imba Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 Ja u siebie mam m130 SHS, i działa bezproblemowo już od ponad pół roku, a wymieniałem: -gumka G&G zielona -dysza deep fire -tłok SHS -głowica tłoka element -prowadnica łożyskowana element do tego li-po 11.1 Planuje w wakacje dokupić preclufę, i wsadzić m150, twardszą gumkę, i wymienić resztę części w GB. Martwię się tylko o to czy szkielet wytrzyma, chociaż wedłog znajomego stockowy cymy wytrzymuje do m170, ale wiadomo z chinolami bywa różnie. Quote Link to post Share on other sites
Bismarck Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Które lufy precyzyjne wchodzą do tego M14? Pytam, bo do M14 chyba nie wszystkie pasują, nie mylę się? Quote Link to post Share on other sites
Bismarck Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Post do połączenia z tym u góry. Poszperałem i wiem już, że do M14 wchodzą w przedziale cenowym, który mnie obchodzi Guarder i Deep Fire. Która będzie lepsza? I jakiej długości? Quote Link to post Share on other sites
Frank3n Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Post do połączenia z tym u góry. Poszperałem i wiem już, że do M14 wchodzą w przedziale cenowym, który mnie obchodzi Guarder i Deep Fire. Która będzie lepsza? I jakiej długości? Polecam z własnego doświadczenie 550 mm i dobry tłumik. Efekt gwarantowany ;) Quote Link to post Share on other sites
imba Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Dopisuje się do pytania Bismarcka - Jaka firma bedzie lepsza guarder, czy deep fire. Z guardera widziałem tylko lufy z mosiądzu, a deep fire były stalowe, i to takie jakie mnie interesują, tzn 6.02, 590mm-600mm. Ktoś się orientuje czy lufy z deep fire daja jakoś radę ? Byłbym wdzięczny za pomoc :) Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Z Deep Fire jest straszna loteria, jak masz olbrzymie szczęście to możesz ją wygrać. Jak 99,9% użytkowników polecę Guardera, ale i tak najlepiej promyk :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Pytanie o kompatybilność częsci do m14 cymki: 1. Szkielety v7 - G&G, GP, CA, TM - które pasują 2. Zębatki - dedykowane v.7 czy v.2, v.3 - które pasują 3. Tłok - v.2 , v.3, v.7 - który pasuje? 4. Prowadnica sprężyny v.2, v.3, v.7 - która pasuje? Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Lol... 1. TM, ewentualnie G&P po sporawych, ale wykonalnych przeróbkach 2. v7 3. v7 4. v7 Pozdrawiam, Lao Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Wiem, że lol ale w ten sposób poukładałem sobie wiedzę. Dzieki za odpowiedz. Próbował ktoś wsadzić bebechy do ebr kart? Szkielet wytrzyma m140? Komuś pękł ten v.7? Quote Link to post Share on other sites
5pirit Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 To ja trochę z inne beczki. Przy mocniejszych tuningach jednak ważna jest firma produkująca daną część no i oczywiście sam szkielet GB. Miałem M14 Tokyo Marui (później przełożyłem bebechy do konwersji EBR G&P), miałem włożony gearbox wzmocniony G&P, sprężyne M140 z Guardera, zębatki prometheusa (bodajżę), silnik Systema. Użytkowałem karabin 2 lata i po rozłożeniu gearboxa (w celu konserwacji) bardzo miło się zaskoczyłem, bo zużycie było naprawdę znikome. Myślę, że spokojnie mógłbym włożyć M160 ;) Quote Link to post Share on other sites
Bismarck Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Jak wrzucę M120 do stockowego gearboxa to coś się stanie? Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Jak wrzucę M120 do stockowego gearboxa to coś się stanie? Będziesz miał M120 :icon_biggrin: Nic nie powinno paść. Quote Link to post Share on other sites
torba120 Posted July 28, 2012 Report Share Posted July 28, 2012 Jaka może byś przyczyna braku single fire w m14 G&P (standard TM) Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted July 28, 2012 Report Share Posted July 28, 2012 Zjechany troszkę (wystarczy niedużo, nie musi być widać gołym okiem) przerywacz. Jeżeli jest to faktycznie standard TM (szkielety TM i G&P się trochę różnią, nie wiem, jak przerywacze), to kup i zamontuj stalowy przerywacz Guardera do v.7. Pozdrawiam, Lao Quote Link to post Share on other sites
Jezzus Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 okej, przeczytałem, więc wiem co wymienić. Następna rzecz. Jak zdjąć łoże w Cymie ? Chciałem je pomalować krylonem khaki żeby nabrało wyglądu. Quote Link to post Share on other sites
torba120 Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 (edited) Jeszcze jedno pytanko czy jest sens wkładać zestaw cylindra guadera (nie ma boreup'ów) do m14 G&P? Edited July 31, 2012 by torba120 Quote Link to post Share on other sites
rogieroger Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 (edited) Zjechany troszkę (wystarczy niedużo, nie musi być widać gołym okiem) przerywacz. Jeżeli jest to faktycznie standard TM (szkielety TM i G&P się trochę różnią, nie wiem, jak przerywacze), to kup i zamontuj stalowy przerywacz Guardera do v.7. Pozdrawiam, Lao Pasuje jeszcze stalowa dźwignia przerywacza marki SHS, ciut tańsza :icon_smile: http://azteko.pl/shs...-v7-p-1985.html Edited July 31, 2012 by rogieroger Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 (edited) Torba - zależy, przy jakim tuningu. Głowica cylindra Guardera ma dość grubą warstwę gumy, która ma amortyzować uderzenia... U mnie została ona rozklepana na sp150 tak, że częściowo zatkała prowadnicę dyszy powodując dużą utratę fps i wiele innych problemów. Wydaje mi się, że Prometheus robił głowice cylindrów do m14, więc do mocnych (sp150 i wyżej) tuningów wybrałbym teraz jego produkt albo Modify. Rogieroger - trochę wypadłem z obiegu. Gdy tuningowałem moje m14, SHS albo nie było jeszcze na polskim rynku, albo dopiero wchodziło i jedynym dostępnym porządnym przerywaczem był ten od Guardera. :icon_lol: Edited July 31, 2012 by Laokoon Quote Link to post Share on other sites
torba120 Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 Większej sprężyny niż m140 Gardera nie będę tam wstawiać dlatego pytam czy jest sens? Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 Ogólnie lepiej wziąć zestaw Modify albo skompletować zestaw samemu. Głowica tłoka Guardera jest marnej jakości. U mnie rozpadając się zabrała ze sobą tłok. Natomiast kwestia, czy w ogóle warto wymieniać zestaw to oddzielna sprawa. i tu przydałby się posiadacz m14 G&P. Ja bym na razie nie ruszał i zobaczył, jak będzie działać (oczywiście, jeżeli żaden posiadacz się nie wypowie). Quote Link to post Share on other sites
rogieroger Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 Ja jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem M14 G&P… Jeżeli chcesz wstawić m140 do M14 G&P to wymień na pewno: • prowadnicę sprężyny • głowicę cylindra • zębatki - możesz zaryzykować ze stockowymi, ale nie daję gwarancji :), jak pójdą w &^*^($% zawsze możesz kupić po taniości moje z komisu :P Biały tłok G&P daje u mnie radę na m150 systemy. Głowica tłoka też jest całkiem porządna. Quote Link to post Share on other sites
torba120 Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 Dobra, to teraz kwestia zębatek jakie? Asgshop twierdzi, że oprócz zębatki środkowej reszta pasuje od v.2/3. Quote Link to post Share on other sites
Predators Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 Witam Pytam z ciekawości, co trzeba by było wymienić w m14(cm) aby można było wstawić m170 i ile by to kosztowało? Quote Link to post Share on other sites
Dziećka Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 (edited) Post do usunięcia. Nie ten temat :( Edited August 5, 2012 by Dziećka Quote Link to post Share on other sites
Chacal Posted August 9, 2012 Report Share Posted August 9, 2012 A ja nie mogę nigdzie znaleźć... czy ta lufa pasuje do m14 cymy? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_374&products_id=6049&name=JBU_-_Lufa_Precyzyjna_-_6.01_-_550mm_-_M16,_AUG_-_JA-64 Nie chodzi o długość. Z góry dzięki za pomoc ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.