Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wiwat "połprecka" w stocku xD (może ktoś wie, skąd ta plotka poszła?)

Wydaje mi się (z początku się interesowałem tą repliką), że w którymś ze sklepów, które jako pierwsze wprowadzały CM.032 do oferty pojawiła się informacja, że w replice zamontowana jest chińska lufa o średnicy 6,04mm.

Link to post
Share on other sites

Witam. Mam pytanie odnośnie M14'stki Cymy. Czy można w niej zamontować komplet zębatek taki jak w GB v2/v3? W kilku sklepach widziałem komplety zębatek wyłącznie do GB v7, czy to oznacza, że w M14 Cymy zębatki są nie standardowe?

 

Dla przykładu:

http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/kola-zebate/zestaw-wzmocnionych-zebatek-300-torque-gear-set-do-gb-v-7-element.html

http://gunfire.pl/product-pol-1152190276-Zestaw-200-Torque-Gear-Set-do-M14.html

http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/kola-zebate/wzmocnione-zebatki-do-gearboxa-v-7-guarder.html

 

Montował już ktoś te zębatki? Do jakich maksymalnie sprężyn można je stosować?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Link to post
Share on other sites

@skapskiadi, jakbyś pofatygował się i przeczytał posty znajdujące się na 2 ostatnich stronach tematu, być może doznałbyś nagłego OLŚNIENIA, że wszystkie te zębatki to SYF. Na rynku są jedne (tak, jedne) zębatki, które warto wkładać do v7 TM/cymy - są to zębatki Prometheusa. Na następne durne pytanie "a te (link)?" odpowiedź też będzie brzmiała: "SYF.".

 

@Wiciok, wydaje mi się (zaznaczam: wydaje), że tylko środkowa zębatka jest inna niż w v2/3, ale dawno gb nie otwierałem i mogę się mylić. Odpowiedź też pewnie jest w tym temacie (albo tym drugim o m14 cymy, w dziale o aegach II klasy), ale nie chce mi się teraz szukać ;)

 

Pozdrawiam,

Lao

Link to post
Share on other sites

@Wiciok, wydaje mi się (zaznaczam: wydaje), że tylko środkowa zębatka jest inna niż w v2/3, ale dawno gb nie otwierałem i mogę się mylić. Odpowiedź też pewnie jest w tym temacie (albo tym drugim o m14 cymy, w dziale o aegach II klasy), ale nie chce mi się teraz szukać ;)

 

Nie mam pojęcia szczerze mówiąc :biggrin:

 

Ważne, że zestaw od V2/V3 na pewno nie będzie pasować.

Edited by wiciok
Link to post
Share on other sites

Witam, przeczytałem cały temat, spotkałem się z różnymi opiniami i modyfikacjami. Co sądzicie o takim doborze części zamiennych(mam na myśli tylko tuning gearboxa):

- prowadnica sprężyny http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/prowadnice-sprezyn/wzmocniona-prowadnica-sprezyny-z-lozyskowaniem-vortex-v-3-p-j.html

- głowica tłoka http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/glowice-tlokow/wzmocniona-lozyskowana-cicha-glowica-tloka-p-j.html

- tłok http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/tloki/wzmocniony-tlok-z-15-stalowymi-zebami-shs.html

- dysza DF do M14

- i teraz kwestia doboru sprężyny gł. M130 czy M140 (mowa tu o springu Guardera)

 

Wiem, że do tuningu polecane są zestawy cylindra Modify, wcześniej Guardera, ale koszty wg mnie są spore(zestaw, dysza, spring, prowadnica ponad 350zł), przy tym zestawie co podałem powyżej dużo mniej. Jeszcze jedno, czy warto wymieniać głowicę cylindra, czy sprawę załatwi teflon fix. Z góry dzięki za rady.

Link to post
Share on other sites

Z Twojego zestawu usunąłbym głowicę tłoka i dodał jakąś inną - nie wyciszoną, bo gł. cylindra nie jest do tego przystosowana. Na twoim miejscu wziąłbym SP130, po dobrym uszczelnieniu powinno Ci dać około 450-460 a i mniej obciążysz stokową głowicę cylindra niż przy SP140, aczkolwiek ja do pewności zmieniłbym jednak tą głowicę.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Krepel, sp130 Guardera stockowy silnik na stockowej batce?

Bo sp130 Guardera jest sporo mocniejsze niż m130 innych firm (z tego, co pamiętam właśnie na 130 jest największy "rozstrzał" między Guarderami a czymś innym, ale mogę się mylić).

Jeżeli tak, to ok, cofam to, co mówiłem.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam pytanie z innej beczki.

Jak wiadomo, zima zaskoczyła nas niespodziewanie i temperatura na zewnątrz wynosi czasem poniżej -5 stopni :huh:

Zamawiam sobie m14 z tuningiem (zestaw tuningowy guarder dostępny w TG) + prowadnica sprężyny SHS + sprężynę m120 guardera i gumkę guardera czarną. Jednak teraz zaczynam bać się o to czy nie pęknie szkielet lub gumka troszkę zamarznie :icon_confused:

Ktoś może opowiedzieć swe przeżycia w zimę ???

Link to post
Share on other sites

Witam,

ja natomiast walczę z mega nieszczelnością i sam nie wiem gdzie jej szukać.

Zmiany:

głowica tłoka Guarder

tłok SHS z 14 zębami

dysza uszczelniona DF

guma Guarder czarna

 

Guma założona dobrze + teflon, sprężyna Guarder 130, reszta to stock i na tych podzespołach dość marny wynik (390 fps) w eMce na 120 mam 420, więc coś tutaj nie tak.

 

Jeśli macie jakieś pomysły, prosiłbym o podpowiedź lub nakierowanie, bo troszkę tracę już pomysły. Myślę czy nie zmienić cylindra i jego głowicy (Ultimate) bo może tutaj być ewentualnie jakaś minimalna nieszczelność, choć tłok jest dość trudno docisnąć do końca, co nie zmienia faktu, że jest to możliwe.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Pozdrawiam

Edited by DZIKI GHOST
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...