Craxowich Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Witam. Panowie, pytanie do was. Jaki jest najprostszy sposób na przełożenie kabli na tył repliki, do prowadnicy kolby ? Próbując bokiem je przełożyć nie mieszczą się na samym końcu, a dołem nie ma jak. Macie może jakiś sposób na te kabelki ? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Najlepiej - zrobic nowe okablowanie. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted April 1, 2015 Report Share Posted April 1, 2015 Posiedziałem dzisiaj trochę nad Mką, wcześniej działała dobrze na niskich fpsach, ale wsadzanie mocniejszej sprężyny mało dawało. Chciałem zrobić replikę do lasu i wyszło mi coś takiego: SP130 Guardera - półtora-roczna, trochę ubita - około 480 fps SP140 Guardera - Kupiłem niedawno używaną, jako "bardzo mało używana" - około 505 fps W środku: Lufa 450mm - chinol, z precką pewnie było by więcej fps, trzeba przy-inwestować. Gumka przezroczysty Guarder, jednak się polubiła z komorą. Hop-up - Plastik ICS Bore-up Set Guarder z cylindrem typu 0 Dysza Guardera, ale trochę modyfikowana, skrócona do 21,1 mm, 20,9mm okazała się jednak za krótka, jest też zwężana. Tłok SHS - 14 stalowych zębów Prowadnica sprężyny plastikowa, łożyskowana, zobaczymy ile wytrzyma ;) Zębatki 100:200 SHS Niestety GB ma miejsca na 6mm łożyska, najpierw wsadziłem kulkowe SHS, ale nie wytrzymały na SP140 i się dwa rozleciały. Teraz są ślizgowe SHS. Silnik Tornado F1, replikę kupiłem z jakimś high speedem który nie dawał rady z mocniejszymi sprężynami. Do tego kable modelarskie i mosfet Gate NanoSSR. Zobaczymy jak podziała w polu i co się pierwsze wyłoży. Jest tylko jeden problem z silnikiem Tornado F1, silnik jest bardzo mocny. Tak mocny że jak wkładam sprężynę 90 czy 100 to zwalnianie anti-reversala nie działa, silnik trzyma sprężynę napiętą. Na SP130 czy 140 zazwyczaj działa dobrze, ale czasem potrafi tak zwolnić sprężynę że jeszcze jest trochę napięta na 2-3 zębach. Widać, trzeba też przy-inwestować w mosfet z AB. Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Czy macie pomysł gdzie można kupić (prawie) od reki ICSa? Wojskowe.eu od kilku miesięcy czekają na dostawę, która tak naprawdę nie wiadomo kiedy będzie. Z polskich sklepów to już raczej jakieś stare, losowe modele mają (interesują mnie najnowsze, typu. Mk3 lub Transform4). A może jakiś sklep zagraniczny? Pytanie tylko który? Azja czy Europa? Czy naprawdę jest takie małe zainteresowanie tą marką, że jest trudno dostępna? Quote Link to post Share on other sites
Ubald Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 http://www.fire-support.co.uk/product/ics-transform4-cxpuk1-rifle--ebb-aeg--new-low-price Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 http://www.unit13shop.eu/ Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted May 2, 2015 Report Share Posted May 2, 2015 Replika już zamówiona w UK. Nawet wyszło o 60zł taniej niż przewidywano cenę w Polsce :D Dzięki za pomoc! Quote Link to post Share on other sites
echelon_ Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 Sam napaliłem się na ICSa i z niecierpliwością czekam na dostawę do wojskowe.eu A takie pytanie. Jest jakaś znacząca różnica pomiędzy tym co DariuszT znajdowałeś w polskich sklepach jako "resztki" a pomiędzy najnowszymi generacjami? Są jakieś istotne technologiczne różnice? Muszę przyznać, że MK3 PAR kusi. Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted May 9, 2015 Report Share Posted May 9, 2015 Hej Ja czekałem (i byłem w kontakcie) z wojskowymi dobre 2 miesiące i ciągle było oczekiwanie, aż w końcu zakupiłem przez (link podany parę postów wyżej) Fire Support w UK właśnie tego PAR Mk3 (ics-290) i jak zamówiłem 1 maja, tak wczoraj odebrałem paczkę :) Przy zakupie repliki + dwa midy icsa "z zestawu" wyszło mnie 2060zł przez paypala. Drogo czy nie - jak porównywałem to to samo wychodzi przy ściąganiu od Azjatów, a tu przynajmniej szybciej i bez pierdzielenia na granicy (wewnątrz UE nie płacimy cła i VATu nowego, bo ten - 20% naliczyli już w uk) i uważam, że warto. Co do konstrukcji z tego co mi wiadomo niewiele się różni od starych modeli, ale te najnowsze mają m.in. metalową komorę hopka - w starszych była plastikowa. Jedynie co mnie intryguje, to replika przeszłą test (co potwierdzać ma naklejka sklepu) i jest napisane 298 FPS/TM/EX i teraz pytanie czy ona ma 298fpsów, czy to jakaś brytyjska skala? Chociaż u nich w prawie chyba są jakieś ograniczenia, no ale przecież na export szło... Sam nie wiem, jak tylko przerobię wtyki i będę mógł podpiąć lipo (idealnie pasuje chyba tylko Redox 11,1V 1200mah scalony) to udam się chyba do redberetów aby zmierzyli na chrono i jak coś kupię wszystko co potrzeba do upgrade (z górnej części GB - dolnej na razie nie che ruszać, bo powinna oficjalnie m120 wytrzymać), bo docelowo chce mieć w okolicach 430-440fps. Co do samej repliki: po przejściu ze specny to ICS wydaje się dwu krotnie cięższy. Tak samo jakość wykonania jest perfekcyjna; ris jest idealnie spasowany, że nawet nie można wyczuć czy zauważyć miejsca łączenia ich na body. kolba również mimo iż plastikowa robi wrażenie solidnie wykonanej. Wkurza tylko klapka od wyrzutni łusek, bo wiecznie się otwiera sama z siebie (tzn zamknięcie jest praktycznie niemożliwe), no ale replika ma blowblack, więc i tak wiecznie będzie otwarta. Wiem, że pisze trochę chaotycznie o niej, ale powiem tak - mam ją od wczoraj i jeszcze się jaram jak dziecko na gwiazdkę ;) Quote Link to post Share on other sites
echelon_ Posted May 9, 2015 Report Share Posted May 9, 2015 Dziękuję za wyczerpujący post zwłaszcza, że kusi mnie ten PAR. A co do wojskowych to wiem jak się z nimi czasem działa. Ja mam to szczęście, że pracuję rzut beretem od nich więc zawsze mogę wpaść i ponarzekać jak się opieprzają ;) Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted May 10, 2015 Report Share Posted May 10, 2015 Mi ciągle mówili, że są zamówione i celniki trzymają itp, etc... Potem ugadałem zamówienie indywidualne pocztą lotniczą za extra 300zł i mieli dac znać, ale po ponad tygodniu była cisza.... Kupuj na http://www.fire-support.co.uk i nie pożałujesz ;) Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 No i niestety koniec z laniem miodu na ICSa. Udało mi się dzisiaj przelutować LiPo, abym mógł podpiąć do nowego Mk3 i niestety jest problem z trybem ognia. Na semi raz jest sami, czasami walnie serię a potem wraca albo jeszcze inne kombinacje. Ogólnie zębatki robią jakby nie jeden cykl tylko kilka(naście) i za każdym razem ustawiają się w innej pozycji. Tylko na auto wali z auto. Płakać mi się chce, bo nówka i już trzeba grzebać - bo wysyłanie tego do UK to trochę słaba akcja. Sam raczej nie ogarnę tematu (nie wiem nawet jak wyjąć dolną część GB z bodu :x) i pytanie komu to oddać aby naprawił? A może wystarczy coś odkręcić, co innego dokręcić i będzie gites? Przeglądałem temat parę stron wcześniej podobny problem był, ale to wg mnie już totalne kombinowanie z chińskimi płytkami, kostkami i ich docinanie przerabianie itp to trochę słaba akcja. Jakby jednak nie było innej opcji znacie kogoś (najlepiej z stolicy) kto potrafi to rzetelnie ogarnąć? Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Kotka stykowa za mocno dogięte ma blaszki. Weź je odegnij aby środek kostki wchodził głębiej. Nic skomplikowanego. Co drugi aeg ma taki problem na tym świecie. Semi nie masz dlatego właśnie że lekko naciskasz spust i prąd płynie a przerywacz nie ma jak zahaczyć o kostkę. Lekko odegnij blaszki i zobacz jaki efekt. Ale z umiarem ;) Quote Link to post Share on other sites
Groszq Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 (edited) Hej, poszedłem za poradą i kupiłem ICS Transform4 z FireSupport. Niestety, ale w UK mają ograniczenia i domyślnie replika śmiga na 335fps i ma wsadzoną sprężynę M100. Czy muszę coś wymienić w gearboxie przed wsadzeniem M120 od guardera? Dodatkowo chciałbym zapytać jakie magazynki polecacie? Wątek o kompatybilności nie szaleje info na temat ICS. Edited May 18, 2015 by Groszq Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 (edited) Nie wiem jak jest z tym transform - ale pono tłok tam jest już wzmocniony czyli nie ma potrzeby - jedynie byś musiał wymianic prowadnice springa , i pewnie gł. cylindra na metalową. tak poza tym to reszta wytrzymie. Edited May 19, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Mój ma identyczną sytuację z FPS ;) Ahh te UK.... Jeżeli wymienili tylko sprężynę - reszta została stockowa, to spokojnie SP120/130 powinien uciągnąć z tego co się orientuje. Sam właśnie będę wymieniać sprężynę na którąś z wymienionych. Quote Link to post Share on other sites
Groszq Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 @Pietia888 Dzięki za poradę! @DariuszT Z tego co się orientuję to wersja M120 i M100 od ICS różni się tylko sprężyną. Po prostu już w fabryce wymieniają sprężyny i sprzędają słabsze repliki na rynek angielski oraz hiszpański. No nic. Na razie włożę M120 i z czasem będę wymieniał komponenty na mocniejsze. Więcej fps nie potrzebuje. Quote Link to post Share on other sites
echelon_ Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Ja bym napisał wprost do sklepu co oni tam zrobili. Pracownik wojskowe.eu w marcu/kwietniu mówił mi, że miała być w maju większa dostawa ICSów do sklepu. Z drugiej strony w maju inny pracownik powiedział mi, że zamówione repliki potrafią szybko przychodzić więc wpłaciłem zaliczkę i czekam aż mi sprowadzą replikę. Zobaczymy co z tego wyjdzie i jakby co to dam znać jak to w sumie wyglądało. Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Ja od marca byłem z nimi w kontakcie i miały najpierw być po świętach, potem przełom kwietnia i maja, a po majówce okazało się, że ponad miesiąc trzymają celniki dostawę i sprawdzają, czy aby na pewno to nie export na Ukrainę (autentycznie tak usłyszałem od wojskowych :P). W każdym razie ja potrzebowałem na konkretny termin dlatego kupiłem w UK i oprócz FPS (wymiana sprężyny żaden problem) jest spoko :) (problem z selektorem to podobno norma, ale już pisałem do ICS'a i harakiri sobie mieli robić :D) Quote Link to post Share on other sites
Groszq Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 (problem z selektorem to podobno norma, ale już pisałem do ICS'a i harakiri sobie mieli robić :icon_biggrin:) Czy wiesz może jak naprawić ten selektor ognia, który rzadko, bo rzadko ale strzela auto gdy jest single? Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 W nowych sztukach podobno kwestia dognicia/odgnicia blaszki i złożenia wszystkiego jeszcze raz. JA tam nie będę majstrować i daję w dobre ręce w Warszawie dzisiaj i przy okazji podkładkowanie, smarowanie itp etc, bo dźwięk, jaki wydaje jest beznadziejny jak specna za 500zł, a nie zabawka za 2 koła ;) Quote Link to post Share on other sites
Craxowich Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Witam Mam do was dwa pytanka Pierwszym jest to, czemu w mojej replice zaczęły piszczeć zębatki, w sensie jak korpus jest rozłożony na 2 części to zębatki poruszają normalnie i luźno, natomiast gdy ją złożę, już nie jest tak fajnie i powstaje pisk który niszczy uszy :( Stało się to podczas strzelanki ze znajomymi, do pewnego czasu, replika strzelała normalnie, aż zaczęła piszczeć, tak od razu. Dzień wcześniej przed ową strzelanką włożyłem mocniejszego springa, czyli M125, ale po tym pisku zmieniłem na stockowego springa generującego 330 FPS i jest to samo. Drugie pytanie, gdzie mógłbym dostać podkładki pod takie zębatki ? U mnie w mojej mieścinie, będąc w sklepach, powiedzieli mi że nie ma takich podkładek Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted May 30, 2015 Report Share Posted May 30, 2015 W jakim stanie masz ząbki na tłoku i zębatce silnika ? Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Craxowich Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 "Na moje oko" zębatki w środku są w dobrym stanie, lecz wydaje mi się że tłok już poległ, ale to tylko na moje oko. https://onedrive.live.com/redir?resid=2B1B8DA2E8907908!84461&authkey=!AKBMH-ly5lBAmWI&ithint=folder%2c Wyżej macie linka do zdjęć zębatek i tłoka, sami oceńcie czy dobrze myślę, bądź czy się mylę Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 Regulacja silnika i po sprawie :) ewentualnie porządne podkładkowanie i tyle. Tłok da radę. On nie piszczy ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.