Ślepak Posted December 3, 2015 Report Share Posted December 3, 2015 Kurde. Trochę jestem w kropce. Zmieniłem przerywacz ognia, który w sumie musiałem trochę podpiłować. SHSowski. Na starym miałem taki problem, że na semi albo się zacinał, ale przestawienie go, pomagało, a teraz, gdy wstawiłem nowy, po przestawieniu selektora na semi mam... serię trzystrzałową. Nie wiem już co zrobić. :/ Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Cieszyć się, niektórzy kupują elektroniczne układy za 300PLN,by mieć burst :v Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Sprawdziłem dokładnie. To tylko drugie auto. :( Co to mogło się spsuć? Nie bardzo chce mi się rozkręcać gb, bo się namordowałem wsadzając sprężynę... Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Przerywacz. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Toż pisałem, że wymieniony na nowy. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 To nie wina przerywacza. Mam też listwę selektora ognia od SHS, ale, że nie była kompatybilna ze starym przerywaczem, to podpiłowałem płytkę, a teraz kupa. Nie pasuje do nowego przerywacza... Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 (edited) Postanowiłem zapytać się tutaj, ponieważ nie chciałem odkopywać małym pytaniem jakiegoś starego tematu o silnikach, a moje pytanie dotyczy również AK Boyi. Sprawa jest taka - wymieniłem silnik w moim głównym AK, a następnie ten "stary" silnik zamontowałem do swojego drugiego AK od Boyi (w końcu bojowskie silniki są tragiczne). Oba silniki śmigają ładnie i bezproblemowo, więc ogółem operacja zakończona (chyba) sukcesem. Problem mam jednak taki - po zmianie tych silników zostały mi dwie małe, okrągłe blaszki, jedna 5 a druga 7 milimetrów średnicy. Po jednej z każdego AK. Oryginalnie to chyba były wetknięte w koszyk silnika - między koszyk a silnik. Nie zawracałem sobie nimi głowy, bo skoro obie moje repliki działają, to czym się przejmować. Jednak zaczęło mnie to drażnić i niepokoić, więc postanowiłem zapytać się Was. Co to są te blaszki? Czy to coś ważnego? Repliki działają w sumie bezproblemowo bez tego. W trakcie pisania doszło do mnie coś takiego, że może ta blaszka ma służyć jako podkładka pomiędzy silnik a śrubę regulującą? Edited December 30, 2015 by Hudy01 Quote Link to post Share on other sites
sensu Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 Tak to podkładka między dupką silnika a śrubą dociskającą. Lepiej ją tam włożyć i dobrze wyregulować silnik bo można zniszczyć zębatki. Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 Tak też myślałem i już zacząłem umieszczać te podkładki na miejsce. Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
groszekoki Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Cześć! Wertowałem temat od początku, ale jest tyle stron, że ciężko wszystko przeczytać :) Niestety połowa tematu zeszła na pytania dotyczące przeróbek i nie mogę odnaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Stoję przed wyborem pierwszej repliki i najprawdopodobniej padnie na RK-01, a być może nawet RK-01W :) Z tego co się orientuję oba modele różnią się tylko drewnem? Czy są jakieś typowe bolączki dla tego modelu i czy jest coś co na samym początku sugerujecie wymienić? O wymianę najprawdopodobniej poprosiłbym sklep w którym zakupię replikę, aby zrobili to przed wysyłką. Doczytałem się też problemów z przełącznikiem trybu strzelania, że coś się dzieje i nie działa Semi? Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Na początek wystarczy wymiana gumki HU. A przynajmniej mi tak ludzie polecali. Ja osobiście mam wsadzoną zieloną G&G. Można jeszcze wymienić okablowanie na niskooporowe, wyrzucić bezpiecznik i zamienić wtyczki na t-deans. Ogólnie groszowa sprawa i jeśli ktoś ma jakieś obycie z lutownicą, to sobie poradzi. No i jeśli nie boi się stracić gwarancji. Co do selektora ognia, to on działa... póki nie rozkręcisz GB i czegoś nie pochrzanisz, jak w moim przypadku. :D Co do samej repliki, zdecydowanie polecam. Niedroga (chociaż ja dorwałem ją o wiele taniej, nową) i podatna na tuning. I debilo-odporna. :D Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Poszukuję płytki selektora ognia i przerywacza, bo te SHS'owskie się nie nadają. I jedno i drugie trzeba przerabiać, a potrzebuję czegoś, czego nie będę musiał traktować pilnikiem. Kostka stykowa też by się przydała, ale to w ostateczności. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Panowie, mam... dziwny problem. Nie wiem czy ktoś się z tym spotkał, ale chodzi o kolbę. Mianowicie, nie mam większego problemu z nią przy rozłożonej, ale chodzi o sam stelaż, który gibie się w górę i w dół. Wygląda to tak, jakby spaw czy cokolwiek to jest, puścił, stąd ten ruch. Możecie mi poradzić jak to naprawić? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.