Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam.

Nie mogę zakładać tematów na forum ,,Jestem Zielony" więc piszę tutaj.

Otóż chciałem się dowiedzieć jaki mundur będzie najlepiej pasował do AK-74.

Wiem że rosyjski, ale chodzi mi o krój itp. i oczywiście o to gdzie dany mundur można kupić.

Z góry dziękuję

Posted

Kolega napisał "Mundur ZSRR", a więc zapewne chodzi mu o okres sprzed roku 1991 :)

W takim razie najpopularniejszym mundurem będzie M88. A kamuflaż to już kwestia gustu: piaskowy, bereżka, TTsKo...

Posted

Jeśli czarny plastik, to opuszczamy mroczne czasy ZSRR i udajemy się w nie mniej mroczne otchłanie Federacji Rosyjskiej, kupując np. Florę. Najpopularniejsza, najtańsza i najłatwiejsza do dostania :)

Posted (edited)

A więc flora......

Czy jest do dostania gdzieś w sklepach typu SpecShop czy Rangershop czy pozostaje tylko Allegro, demobile itp. ??

EDIT:

Marys1 miałem cichą nadzieję że wypowiesz się w moim temacie bo zauważyłem w twoim podpisie bardzo ciekawy userbarek. No właśnie jak to było z tą armią czerwoną bo tez chciałbym pobawić się w rekonstrukcję ale za bardzo nie wiem co i jak. Szukałem o nich dość dużo ale niestety nie znalazłem nic o mundurze ani o uzbrojeniu..

Jeśli ktoś byłby skromny podrzucić mi jakąś stronkę na której mógłbym się wzorować odtwarzając Armię Czerwoną byłbym wdzięczny.

Edited by MrKamillos93
Posted (edited)

ak74/aks74 koniec lat 70 i do 90

od lat 90, do teraz ak74m

jesli nie jestes zorientowany w temacie, to najbezpieczniej bedzie kupic wz88 w kamuflazu flora lub vsr - popularne na allegro i wystepuja tam pod ta sama nazwa.

zapomnij o jakichkolwiek sklepach i demobilach....

http://rus.mil.pl ?

kamil - nim opuscisz mroczne czasy zsrr, to jeszcze u ich konca mozesz pogmerac i trafisz na 'czarne' kalasze.

Edited by Potf0r
Posted