grzechotnik Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Widziałem zdjęcia, ale tam nie było tak wyraźnie. Teraz dopiero zauważyłem jak się przyjrzałem. Ale debil ze mnie. Do kasacji. Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Yog-Sothoth Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 (edited) Wie ktoś z Was może, gdzie kupić w Polsce magazynki najlepiej mid-capy pasujące do ebr? Z tego co czytałem G&P, KA, AGM pasują? Te cymowskie lowcapy też wchodzą? Znalazłem też takie midy Cymy - http://rsov.com/index.php?target=products&...product_id=3575 - będzie to pasować? Edited August 23, 2009 by Yog-Sothoth Quote Link to post Share on other sites
luthorhuss Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Witam Przymierzam się do zakupu ebr'ki. Planuje wymienić w niej wszystkie części wewnętrzne gb - czy jest to możliwe ? , innymi słowy czy dostanę do niej wszystkie części wewnętrzne b.dobrej jakości tak aby wyciągnąć z tego około 550 -600 fps ? Karabinek ma służyć tylko jako broń sniperska i dlatego następne pytanie dotyczy komory i precki - da się coś tam wcisnąć. Kilka postów nie było zbyt jednoznacznych w tym temacie . z góry thx za odpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Ja juz m14 kupiłem;) Tuning tez planuję w okolicach 550fps. Będę to składał na: -GB stockowym Karta(mam nadzieję, że wytrzyma tyle co v.2 JG :wink: ) -zębatki elementa 300% -M150 guardera -zespół cylindra guarder( głowica tłoka do wymiany na wyciszoną) -lufa promyka -komora G&P -reszta czyli silnik, łożyska itd. to się okaże na ile fundusze pozwolą;) Co sądzicie o takim zestawie, da radę czy coś będzie nie tak? luthorhuss Jeżeli chcesz coś pewniejszego to gb G&P do tego zębatki promyka(na WGC po 80$ stoją GB też) idt Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Witam Czy konwersja karta podejdzie do m14-tki g&g ? Wole tutaj zapytać niż zakładać nowy temat ;) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Witam, Mam pytanie czy taka M14stka po tunningu oczywiście, bardziej się opłaca jako karabin SNAJPERSKI nie wyborowy, niż karabiny sprężynowe (M24,M40) lub gazowe (M700)? Bo z tego co czytałem ta replika jest warta swojej ceny, ładne wykonanie, orginalne oznaczenia i waga. Ale co do celności mam zastrzeżenia... jako użytkownik innej repliki karta M58 (M40A1) zauważyłem że system hop up jest nie szczelny a lufa mało precyzyjna i czy w tej replice też tak jest? pozdrawiam Maza Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Przepraszam ale nie mogłem edytować posta, I czy taki gearbox pasowałby do tej m14? http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3007 Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Pisze, że do TM a TM ma taki sam gearbox co ten kart więc nie będzie problemu ;) Pytanie do posiadaczy tej repliki. Czu jest możliwość zamontowania prowadnicy kolby do M4 ? Bo widziałem, że ktoś tam miał takową. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Tam nie była zmieniana prowadnica, tylko kolba specjalnie przerobiona. Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 (edited) Trzy strony wcześniej niejaki Tafi wysłał zdjęcie swojej ebr gdzie ma prowadnice i kolbę do emki. Może zdradziłby sekret jak to zrobił ;) Edited February 5, 2010 by Gekon_1 Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Racja, nie widziałem zdjęć Tafiego Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Jaki wtyk ma ta EBR-ka duży czy mały? Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Krakmani dodają batke "large" więc raczej duży. Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 W przypadku baterii large wielkość ogniw nie koniecznie świadczy o wielkości wtyku, zwłaszcza w chińczykach ; ) Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 A dostanę jakąś zadawalającą Mnie odpowiedź? Quote Link to post Share on other sites
$limak Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 (edited) Tak wygląda bateria od EBR Karta: (kliknąć, powiększy się) Dla mnie to wtyk mini. Edited February 17, 2010 by $limak Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 (edited) Dzięki, to jest wtyk mini, a czy do EBR zamontuję zwykłą szynę montażową? I czy lepiej dopłacić do prowadnicy 18zł i kupić JBU, czy kupić ELEMENTA? I czy baterię mini da się włożyć do chwytu? I jakie tam siedzą łożyska(chodzi mi o wielkość). Edited February 17, 2010 by Wolfran Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Więc: 1.Tak 2.Prowadnicę brałbym elementa, różnicy nie będzie 3.Do chwytu(przynajmniej u mnie) wchodzi 8,4v FF na dużych ogniwach 4.U mnie 6mm ale nie jestem pewny 100% czy to jest stockowy szkielet bo kupiłem używkę Quote Link to post Share on other sites
Schlingel Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 GB firmy G&P też tylko 6mm łożyska, chyba że są już jakieś inne, aku można wsadzić lipo :) ale po raz n-ty, ta replika to chyba najgorsza baza do tuningu, z MP-5K mniejszym nakładem kosztów i pracy zrobisz parasnajperkę ;) Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Takie pytanie mam: czy da się w tej EBR zmienić lufę wewnętrzną na to od wersji LONG ? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Daniellowawa Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 Panowie mam problem z tą repliką: chciałbym przeprowadzic tuning ale nie umiem sie disatc do komory hu lufy i geraboxa. Moze mi ktoś napisać jak mam wyjać komorę hu i gearbox? bardzo proszę wytłumaczcie mi to :) Quote Link to post Share on other sites
Schlingel Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 Komora HU zamknięta jest w takiej obejmie która przymocowana jest do lufy zewnętrznej. Ja też miałem problemy z GB, trzeba odkręcić wszystkie śrubki, łącznie z tą pod zwalniaczem bolta, oraz wybić pin, jak uważnie przyjrzysz się bokowi tego żelastwa w którym siedzi GB to go zobaczysz. Quote Link to post Share on other sites
Daniellowawa Posted March 26, 2010 Report Share Posted March 26, 2010 Komora HU zamknięta jest w takiej obejmie która przymocowana jest do lufy zewnętrznej. Ja też miałem problemy z GB, trzeba odkręcić wszystkie śrubki, łącznie z tą pod zwalniaczem bolta, oraz wybić pin, jak uważnie przyjrzysz się bokowi tego żelastwa w którym siedzi GB to go zobaczysz. ok dzięki dałem sobie radę. Długo nie mogłem zauważyć tego ze można wyjąć osłonę spustu ( myślałem ze to jedna część albo że jest przymocowana do górnego body) Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Schlingel- Ale jest tak piękna(przynajmniej dla mnie :-F ), że jest warta tych paru pln więcej ;-) Quote Link to post Share on other sites
Schlingel Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 No nie powiem, jest ładna :) Ja wymieniłem na G3SG1 z CA, kolba nie lata, nie leci tak na lufę, łatwo o części też jest rzadko spotykane :) Reasumując jeżeli chodzi o wartość użytkową daję 2/10 jeżeli o wartość jako eksponat na ścianie/w gablocie 10/10. Jeżeli ktokolwiek posiada tą M14 odpicowaną (tuning) to proszę się pochwalić ile udało się z niej wycisnąć i jakim nakładem kosztów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.