diablos993 Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 (edited) Witam! Tułam się z tym tematem od posta do posta i cały czas dowiaduję się coś nowego i czegoś co niszczy cały plan zakupów :poddanie: .. więc chcę to zakończyć i podsumować. Z tym mam problem: 1. Czy precyzyjna lufa MadBull teflonowa będzie się dobrze spisywać? 2. Ta replika ma standardowego hop-up'a?(Podobniesz gumka Guarder jest luźna) 3. Kupować gumkę hop-up SYSTEMA czy GUARDER? 4. Stockowa bateria nie będzie miała problemów? 5. Wstawić nową sprężynę MadOnion M120? 6. Jeżeli wstawię nową sprężynę(p.w.) to na ile kulek wytrzyma akumulator i czy ROF się nie zmieni? 7. Czy zmieszczę gdzieś baterię typ LARGE? 8. Ile wytrzyma replika po tych upgrade'ach?(Chodzi szczególnie o tłok, głowicę tłoka itp.) No wydaję mi się, że to będzie na tyle 8) . Z góry dzięki za odp: ;-) ) . P.S. Wiem, wiem większość była w różnych tematach, ale tutaj chcę to podsumować i niektóre rzeczy wyjaśnić :killer: Edited November 27, 2007 by diablos993 Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 (edited) Dysze założyłem taką , więc jak najbardziej dedykowaną : http://asgshop.pl/produkt.php?id=336 Takie coś musiałem założyc do komory hopa aby podawało kulki po wymianie dyszy. materiał : plastik(opakowanie z kasety magnetofonowej chyba) grubość : 1,45mm Co do gumki hopa to właśnie kupiłem ta systeme na specu i nie mam żadnych powodów do narzekań. Edited November 27, 2007 by ravic Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 A strzelałeś na mrozie? Ja kupiłem w sierpniu, może była inna seria... Cholera wie. Quote Link to post Share on other sites
diablos993 Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 ODPISZCIE COŚ NA MÓJ POST PLEASE!!!! To jest wątek o TUNINGU! Przestań zaśmiecać wątki bzdurnymi pytaniami, bo nie wiesz co kupić. Za takie łamanie zasad forum dostaniesz w końcu bana.[P] Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 (edited) 1. Lufy madBull z reguły marnie sie spisują. NIE MadBull. 2. Ma standardowego a jakby było luźno to sie robi uszczelnienie taśmą. 3. Systema tylko NIE ze specshopu. 4. Raczej na m120 nie będzie miała problemu. 5. Raczej jakiejkolwiek innej firmy m120. NIE MO. 6. Rof w dół, kulek troche mniej. 7. NIE. 8. Tłok i głowica dadzą radę dłuuuugo. M120 to nie taka mocna znowu sprężyna. 9. Dodaj jakąkolwiek prowadnice łożyskowaną to będzie troche lepiej z rofem i oszczędzisz ciut batke. Edited November 30, 2007 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Wracając do komory....po dokładnych pomiarach wyszła mi identyczna długość z komorą G&P....teraz dumam co jest nie tak...czy to wina dyszy czy może czegoś innego.Zmierze na chrono to sie dowiem. I wielkie przeprosiny dla Lilly, gdyż jak sie okazało komora jest standardowej długości.Mam nadzieje ze mi wybaczy ;) . Quote Link to post Share on other sites
lilly Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 I wielkie przeprosiny dla Lilly, gdyż jak sie okazało komora jest standardowej długości.Mam nadzieje ze mi wybaczy ;) . Wybaczy. Jak to mawiają, człowiek uczy się przez całe życie ;) Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted December 23, 2007 Report Share Posted December 23, 2007 Co do dyszy... To możliwe że wchodzi za głęboko... wystarczy ją lekko zpiłować.. Takie pytanko: czy ktoś może dać zdjęcia GB z mk12 SPR? I takie pytanko: Co muszę jeszcze dostawić żeby mi się nie rozsypało na m130 guardera... bo mam tam: cicha głowica tłoka od CA tłok nowej wersji (żólty) Zębatki (tu mam problem) bo nie wiem czy zostawić te boya czy wstawić stockowe starej wersji od classic army m15 a2... do tego... dysza fioletowa do m16 uszczelniona głowica cylindra z mosiądzu (o ile sie nie mylę to systemy...) cylinder też zaminię na ten stockowy od ca... no i do tego myślę nad zamianą silnika na silnik od emki CA też stockowy... Tak więc czy to wytrzyma m130 guardera? 2. Nie wiem jak z gumką hop up... bo: A) wstawić sylikonową B) wstawić czerwoną dla karabinów o mocy powyżej 400fps... Którą brać? 3. co do lufy jak mi wiadomo na stocku jest 6,04 czyli precka... Tylko tak się zastanawiam: chce wstawić dłuższą i zakryć to tłumikiem teraz czy wstawić 6,04 czy też 6,03? niestety nie wiem skąd wziąść precke 6,03 o długości do jakiś hmm 550mm może być i te 560mm a niestety precka Prometheus 6,03 najdłuża jaką widzę to 509mm a na dodatek ta cena...267.00 zł Chyba że się skusze na precke z madbulla ale niestety tylko o długości 509mm Kurcze nie wiem co robić i skąd brać części... Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 24, 2007 Report Share Posted December 24, 2007 Lufa 6,03 to przesada. Prędzej 6,04 KMHead. Zębatki ani Boyi ani stock CA nie dadzą rady na m130. Lufom MadBull mówie NIE. Cylindra na CA nie musisz zmieniać, to jedna i ta sama mosieżna rurka ;-) . Jak m130 to czerwoną gumke. Silnik wymień jak stwierdzisz, że Boyi`owski nie ciągnie jak należy. U mnie kolega używa tego silnika na m120 i zębatkach tylko TorqueUp i ciągnie. Przelutuj kable, załóż jakieś grubsze. Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 (edited) Oj... z kablami będzie kłopot... Bo kurcze nie mam zbyt dużo funduszy... no więc może na początek wstawię to m120 i do zbieram na zębatki (myślę że jak wstawię zębatki to może posunę się do m140) Teraz jaki koszt będzie tych zębatek i jakie polecacie? A dodam do tego co kolega miał problem z tą dyszą. Musiałeś zamątować ten kawałek plastiku do komory hop siupa... Otóż problem nie tkwi w komorze i w karabinie lecz w dyszy. Otóż mając m16 wstawiłem także tą samą dyszę i także mi nie podawało kulek przez tą dyszę, zrobiłem to samo co ty. ale z drugiej strony początek dyszy można fakt faktem przypilnikować ale straci ona raczej szczelność... Edited December 28, 2007 by feder91 Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Z doświadczenia polecam nie oszczędzać na zasadzie "15 złotych mniej" i kupić Systema STU. Unikać raczej CA. Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 (edited) Aha... ok ale chodzi mi o to że narazie biegam na stockowych zębatkach z m120 a później kupuje właśnie jakieś typu systema... Edited December 28, 2007 by feder91 Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Uważaj wtedy na GB. Mi Calssicowy poszedł na mrozie na m120 jak zapałka. ;( Quote Link to post Share on other sites
MATTmcz Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Mi na M130 MO poszedł mi ten żółty wzmocniony tłok CA i zębatka tłokowa. Ja proponuje żebyś wymienił zębatki na jakieś mocne :) bo tłok to raczej nie jest duży koszt w razie wymiany. Ja mam takie pytanie. Czy opłaca się wstawiać silnik systema magnum ?? Mam tragiczny rof i nie wiem czy magnuma czy turbo. Ktoś poradzi?? :D Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Czy opłaca się wstawiać silnik systema magnum ?? Mam tragiczny rof i nie wiem czy magnuma czy turbo. Ktoś poradzi?? icon_biggrin.gif Poszukaj. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Magnum to w tej chwili najlepszy silnik, więc trudno, żeby rof był na nim kiepski. Ciągnie nawet 170 na 8,4. Quote Link to post Share on other sites
Quick Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Witam!!! (Mam nadzieję że to ten temat) Kupiłem guna Colt M4A1 CASV Full Metal, posiada batke 1100mAh, po naładowaniu starcza jej na ok 500 kulek. Czy to możliwe że ten gun jest tak energo żerny, przecież 500 kul to nie tak dużo :strach: . Czy posiadacie takie problemy i czy wymiana na np 1800mAh da sporą różnicę? Myślałem nad 9,6 a mam 8,4V ale taka wymiana nie wchodzi chyba w grę bo mogę zaszkodzić GB. Po za tym jak później umieścić większą batkę w tym skromnym body skoro przy oryginalnej już musiałem przerabiać troche body. Pozdrawiam!!! Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 (edited) Zima jest kolego i pojemność twojego pakietu drastycznie spada. Niestety temperatury bliskie zeru sprawiają że pojemność zmniejsza się o około 40% IMHO. Odnośnie miejsca na baterie... większość osób stosuje coś takiego: http://img211.imageshack.us/my.php?image=p9270198eq5.jpg Temat nie ten niestety, więc prosiłbym MODa o przeniesienie odpowiedzi do odpowiedniego tematu np. tutaj: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=43219 Edited January 1, 2008 by raeone Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Wsadź batkę tak jak napisał raeone - do ładownicy, tylko chyba w CASV`ie batka idzie do tej puszki przy frongripie, więc analogicznie tam musiałaby pójść ładownica. Małe ot, ale u mnie batka trzyma 1,5 K kulek. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Quick Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 (edited) Ok fakt nie ten temat może faktycznie, ale Twoje rozwiązanie mi na nic bo nie mam możliwości zamontować tak baterii bo miejsce na batke jest w body pod rączką taktyczną, chyba że trzeba to przerobić. Dzięki za info i fakt trzeba przenieść posta. Sorry :poddanie: Trzyma 1,5 kulek? U mnie nie ma takiej opcji, a batke masz 1100 pojemności? Pozdrawiam Edited January 1, 2008 by Quick Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 zamontować tak baterii bo miejsce na batke jest w body pod rączką taktyczną, chyba że trzeba to przerobić. Dzięki za info i fakt trzeba przenieść posta. Sorry bialaflaga.gif Ale batki nie masz w tej atrapie lasera ? Trzyma 1,5 kulek? U mnie nie ma takiej opcji, a batke masz 1100 pojemności?Pozdrawiam Wszystko stock, wystarczy sformatować batkę i tyle. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Quick Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Formatowałem 3 krotnie i w tym problem, może fakt że to temperatura. Nie nie w atrapie, sorry nie pod ale nad rączką taktyczną, kurcze nazewnictwo mi siada. No w body gdzie są szyny w cavs są z 4 stron. Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Wracają do mojego tuningu emki z boya. Dowiedziałem sie następującyh rzeczy. Otóż: sprężyna jaką mam założoną jest to m90 stockowe od G&G, a wynik na chrono wygladał nastepująco : 328-331 fps . Czyli wychodzi ze mam mój kochany ROF (który niedługo bedę podnosił za pomocą łożysk kulkowych oraz lepszych kabli) plus całkiem niezłe wyniki jak na tą sprężyne.Moc chyba jest wywołana bardzo dobrą szczelnością oraz podwójnym łozyskowaniem . Z uwagi że używam broni na budynki nie ma sensu dawać mocniejszego springa. W sumie w lesie też daje rade. Quote Link to post Share on other sites
GoorkA Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Widzę, że nikt stąd nie bawił się w taki tunning jaki ja planuję, ale może jakiś Wasz znajomy wsadzał do tego m140? Chodzi mi głównie o wytrzymałość gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Ja m130 ale z wymiana praktycznie wszystkiego więc chyba się nie liczy, prawda? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.