Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Customs.pl


Recommended Posts

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A propos pytań o gwarancję.

Jestem w trakcie przygotowywania większego materiału nt. praw konsumentów (pytania z forum itp), ale już teraz mogę napisać jaką odpowiedź w powyższej sprawie otrzymałem z Federacji Konsumentów:

 

P: Jeśli sklep udzielił gwarancji na sprzedany towar a następnie sklep został zlikwidowany (właścicielem sklepu była nadal istniejąca firma) kto realizuje naprawy gwarancyjne lub z tytułu rękojmi.

 

O: Dobre pytanie :-) Z pewnością problem ma konsument. Jest jednak zbyt złożona materia - zależy od formy własności sklepu.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak w asg ale przy okazji sprzętu komputerowego zwykle odpowiedzialność przejmuje hurtownia/dystrybutor, a w ostateczności producent.

Niestety jak to było ściągane bezpośrednio z Chin to marnie to widzę :(

 

 

Tak swoją drogą to mogli by chociaż czyszczenie magazynu zrobić- kupiło by się to i owo w niskich cenach...

Link to post
Share on other sites
Nie wiem jak w asg ale przy okazji sprzętu komputerowego zwykle odpowiedzialność przejmuje hurtownia/dystrybutor, a w ostateczności producent
Jeśli udzielają gwarancji. Gwarancja nie jest ustawowa, producenci części komputerowych zwykle jej udzielają. Jeśli nie udzielą to gwarancja nie może "przejść" bo jest dobrowolna.
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...