MrKamillos93 Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Witam. Nie mogę zakładać tematów na forum ,,Jestem Zielony" więc piszę tutaj. Otóż chciałem się dowiedzieć jaki mundur będzie najlepiej pasował do AK-74. Wiem że rosyjski, ale chodzi mi o krój itp. i oczywiście o to gdzie dany mundur można kupić. Z góry dziękuję Quote Link to post Share on other sites
Kacper_ Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 No to jeszcze podaj okres. Do AK 74 pasowć będzie zarówno mundur z Adganu jak i jakiś współczesny. Quote Link to post Share on other sites
Kamil Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Kolega napisał "Mundur ZSRR", a więc zapewne chodzi mu o okres sprzed roku 1991 :) W takim razie najpopularniejszym mundurem będzie M88. A kamuflaż to już kwestia gustu: piaskowy, bereżka, TTsKo... Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Tylko czy to AK74 w plastiku ( czarnym ) czy w drewnie. Jeśli ma faktycznie pasować to dosyć ważna informacja :) Quote Link to post Share on other sites
Kamil Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Jeśli czarny plastik, to opuszczamy mroczne czasy ZSRR i udajemy się w nie mniej mroczne otchłanie Federacji Rosyjskiej, kupując np. Florę. Najpopularniejsza, najtańsza i najłatwiejsza do dostania :) Quote Link to post Share on other sites