Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

R85A1 [ARMY]


Recommended Posts

Panowie... W zeszłą niedzielę doszło do zacięcia jednego z naszych L85... Niestety procedura usunięcia zacięcia nie rozwiązała problemu.

Jak doszło do zacięcia??

Próbowano przestrzelać replikę na singlu.

Z inną baterią: nie działa

Inna replika z jej baterią: działa

Bezpiecznik: nienaruszony

Replika nie daje żadnych oznak życia.

Usunięcie bezpiecznika i podpięcie się bez niego do silnika: Nic nie zmienia.

 

23 Listopada zostanie ona zawieziona do Krakmana w celu naprawy. Jak się czegoś dowiem to napiszę...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Próbowano przestrzelać replikę na singlu.

 

Na auto nie próbowaliście?

 

Z inną baterią: nie działa

Inna replika z jej baterią: działa

Bezpiecznik: nienaruszony

Replika nie daje żadnych oznak życia.

Usunięcie bezpiecznika i podpięcie się bez niego do silnika: Nic nie zmienia.

 

Na mój gust: albo coś poszło w selektorze ognia (może po przełączeniu z semi na auto zaskoczy? Sam tak miałem kilka razy), albo z włącznikiem/wyłącznikiem ognia, albo z kablami (sprawdźcie połączenia kabli lub spróbujcie na innym okablowaniu), albo w ostateczności coś padło w silniku. Powodzenia :-)

Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że najlepiej nadająca się do tej repliki preclufa powinna mieć 510mm?

 

W swojej mam 550 mm. Wystaje jakieś pół cm za tłumik ognia, dlatego go zdemontowałem i założyłem niewielki tłumik dźwięku, w którym precka jest schowana.

 

Zauważyłem mankament w R85: pomiędzy komorą hop-up a korpusem jest wystarczająco szeroka przestrzeń, przez którą kulki wpadają do środka repliki, jeśli gwałtownie się nią manipuluje. Z tego powodu istnieje prawdopodobieństo, że kulki wpadną do gearboxa i namieszają w nim. Najlepiej obkleić komorę hop-up taśmą izolacyjną zasłaniając tą szparę.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pytanie do wszystkich, którzy wkładali mocniejsze sprężyny do swojej Elki:

 

Jakiej mocy i firmy sprężyny zakładaliście i ile dały Wam fpsów?

 

Pytam, ponieważ problem polega na tym, że Elka Army ma dłuższy gearbox, więc powinno się w nich stosować specjalne sprężyny (np dp PSG-1).

Z drugiej strony można użyć zwykłej sprężyny, tylko powinna być ona odpowiednio twardsza.

 

Byłem u Krakmanów i mówili, że m110 daje w Elce 380fps. Nie chce mi się w to wierzyć, chyba, że to były MadOniony. Tak więc ile daje WŁAŚCIWIE oznaczona sprężyna...

 

Logiczne m110 powinna dawać <360fps, m120 <380.

 

Czy ktoś mógłby potwierdzić moje wywody? Boję się, że wrzucę w sprężynę i będę miał tyle co w serii.

Link to post
Share on other sites

Logiczne m110 powinna dawać <360fps, m120 <380.

 

Czy ktoś mógłby potwierdzić moje wywody? Boję się, że wrzucę w sprężynę i będę miał tyle co w serii.

 

Ja wstawiłem to:

http://asgshop.pl/produkt.php?id=1317

160% czyli ~M115

 

Po wymianei na pewno jest więcej fps-ów niż w stocku, ale ile dokładnie - nie mam pojęcia. Na oko jakieś 370 ;-) Nic więcej w GB nie wymieniałem i od dwóch miesięcy elka hula bez zarzutu.

Edited by jw801
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

nie znalazłem tego tematu wcześniej

a szkoda...

 

więc tak mój projekt ukończony w 90 %

 

lka army

 

spring m150 guarder w tłoku G&G (cześć tłoka została wypełniona lekkim tworzywem w celu zmniejszenia odległości miedzy łożyskiem prowadnicy a łożyskiem głowicy, w ten sposób uzyskałem pełną moc z zwykłej długości m150 )

preca 590 sysa 6.04

komora metalowa CA od mki

okablowanie własnej produkcji

bateria 12v 3600 mah RC SANYO (własny projekt wykonany przez batimex )w przednim gripie oczywiście

zębatki bardzo dobrze wypodkładkowane =] stockowe

głowica cylindra wytłumiona sylikonem (własna produkcja)

silnik stock

 

optyka 4-9 X40 Delta(nareszcie się przydaje...)

laserek guardera

 

osiągi =530 fps mierzone na hrono speeder 2000 guardera.... oczywiście przy 0.2g

 

 

pozostałe 10 %

które idzie do mnie paczką to

sysA magnum średni

lufa madbula 6.3 590mm

pełny długi cylinder...

 

fps sie raczej nie podniesie...

ale kultura pracy będzie lepsza, skupienie....

no i magnum nie wiem czy nie odłacze 1-2 ogniw od batki bo przy zwylym silniku rof to 800 na min

 

 

a wszystko działa jak należy wg mnie to najlepsza replika jaką miałem oczywiście nie piszę o stocku bo odkąd ją mam to nie oddałem strzała na stosku odrazu poszedłem na całość =P (a miałem xm177e2 CA, G36k CA, m15a4 CA, mp5 galaxsy i wiele innych w swoich łapkach modernizując kumplą to i tamto =] ...)

 

prostota rozbierania karabinka na części ! miodzio niewiele giwer rozkłada się w ten sposób...

przypomnijcie sobie wymianę lufy w mp5 np. CA tu to kwestia minuty !

1 pin i wyciągamy lufę

 

wystrzeliłem na obecnej konfiguracji już jakeś 1000 bb w takich temperaturach jakie są sami widzicie od 0 do 10 st.

 

sprawdzałem z kumpla m4 PTW na czerwonym cylinderku (b.t.w. Miał ciągłe problemy z zacinającymi się magami, ustawieniem hopa, i bateria pada mega szybko....)

 

zgadnijcie kto lepiej wypadł....

 

UWAGA : stockowy tłok największa lipa jaką widziałem od razu do wymiany przy mocniejszych springach

 

to samo lufa kulkami 8mm można z niej strzelać =PPP heheheh

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Mam takie pytanie, czy oby napewno zębatki G&G dedykowane do elki pacują do R85? Mam wsadzoną 110 Mad Onion i preckę SRC ale tłok stokowy i zębatki... i strzela ok, na auto fotrafi przymielić więc chyba nie pociągnie za długo. Mam ochotę wsadzić 120 MO i chyba potrzebna będzie wymiana tłoka i zębatek.. no i pytanie jaka batka do tego??

Pozdrawiam

 

ps. polecam magi G&G mają oryginalne wymiary jak Bóg przykazał :)

- Niebawem zamieszczę fotki kamuflowania elki przy pomocy wytartych portek DPM:)

 

Jak robicie taki ciekawe modernizacje itp , pochwalcie się

Edited by Xen
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

bierzesz pusty cylinder (dobrze natłuszczony wewnątrz)

kładziesz pionowo (nie na płask) na czymś płaskim (np kafelek) powierzchnię tego czegoś również natłuszczasz...

 

a teraz wlewasz do cylindra od góry silikon tak aby wypełnił całą powierzchnię "kafelka" widoczną przez cylinder...

 

jak ci się wleję trochę za dużo to się nie przejmuj później się obrobi....

 

po wyschnięciu sylikonu wyciskasz go z cylindra, zrywasz starą gumę z głowicy cylindra, i przyklejasz na pyjanopropan albo jakąś "kropelkę" (o czywiście po wcześniejszym odtłuszczeniu wszystkiego ) resztę obrabiasz ostrym nożykiem skalpelem etc...

 

i masz piękną podusię z silikonu ...

 

 

 

 

PS. odradzam zębatki z guardera LIPA

zęby pękają jak się kręci zębatkami i to bez sprężyny !!!

 

 

Mam takie pytanie, czy oby napewno zębatki G&G dedykowane do elki pacują do R85?

a jakie zębatki chodzi ci konkretnie ???

podaj linka do nich ...

 

osobiście polecam ci kupić lepszy silnik albo magnuma sysa albo guardera inf.t.up.

 

i tatki nie musisz zmieniać

Edited by cichyop
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

rozkręcić i wstawić m120 ....

 

do wszystkich co tuningują radzę wymienić łożyska po jakiś 10k kulek bo się bardzo wycierają i chyba nie muszę tłumaczyć jak to się kończy...

po pewnym czasie luzy są przerażające !

Edited by cichyop
Link to post
Share on other sites

Hej

Zastanawiam się nad zakupem tej repliki. Z tego co piszecie wynika, że nie jest ona jakaś super bezawaryjna. W obecnej replice (AK 47 Cyma) zmieniłem dysze na uszczelnioną Modify i sprężynę na M110 Mad Onion (dało to 410fps - zmierzone) i po wystrzeleniu 20k kulek wszystko jest OK.

Z Waszych wypowiedzi wynika, że kupując tą replikę i chcąc mieć ok 400fps oprócz sprężyny należałoby wymienić zębatki i tłok. Wtedy wzrasta cena. Za założenia nie chcę wydać więcej niż 600-700 zł na replikę bo trochę za bardzo nerwowy jestem i często zdarza mi się nią ostro rzucić repliką gdy zatnie się w niespodziewanym momencie lub nie poda kulki :D

Dlatego poje pytanie jest takie:

- ile maksymalnie wytrzymuje ta replika na sprężynie MadOnion 110 (lub porównywalnej)??

- jaka jest jakość zastosowanych kabli, należałby je od razu wymienić??

P.S. 1: Dodam, że od początku wrzuciłbym do niej silnik G&P M120 i Intellect 9,6V

P.S.2: Blow-Back jest w tej replice gazowy czy elektryczny??

 

Pozdrawiam

Edited by elscinaczo
Link to post
Share on other sites

Powiem to tak:

 

Lka ma tendencje zacinania się na singlu (jak byś czytał temat to byś wiedział).

Tuning też nie jest tak łatwy jak ci się wydaje. (niektóre rzeczy są niestandardowe)

Nie wiem jak z M120 ale ponoć nie ma problemów.

 

Jeśli chcesz 420 lub więcej fps to kup sobie JG III generacji i metalowe body.

Wyjdzie Cie to taniej i bez utraty gwarancji.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...