Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Bardzo dobry wybór - też mam G&P i jestem zadowolony. Jedyne na co możesz narzekać to dość sztywne przewody, ale jak nie będziesz ich wyginał to się nie połamią. Mogłeś w sumię za tę samą cenę dostać troche lepszy pakiet (sanyo RC 3600mAh), no ale ten cię i tak baardzo zadowoli :D

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam,

 

mam pytanie, ponieważ niezbyt klarownie było to wyjaśnione na forum. Mam w replice gb. v3 [AK74] i wsadzone mam tam FTK Systemy do 500fps [obecnie ma sprężynę m140 i nie wiem ile ma FPS; przy okazji może ktoś wie?]. Niestety w replice VFC standardowo można dać jedynie małe ogniwa - mi udało się władować duże, ale w kolbie można zmieścić jedynie baterię z 7 ogniwami tj. Sanyo RC 8,4V [2200mAh]. Mam silnik EGI1300 - wszystko ładnie działa, ale ROF jest bardzo wolny i przy naciśnięciu spustu potrzebuje tak z 0,8s na pierwszy strzał [nie reaguje szybko jak miało to miejsce w stocku].

 

No i teraz mojej uwadze padły 2 silniki:

 

TURBO SYSTEMA

 

i

 

ICS TURBO

 

Teraz o Systemie słyszałem same superlatywy i przy 8,4V nie powinien wystąpić objaw popalenia silnika [powrót do stock`owego ROF`a]. No i neodymowe magnesy powinny lepiej wykorzystać nap. z baterii. No ale 289zł+wysyłka skutecznie odstrasza za sam silnik.

 

No i mamy TURBO 3000 z ICS -> jednak ktoś pisał, że dopiero przy m160 ten ROF pokazuje swoje zalety i przy m140 nie za bardzo go zobaczę -> tak chyba pisał ktoś na forum.

 

Po prostu chce mieć dobrego ROF`a -> nie jak mini ale lekko ponad stock [albo jak w ostrym odpowiedniku;).

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Co do silnika systemy to na pewno nie turbo... nie wiem czy ci ruszy. Natomiast silnik magnum lata wręcz u mnie przy m140 na baterii 8,4V 2000mAh GP... z silnikami ics jest tak chyba że wymagają wyższych napięć niż tymi co magnum się zadowala. Na batce 9,6V 2000mAh ten silnik bardzo szybko pchał zębatki - za szybko na mój gust (STU) więc odjąłem jedno ogniwo i jest git.

Co do silników ics może niech się jeszcze wypowiedzą ich użytkownicy - ja tylko mam przyjemność używać magnuma.

Link to post
Share on other sites

I masz rację. Podobnie jest z silnikiem ICS. Mam go włożonego do emki G&P z upgreadem do 500 Fps. Do tego batka 10.8V 3300 G&P i normalnie aż dym idzie. Rof jest masakra. Hi-Cap Ca momentami nie nadążył podawać kulek :-F Za to midcapy MAGA sprawują się znakomicie przy tych parametrach. Wcześniej w minimi miałem silnik Systema Magnum. Powiem Ci szczerze, że nie widzę żadnych różnic między Systemą a ICS'em. Jedynie cena co znacznie przemawia za produktem ICS. To naprawdę świetne silniki.

Edited by miloslupsk
Link to post
Share on other sites
I masz rację. Podobnie jest z silnikiem ICS. Mam go włożonego do emki G&P z upgreadem do 500 Fps. Do tego batka 10.8V 3300 G&P i normalnie aż dym idzie. Rof jest masakra.

 

No, no.. nie wątpię, ale ja mogę mieć maks. baterię 8,4V i dlatego to jest jedyne "przeciw" ICS`owi. Ja na bank wiem, że Systema da mi pożądany ROF przy takim woltarzu a ICS nie. Na 10,8V to na stock`owym silniku EGI1300 miałbym też niezłego ROF`a. Po prostu chciałbym się upewnić, że zaoszczędzę kupując ICS i tym samym osiągnę pożądany efekt co przy Systemie o 100zł droższą przy tak słabej woltarzowo baterii.

 

Pozdrawiam

Edited by biolon
Link to post
Share on other sites
kupiłem baterie g&p o pojemości 3300 jak przyjdzie to po najlblirzszej strzelance napisze na ile wytrzymała na zwykłysz zębatkach i m120

Idź do najbliższego punktu fotograficznego i zapytaj jakich ogniw używają do aparatów, w większości Sanyo. To taki mały przykład, bo jak by nie patrze, Sanyo są na szczycie czołówki.

masz rację. Podobnie jest z silnikiem ICS. Mam go włożonego do emki G&P z upgreadem do 500 Fps. Do tego batka 10.8V 3300 G&P i normalnie aż dym idzie.

Mam ten sam silnik, Na M150 daje do 14k/s. Tutaj pojawia się tai mały szkopuł - Za mocny aku. może szybko strawi części tj. tłok, zębatki, głowica przy silnych upach.

A tak nawiasem - czy R.O.F. wysoki nie będzie ciut odbiegał rzeczywistej teoretycznej szybkostrzelności real steel ? Bezpiecznie będzie wziąć taki R.O.F. jak w przypadku org. :) Np. W M4A1 będzie to od 12 do 14 k/s max i styknie :) (700-800 k/min. )

Link to post
Share on other sites

Dlatego że silniki turbo są przeznaczone do podnoszenia prędkości tam gdzie nie można zrekompensowac tego batką - a że ci chodzi to fajnie, pytanie ile pochodzi bo niby to jest torque up ale nie sa przeznaczone do mocnych upgradeów. Co do magnuma dlatego daje taki rof bo się nie "męczy" jak normalne silniki przy mocniejszych sprężynach. Takie jest moje zdanie. Co do magnuma to widziałem że ciągnąć potrafił sprężyne m140 na 2 letniej batce sanyo 8,4V 1100 mAh - ciągnął tą spręzynę ciężko ale udawało mu się to ;)

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites

Też mam na oku silnik ICS. Mam batkę 9.6V Intelect 1400mAh zębatki o strasznie wolnych przełożeniach do 130 i chcę wsadzić ten silnik. Po zakupie wzmocnionego gearboxa chcę dokupić sprężynę 130m/s. Da ten silniczek radę??:) Mam gearbox v.2... jeśli to coś zmienia:) (M4A1 p&j)

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Witam,

 

mam już ten boski silnik systemy i dawno takiego parcha nie kupiłem.. Prawdopodobnie coś źle zrobiłem [choć nie wiem co można źle zrobić] i mam problem [dodam, że wszystko śmiga jak powinno].

 

Najpierw zrobiłem takie swoje małe dochodzenie:

 

1) Bateria 8,4V 2000mAh Sanyo RC - Silnik CA stock - rof niski

2) Bateria 9,6V 3300mAh G&P - Silnik CA stock - rof taki sam [?! - specjalnie kupiłem po to by był jak w standardzie..]

 

1) Bateria 8,4V 2000mAh Sanyo RC - Silnik Systema Magnum - rof niski [taki jak na silniku CA]

2) Bateria 9,6V 3300mAh G&P - Silnik Systema Magnum - rof taki sam jak wcześniej. Jedynie co można zauważyć to szybsza reakcja na spust - można na pojedynczym bardzo szybko strzelać.

 

Teraz tak - mam FTK systemy do GBv3 [w zestawie była sprężyna z m150 którą wymieniłem na m140] co powinno dawać ok 450fps [albo mniej bo na m150 ponoć daje to 500fps]. Wcześniej ten GB chodził w AK VFC na silniku EGI1300 i po przełożeniu go do G36 na silniku CA nie było różnicy. A na systemie nie ma w ogóle różnicy poza wspomnianą reakcją. Jak będę miał szczęście to może dorwę kogoś z podobnym silnikiem i sprawdzę, ale ludzie co kiedyś "mieli" mówili, że jest coś nie tak. Pisząc do asgshopu spławili mnie wymówką, że to jest mocny a nie szybki silnik. No i tak sobie teraz pytanie zadaje, czy osoby wcześniej w tym temacie jakby "nie przesadzały?".

 

Wyszło koniec końców na to, że zrobię jak chciałem od początku - silnik CA albo jakąś inną chińszczyznę i baterię 12V i w pupie wszystko. Coś mi się wydaje, że Systema jest tylko przydatna od m160 w górę.

 

Pozdrawiam

Edited by biolon
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...