Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Ja u siebie mam m130 SHS, i działa bezproblemowo już od ponad pół roku, a wymieniałem:

 

-gumka G&G zielona

-dysza deep fire

-tłok SHS

-głowica tłoka element

-prowadnica łożyskowana element

 

do tego li-po 11.1

 

Planuje w wakacje dokupić preclufę, i wsadzić m150, twardszą gumkę, i wymienić resztę części w GB.

Martwię się tylko o to czy szkielet wytrzyma, chociaż wedłog znajomego stockowy cymy wytrzymuje do m170, ale wiadomo z chinolami bywa różnie.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Post do połączenia z tym u góry.

 

Poszperałem i wiem już, że do M14 wchodzą w przedziale cenowym, który mnie obchodzi Guarder i Deep Fire. Która będzie lepsza? I jakiej długości?

 

 

 

 

 

Polecam z własnego doświadczenie 550 mm i dobry tłumik. Efekt gwarantowany ;)

Link to post
Share on other sites

Dopisuje się do pytania Bismarcka - Jaka firma bedzie lepsza guarder, czy deep fire. Z guardera widziałem tylko lufy z mosiądzu, a deep fire były stalowe, i to takie jakie mnie interesują, tzn 6.02, 590mm-600mm. Ktoś się orientuje czy lufy z deep fire daja jakoś radę ? Byłbym wdzięczny za pomoc :)

Link to post
Share on other sites

Pytanie o kompatybilność częsci do m14 cymki:

1. Szkielety v7 - G&G, GP, CA, TM - które pasują

2. Zębatki - dedykowane v.7 czy v.2, v.3 - które pasują

3. Tłok - v.2 , v.3, v.7 - który pasuje?

4. Prowadnica sprężyny v.2, v.3, v.7 - która pasuje?

Link to post
Share on other sites

To ja trochę z inne beczki. Przy mocniejszych tuningach jednak ważna jest firma produkująca daną część no i oczywiście sam szkielet GB. Miałem M14 Tokyo Marui (później przełożyłem bebechy do konwersji EBR G&P), miałem włożony gearbox wzmocniony G&P, sprężyne M140 z Guardera, zębatki prometheusa (bodajżę), silnik Systema. Użytkowałem karabin 2 lata i po rozłożeniu gearboxa (w celu konserwacji) bardzo miło się zaskoczyłem, bo zużycie było naprawdę znikome. Myślę, że spokojnie mógłbym włożyć M160 ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zjechany troszkę (wystarczy niedużo, nie musi być widać gołym okiem) przerywacz. Jeżeli jest to faktycznie standard TM (szkielety TM i G&P się trochę różnią, nie wiem, jak przerywacze), to kup i zamontuj stalowy przerywacz Guardera do v.7.

 

Pozdrawiam,

Lao

Link to post
Share on other sites

Zjechany troszkę (wystarczy niedużo, nie musi być widać gołym okiem) przerywacz. Jeżeli jest to faktycznie standard TM (szkielety TM i G&P się trochę różnią, nie wiem, jak przerywacze), to kup i zamontuj stalowy przerywacz Guardera do v.7.

 

Pozdrawiam,

Lao

 

Pasuje jeszcze stalowa dźwignia przerywacza marki SHS, ciut tańsza :icon_smile:

http://azteko.pl/shs...-v7-p-1985.html

Edited by rogieroger
Link to post
Share on other sites

Torba - zależy, przy jakim tuningu. Głowica cylindra Guardera ma dość grubą warstwę gumy, która ma amortyzować uderzenia... U mnie została ona rozklepana na sp150 tak, że częściowo zatkała prowadnicę dyszy powodując dużą utratę fps i wiele innych problemów. Wydaje mi się, że Prometheus robił głowice cylindrów do m14, więc do mocnych (sp150 i wyżej) tuningów wybrałbym teraz jego produkt albo Modify.

 

 

Rogieroger - trochę wypadłem z obiegu. Gdy tuningowałem moje m14, SHS albo nie było jeszcze na polskim rynku, albo dopiero wchodziło i jedynym dostępnym porządnym przerywaczem był ten od Guardera. :icon_lol:

Edited by Laokoon
Link to post
Share on other sites

Ogólnie lepiej wziąć zestaw Modify albo skompletować zestaw samemu. Głowica tłoka Guardera jest marnej jakości. U mnie rozpadając się zabrała ze sobą tłok.

Natomiast kwestia, czy w ogóle warto wymieniać zestaw to oddzielna sprawa. i tu przydałby się posiadacz m14 G&P. Ja bym na razie nie ruszał i zobaczył, jak będzie działać (oczywiście, jeżeli żaden posiadacz się nie wypowie).

Link to post
Share on other sites

Ja jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem M14 G&P…

 

Jeżeli chcesz wstawić m140 do M14 G&P to wymień na pewno:

• prowadnicę sprężyny

• głowicę cylindra

• zębatki - możesz zaryzykować ze stockowymi, ale nie daję gwarancji :), jak pójdą w &^*^($% zawsze możesz kupić po taniości moje z komisu :P

 

Biały tłok G&P daje u mnie radę na m150 systemy. Głowica tłoka też jest całkiem porządna.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...