Kosmo Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Nic innego mi nie pozostaje :/ Bardzo dziwne podejście do klienta, rozumiem że można być allround world retailer ale żeby tak olewać klienta indywidualnego to niepoważne podejście. Quote Link to post Share on other sites
Okota Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 sadzac po podpisach na mailach to jest tam ze 3 ktorzy zajmoja sie kontaktami z ludzmi. jak myslisz jesli dziennie dostaja kilkadziesiad zamowien ile im zostaje czasu na odpowiadanie na maile, robienie paczek i wysylke? a pozatym paczka idzie do pl 3 dni i przyjdzie ci w kopercie bombelkowej wyceniona na ok 8$ jako gift Quote Link to post Share on other sites
alamakota Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 (edited) Obawiam się że pomyliłeś skalę conajmniej o jeden-dwa rzędy wielkości biorąc pod uwagę samą drobnicę. Ponad to obawiam się, że podobnie jak kramani, EB nastawia się na hurt - stąd lekkie podejście do detalistów. ;) Jestem natomiast absolutnie pewien, że jakbyś wykonał zamówienie na $X000+ Dostawałbyś relacje z zawinięcia w folię/zapakowania każdego elementu zamówienia. ;) [edit] Na koniec powiem tylko, że jak dotąd widzę w wątku tylko chisteryczne obawy i późniesze objawy zadowolenia z końcowego rezultatu, więc podsumowując sklep wypada pozytywnie. :) Edited January 29, 2009 by alamakota Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Nie pierwszy raz robię zamówienia za granicą i pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do klienta. Upewniam się tylko czy osoby które kupują tam regularnie też takie odczucia mają. Wiem że EBB to retailer na cały świat, i że detal to kropla w morzu ich zysków, ale IMO powinni jakoś podzielić przynajmniej customer service na retail i detal. Przy takich cenach jakie oferują to nawet jak by przyszło po 2 miesiącach srałbym w gacie ze szczęścia, ale wolałbym być upewniany o swoim zamówieniu jakoś na bieżąco. Każdy ma prawo wiedzieć co jest z jego pieniędzmi. Opinii o sklepie jeszcze nie mam, mam tylko swoje zdanie na temat obsługi klienta która leży. Następnego posta napiszę jak dostanę paczkę :P Quote Link to post Share on other sites
Okota Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 wyluzuj. dojdzie. Quote Link to post Share on other sites
badseed Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 Ja mam same pozytywne wrażenia, zamawiałem wielokrotnie i bez problemów, kontakt tragiczny, ale jeśli zapłaciłeś to nie ma się co bać, że nie dojedzie. Ja miałem dość zabawną sytuację zamawiając repliki acoga wraz z pseudo decterem miałem podane 2 różne adresy do korespondencji. Paczuszka dotarła dość szybko i kumpel był bardzo z tego powodu content, bo to lunetka była dla niego, ale zdziwienie mnie ogarnęło, bo za jakiś czas poczta próbowała się ze mną skontaktować, ponieważ mają drugą paczuszkę dla mnie, ale pod inny adres. Okazało się, że dostałem sprzęt dwa razy. :mrgreen: No i co robi zadowolony, posiadacz nowego szpeju za parę stówek...? Siedzi cicho...? No oczywiście, że tak, ale za jakiś czas Pan Chińczyk wysyła maila do mnie, że się machnęli i wysłali 2 razy to samo i pisze, że mogę potraktować to jako prezent! :strach: Fajnie co? Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Dziś dostałem mail że dopiero dziś przedmiot opuści HK, jak dla mnie porażka żeby 2 tygodnie pierdzielić się z zamówieniem na 2 rzeczy. Zobaczymy kiedy przyjdzie, ale mimo to przy takich cenach wychodzą moje odczucia na neutralne. Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Kosmo, relax - take it easy ;) Ja myślałem że moja paka jeszcze nie wysłana, bo mieli podesłać tracking number - a tu zonk, nagle dzisiaj przyszła. Poprzednie zamówienie zbierali tydzień, podali tracking i prawie kolejny tydzień minął zanim paczka fizycznie wyruszyła w drogę. Jest trochę burdelu i brakuje informacji od sklepu - ale co opłacone, to na pewno dojdzie. Quote Link to post Share on other sites
xasistis Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Kosmo - byś przeczytał info o świętach, byś sobie nerwów oszczędził.. Quote Link to post Share on other sites
tomekpl Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Jeśli miałeś już status 'item left HK for its destination' to powinieneś ją mieć u siebie w przeciągu 3 dni, przynajmniej ja tak miałem za każdym razem przy -nastu zamówieniach. Nie ma co się pieklić, przy zamówieniu z 21 stycznia dopiero w tę sobotę dostałem od nich kopiowane każdemu potwierdzenie typu "Got it We will ship your order asap" Quote Link to post Share on other sites
Hornet Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Próbował może ktoś zamawiać z angielskiego ebaybanned, ceny są podobne a z UK powinno być bez cła ?!?, niestety chyba trzeba zapłacić za przesyłkę :( Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Paczka przyszła, zaniżona do 10$, faktura również zaniżona, w paczce pełno kurzu, drobinek jakichś, na szczęście soczewki acoga nie porysowane. Odczucia ogólne neutralne, na pewno tam zamówię jeszcze raz lub 2 akurat felerny okres w roku mi się trafił widocznie. Quote Link to post Share on other sites
TUZIOL Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 Zamówiłem u niego parę szpargałów na kwotę ok 400-500 zł Przesyłka doszła w pudełkach, cała, bez uszkodzeń. Sprzęt zgodny z opisem(w mailu prosiłem aby sprawdzili czy sprzęt sprawny) i bez zastrzeżeń. Wysyłka tak jak piszą - gratis(czyli wliczona w cenę) ;) Jestem w 100% zadowolony. I chętnie zrobię tam znowu zakupy jeśli będzie coś ciekawego. Kontakt bez zastrzeżeń. Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Zamówione, świetny kontakt, błyskawiczna przesyłka (jak na paczkę z HK ;) ) zawartość zgodna z zamówioną, wszystko jak na ich stronie. Polecam Quote Link to post Share on other sites
joseph_m1 Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 świetny sklep. Robiłem u nich zamówienie kilka razy, nigdy nie maiłem problemu z kontaktem. Raz zdarzyła mi się dziwna sytuacja, po złożeniu zamówienia jak zwykle przelałem pieniądze i czekałem na przesyłkę. Po 2 dniach dostałem maila ze coś z moim zamówieniem jest nie tak ponieważ dostali pieniądze ale mieli jakiś problem z systemem i nie wiedzą za co zamówiłem. Wysłałem im link do sklepu z produktem a po +- godzinie dostałem odpowiedź że towar zostanie wysłany. 8 dni później był już u mnie:) Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Jeśli chodzi o pieniądze na koncie, ale brak info w systemie o zamówieniu, to miałem teraz tak samo. Pewnie problemy przejściowy. Quote Link to post Share on other sites
Okota Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 ja tak mialem za kazdym razem, prawdopodobnie przez Opere... :( Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Ja na FF też tak miałem. Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Z tego co zauważyłem w mejlu od sklepu, to trzeba wrócić do strony sklepowej, bo przelaniu kasy ;) Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Czytałem co trzeba zrobić, ale mimo prób jakoś mi to nie wyszło już 3 raz. Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 Z zamówieniem nie miałem żadnych problemów. Z technicznego punktu widzenia. Teraz zamówiłem 2 raz niedawno - Comtac II Headset. Porażka totalna, z wcześniejszego zamówienia mam kłopoty ze swoim acogiem -regulacja nie chce działać, niewyraźne celowanie, jakaś szrama na celowniku. Teraz zamawiam ostatni raz z tego sklepu -tylko dlatego że już wziąłem pieniądze od ludzi :/. Bardzo ciężko o jakąkolwiek reklamację towaru, zastanawiam się nad zgłoszeniem wszystkiego do Paypal. Będę zamawiał ten sam asortyment z RSOV, może tam będzie lepszy kontakt z klientem i jakakolwiek możliwość kontaktu ze sklepem. Nie polecam Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 Nie wiem jak u Ciebie wyglądał kontakt z klientem, ale o mnie się cały czas ktoś "troszczył" od momentu, w którym złożyłem zamówienie. Hmmm, a jeśli liczysz na reklamację w HK to powodzenia życzę :D Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 Prawnicy Paypal nawet z Gunnera wyciskają wszystko więc się o to nie martwię ;) Quote Link to post Share on other sites
DariuszM Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 ile czekaliście średnio na wysyłke po zapłacie..? piszą, że w ciągu 48h, ale minęły już 3 dni i zero kontaktu od nich... normalka? Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Raczej norma, czekaj spokojnie :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.