioskuje ze kupie M4A1 JG :D PS. mam 167 cm wzrostu jak by pasowala na mnie M16 ?? ze stala kolba Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 kurcze przepraszam za offtop zle napisalem wnioskuje ze kupie M4A1 CA :D Quote Link to post Share on other sites
sv13 Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 W moim M4A1 JG lufa sie z deczka chwiala ale dokrecilem srubke na lufie kolo pierscienia (widac ja jak zdejmujesz foregrip) i teraz lufa ani drgnie Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 Norma w JG... Czego nie można powiedzieć o P&J... Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 A jak jest z komorą HU? W JG konkretnie... jednoczęściowa czy dwuczęściowa? Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 2 częściowa, ale standardowa a nie jak w P&J milimetr krótsza. Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted November 23, 2007 Report Share Posted November 23, 2007 Wszelkie "moim zdaniem" w przypadku porównywania replik są mało obiektywne. Natomiast dobrym sprawdzianem jakości replik jest to, jak sobie radzą na tym samym akumulatorze. Do testów użyłem G36c JG i M4a1 PJ oraz stockowego akumulatora z JG (8.4V). Repliki były wcześniej zmierzone chronografem. Wyniki: G36c - 340fps M4a1 - 350fps (przy dłuższej lufie i tuż po serwisowaniu - padła uszczelka na tłoku) Czyli moc mają taką samą (obydwie repliki w stocku). O ile gietka na tym aku chodzi elegancko, to pejota ma tragicznego ROFa i wyraźnie widać, że potrzebuje wyższy woltaż (gieta na 9.6V intelecta chodzi jak szalona, hi-cap podaje bez problemów. Pejot wtedy osiąga szybkostrzelność G36c na chińskim 8.4). Wyraźnie widać co ma lepszą elektrykę. G36c to nie jest M4a1 ale pozwala porównać producentów i to jak przykładają się do roboty. W okolicy jest pięć replik JG (MP5, AUG, 2x G36c, M4a1), wszystkie działają bez problemów oraz do niedawna cztery PJ (2x M4a1, M16, M933) przy czym frekwencja posiadaczy replik JG jest większa niż PJ więc te pierwsze są bardziej eksploatowane. Napisałem "do niedawna" ponieważ ostatnio jedna M4 się złamała a druga miała awarię (rozszczelnienie tłoka) a później z powodu niskich temperatur pojechała na wymianę gumki i komory (74zł). Nie liczę baterii którą właściciel PJ też musiał dodatkowo kupić. W przypadku JG płaci się tylko za gumkę (35zł). Pozostałe pejoty rzadko goszczą na strzelankach więc pewnie dlatego jeszcze działają. Co ciekawe wszyscy posiadacze JG są zadowoleni natomiast właściciele PJ są smutni i zastanawiają się czemu dali się nabrać na tą markę. Oprócz poważnych usterek pojawiają się też drobne - pokrętło regulacji celownika które odpadło przy wyciąganiu z pudełka, selektor, tańcząca lufa, niedziałający (nie sprężynujący) przycisk z boku który w oryginale służy do dopychania pocisku do komory, śmiesznie krótka lufa w PJ16. Bądźmy szczerzy - PJ to replika firmy A&K (kiepskiej) a części zakładają (i być może produkują) ci sami, co zrobili podstawę do tuningu. Zwyczajny cud marketingowy a nie techniczny. Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted November 23, 2007 Report Share Posted November 23, 2007 To że JG chodzi lepiej niż P&J na tej samej batce może też być spowodowane lepszej jakości silnikiem w JG. Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted November 23, 2007 Report Share Posted November 23, 2007 Lub lepszymi kablami lub lepiej wykonanym gearboxem. Jedno z trojga lub wszystko na raz. Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted November 24, 2007 Report Share Posted November 24, 2007 Można też przełożyć silnik z JG do P&J i wtedy sprawdzić i na odwrót, silnik z P&J do JG. wtedy będzie można już mieć jakieś pojęcie czy jest to wina kabli, silnika czy jeszcze czegoś innego. Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 potwierdzam słowa Kantka, PJtki są dużo słabsze i gorzej wykonane. Krakmani zrobili naokoło nich wielki szum i nic więcej. Miałem w rękach kilka PJ, 3 JG.... JG są o niebo lepsze jak do tej pory Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 Serwisuje prywatnie gnaty w Częstochowie i w sumie jak pomyślę to dojde do wniosku, że pejotów miałem u siebie z 5-6 razy wiecej niż JG. I dodam, że pejoty były u mnie z awariami a JG tylko na przegląd i smarowanko... Coś w tym musi być. Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 Chciałbym aby w moim miescie byla taka zlota roczka jak ty ;D Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 Prosze mi tu bez wazelinki :-D . Wole na "Kropelce" ;-) . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.