Viamortis Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Szkoda, że w ten sposób kończą... Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted January 13, 2009 Author Report Share Posted January 13, 2009 Jak ktoś kończy działalność, to rzadko kiedy w sposób pozytywny. Jeśli w ogóle. Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 A propos pytań o gwarancję. Jestem w trakcie przygotowywania większego materiału nt. praw konsumentów (pytania z forum itp), ale już teraz mogę napisać jaką odpowiedź w powyższej sprawie otrzymałem z Federacji Konsumentów: P: Jeśli sklep udzielił gwarancji na sprzedany towar a następnie sklep został zlikwidowany (właścicielem sklepu była nadal istniejąca firma) kto realizuje naprawy gwarancyjne lub z tytułu rękojmi. O: Dobre pytanie :-) Z pewnością problem ma konsument. Jest jednak zbyt złożona materia - zależy od formy własności sklepu. Quote Link to post Share on other sites
Mykpykcyk Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Dobra. Z tej odpowiedzi nie wnioskuje nic ( Lub nie rozumie ;) ). Reasumując co z naszymi gwarancjami ? Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Ogólnie gwarancji nie ma, przepadła. Chyba, że masz dobrego prawnika, który wynajdzie kruczki, które udowodnią, że jednak jest. Ja to tak rozumiem. Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Nie wiem jak w asg ale przy okazji sprzętu komputerowego zwykle odpowiedzialność przejmuje hurtownia/dystrybutor, a w ostateczności producent. Niestety jak to było ściągane bezpośrednio z Chin to marnie to widzę :( Tak swoją drogą to mogli by chociaż czyszczenie magazynu zrobić- kupiło by się to i owo w niskich cenach... Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Nie wiem jak w asg ale przy okazji sprzętu komputerowego zwykle odpowiedzialność przejmuje hurtownia/dystrybutor, a w ostateczności producentJeśli udzielają gwarancji. Gwarancja nie jest ustawowa, producenci części komputerowych zwykle jej udzielają. Jeśli nie udzielą to gwarancja nie może "przejść" bo jest dobrowolna. Quote Link to post Share on other sites
Lajon Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Gwarancja jest dobrowolna, roczna rękojmia obowiązkowa . Jestem przekonany że jest do tego przechodnia ale nie chce mi się w tej chwili szukać źródła. Quote Link to post Share on other sites
maciejs Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 W kwestii czyszczenia magazynu na stronie sklepu jest stosowny link do aukcji. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.