edhunter Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Walnąłem m120, tłok od sr25 CA w którym upiłowałem jeden ząb, komorę KA i prec lufę Systemy. Osiągi jakieś 45 metrów celnego zasięgu. Nie mam tylko dystansera typu H a stokowy to tragicznie kręci. W tej konfiguracji bez blowbacku daje 420 fps. Ale włączyłem go z powrotem bo to fajny bajer. W warunkach polowych nie zaobserwowałem żadnych nieprawidłowości. Strzelam na baterii 9.6 1500 firefox Quote Link to post Share on other sites
toldi1908 Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 a czy na szyne pod raczka transportowa pasuje kazdy standardowy kolimator na szyne ris? Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 a czy na szyne pod raczka transportowa pasuje kazdy standardowy kolimator na szyne ris? Powinien, np. ACOG Guardera pasuje. Szyna jest odrobinę za wąska, ale można ją odkleić warstwą lub dwiema taśmy izolacyjnej. Quote Link to post Share on other sites
toldi1908 Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 teraz w mojej elce jest nastepujacy problem, gdyz pewnego razu gdy strzelalem bron sie zaciela a potem zaczela strzelac bardzo szybko lecz z taka sila ze kulki prawie nie wylatywaly z lufy. moze to wina baterii bo stockowa nie jest najlepsza, ale moze ktos inny mial taki problem i go rozwiazal prosze o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 teraz w mojej elce jest nastepujacy problem, gdyz pewnego razu gdy strzelalem bron sie zaciela a potem zaczela strzelac bardzo szybko lecz z taka sila ze kulki prawie nie wylatywaly z lufy. moze to wina baterii bo stockowa nie jest najlepsza, ale moze ktos inny mial taki problem i go rozwiazal prosze o pomoc. heh sprawdź czy tłok ma jeszcze zęby =] Quote Link to post Share on other sites
toldi1908 Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 (edited) no mysle ze raczej tak bo na duzo to nie strzelalem z tej broni, a to moze byc spowodowane tym ze cos wpadlo do srodka gearboxa?? w sumie to mam na gwarancji i jutro go wysle ale chcialbym tera wiedziec co sie stalo w nim ;] Edited June 7, 2009 by toldi1908 Quote Link to post Share on other sites
Janozimek Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Witam wszystkich. Mam takie pyatanka: Czy do r85 pasuje komora hu king armsa? Czy jest dostępny jakiś bore-up do tej repliki. Może ten od psg-1 podejdzie? Jakiego springa uciągną stockowe zębatki przy dobrym wypodkładkowaniu? Wezmą m120 z bu / m130 bez bu? Czy standardowe sprężyny pasują i dają odpowiednią ilość fps'ów, czy należy stosować te od PSG-1 ( rozbieżność opinii )? I takie noobowe pytanie: czy przy użyciu zębatek super turque up od G&P ( środkowa do m14 i tłokowa do sr25 ) silnikowa też musi być super torque-up, czy podejdzie? Dzięki wszystkim. Quote Link to post Share on other sites
toldi1908 Posted August 5, 2009 Report Share Posted August 5, 2009 a wie ktoś skąd można wziąśc szkielet gearboxa do tej repliki albo jaki inny pasuje? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Co do szkieletu to trzeba by do speca zagadać. Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 Mam pytanie, czytałem wcześniej o dopełnieniu tłoka lekkim tworzywem dla uzyskania pełnej mocy sprężyny, czy to działa ? i jak to zrobić :) ?. Jakby ktoś miał fotkę było by fajnie . Quote Link to post Share on other sites
toldi1908 Posted August 20, 2009 Report Share Posted August 20, 2009 a wiecie jak wyłączyć "na dobre" blow back bo ostatnio na strzelance musialem zajrzec do srodka na kable bo sie rozlaczyly i ta sprezynka i "palec" laczacy blowback z zamkiem wypadly a byla noc i juz nie mialem czasu na poszukiwania i czy jest sposób na wyłączenie blowbacka ? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted August 20, 2009 Report Share Posted August 20, 2009 http://www.royalmarines.nets.pl/forum/showthread.php?tid=87 Quote Link to post Share on other sites
Gandalf Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 (edited) Jestem z okolic Tarnowa, niedługo zakupie l-ke od ARMY i chciał bym wiedzieć czy będzie możliwoś żeby ktoś dokładni powiedził mi ile kasy bym miał włożyć w l-ke żeby ja stuningować do 400 fps-ów, i czy ewentualnie znalazła by sie osoba, najlepiej jakis brytofil z 42 RMC który by mi w tym pomógł. :killer: Edited October 4, 2009 by Gandalf Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Wkładasz sprężynę M120 Guardera i powinieneś mieć od kopa 400 fps. Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 Mam M130 i aku. (9,6 V 1500) firefoxa, mam słabiutki rof ok. 10 k/s, po wywaleniu ok. 500 kulek ledwo strzela i pada po kolejnych 100. Zastanawiam się czy pora na wymianę silnika i pytanie jaki silnik był by wskazany ? Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 Mam M130 i aku. (9,6 V 1500) firefoxa, mam słabiutki rof ok. 10 k/s, po wywaleniu ok. 500 kulek ledwo strzela i pada po kolejnych 100. Zastanawiam się czy pora na wymianę silnika i pytanie jaki silnik był by wskazany ? Na twoim miejscu zmieniłbym baterię na 10.8 V i pojemność przynajmniej 3000 mAh. Najlepiej zlecić w Batimeksie (albo w jakimś zakładzie elektro), żeby zrobili "dedykowany" do L85 akumulator na ogniwach Sanyo RC. Musiałbyś tylko dobrze wymierzyć wolne miejsce w gripie i odpowiednio rozplanować układ ogniw, żeby się wszystkie zmieściły. Po wyjęciu imitacji gazrurki powinno chyba starczyć miejsca na 9 ogniw? Ja w swoim M16 z G&P mam sprężynę M130 i akumulator na takich ogniwach, jak w poniższej baterii (tylko w innym układzie, żeby się w kolbie zmieścił): http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=838 Na ROF nie narzekam :mrgreen: Poza tym nawet przez dwa miesiące nie muszę podładowywać akumulatora. Mógłbyś np. kupić powyższą baterię z G&P (lub podobną), rozmontować i zlecić w zakładzie elektro takie połączenie ogniw, żeby wszystko wchodziło do gripa elki. Quote Link to post Share on other sites
Gandalf Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 Czy sama sprężyna wystarczy, zamierzam kupić replike juz urzywaną bo na nową nie mam kasy, a sprężyna daj chyba jakies dodatkowe obciążenie dla tłoka, i całej reszt tych miniaturowych zębatek, czy przy wymianie spręzyny, nie będe musiał zainwestować w wzmocnienie repliki pod względem wytrzymałościowym?? I ile by to mniej więcej wyniosło?? Z tego co widzę sprężyna GUARDERA jaką poleciłeś kosztuje jakieś 60zł, a aj mam koło 100zł na tuning repliki juz po zakupie, z tego prostego powodu o jakim już wspomniałem a mianowicie brak funduszy. :cry: Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 Najprostszy tuning armijnej elki, żeby wymieniać jak najmniej: 1) preclufa 6,04 mm np. DeepFire - ok. 100-130 zł 2) gumka hop-up np. Guardera - ok. 30-40 zł 3) sprężyna M110-M115 dobrej firmy np. Guardera lub Systemy - ok. 60-80 zł Przy sprężynie M120 wypadałoby już zmienić baterię na 9.6V (ok. 200 zł) i ewentualnie pomyśleć o wytrzymalszym tłoku (kolejne ok. 200 zł). Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 No ja u siebie mam : - precka system 509 - komora KA (gumka systema) - tłok G&G - głowica tłoka G&G - dysza G&G - sprężyna m130 guardera - prowadnica G&G na dzień dzisiejszy 450 fps z wahaniem 3-5 fps i wystarczy . W sprawie problemu z rofem i szybkiemu padaniu, raczej zainwestuje w silnik bo wcześniej czy później tak pójdzie, a taniej wyjdzie niż nowy aku. Myślę o zakupie tego silnika : http://www.taiwangun.com/shop,show,1563 . Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 Wg mnie przy M120 nie trzeba nic wymieniać w ARMY, tłoki są w miarę mocne chyba że trafi się jakiś z defektem. Quote Link to post Share on other sites
Gandalf Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 A co z zębatkami, czy one nie strzelą mi po paru dniach, i jak będzie wyglądała kwestia szybkostrzelnści?? I kolejna kwestia, a mianowicie, czy precka wykonana np. przez kumpla z Zakładów Mechanicznych, nie będzie bardzo odbiegać jakościa od markowych luf, i jaka najdłuższą lufe dało by rade wsadzic do l-ki tak aby nie potrzebny byl tłumik dżwięku?? Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 U mnie ciągnie już m130 długi czas i bez śladu zużycia, ale wcześniej bez wypodkładowania nawet bym nie próbował, rof. 10 k/s :/ . Nie wiem jak dokładnie się wytwarza precki, ale pewnie wymaga to bardzo precyzyjnej tokarki jak i specjalnych materiałów, tak samo nie wiem gdzie pracuje twój kumpel, jak w zwykłym zakładzie przemysłowym to nie ma szans. Lufę włożysz max 510 mm . Quote Link to post Share on other sites
Gandalf Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 Mówiąc wypodkładkowanie masz na mysli podłożenie pod wszystkie zębatki podkładek, tak?? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 Tak ale w sposób taki aby zęby zazębiały się jak największą powierzchnią a jednocześnie nie dotykały się i miały minimalne luzy między łożyskami które zapewnią im swobodę poruszania się. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 Wkładasz sprężynę M120 Guardera i powinieneś mieć od kopa 400 fps. Na M120 Wyciągnąłem 495FPS Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.